De WC's zijn toch hopelijk wel gewoon open beneden?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, want in Paradiso kun je ook niks eten. Normaal gesproken kun je in de kelder een broodje halen, maar nu is ook de kelder ingenomen door Kraftwerk als extra kleedruimte.
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
De WC's zijn toch hopelijk wel gewoon open beneden?
Toch wel met ledjes in de stropdas hoop ikquote:Op zondag 18 januari 2015 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond het wel grappig dat een aantal mensen daar rondliepen in rood overhemd en zwarte stropdas.
Ik heb geen ledjes gezien helaas. Ach, het idee was leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:33 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Toch wel met ledjes in de stropdas hoop ik
Correct. Ik vrees dat ik morgen eerder weg moet.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:40 schreef k_man het volgende:
In het kader van de treinreis terug; ze beginnen dus stipt om half negen en het duurt circa twee uur?
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
Grappig. Ik zag om mij heen vooral middelbare mannen die hun vrouw hadden meegesleurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
Dus ik zal morgen als middelbare vrouw wel in de minderheid zijn.twitter:remcovanrijn twitterde op maandag 19-01-2015 om 18:51:47Eerste constatering bij Kraftwerk: heel veel mannen van middelbare leeftijd. Echt heel veel. En opvallend vaak alleen :-) reageer retweet
![]()
mss zit er nog iets tussenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef Felixa het volgende:
![]()
Nou, je hebt die mensen iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je bedoelt dat ik aan het bliepje de synthesizer kan herkennen: nee.
Ik zou mijzelf nooit echt een kenner noemen (ondanks dat ik redelijk gefascineerd door hun benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt kenner zijn van Kraftwerk?
(niet lullig bedoeld natuurlijk)
oh ik vind hun oude 'krautrock'-albums (Tone Float, Kraftwerk 1, 2, Ralf&Florian, Autobahn) ook wel erg tof, maar ik heb dan ook een ontzettend zwak voor zulke muziekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:19 schreef PimD het volgende:
Neuh, geen echte kenner. Heb Der Katalog in de kast staan, maar vind met name Radio-Aktivat tot en met Computer Welt echt de moeite.
Jaja, 'per ongeluk'. Voor de concerten in het Evoluon had je ook kaarten over. Je moet wel heel slordig zijn met bestellen hč?quote:Op maandag 19 januari 2015 07:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb gelukkig iets kunnen regelen met de extra kaart die ik per ongeluk had gekocht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |