Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...quote:Op vrijdag 12 september 2014 02:48 schreef k_man het volgende:
Zo. Kaartje voor de Mix is gekocht. Of ik nog een andere meepak (Tour de France?) weet ik nog niet. Ga ik eens een nachtje over slapen.
Zeker.quote:
Rond de 50 of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:43 schreef bronnen het volgende:
[..]
Veel liefhebbers voor The Mix aanwezig hier!
Wie, ik? Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zuinig hoor... en dat noemt zich een echte fan...
Ja ik ook, toen was ik 16, maar kende ze al eerder, van Electric Cafequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Ik was 6 toen die uitkwam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn. Het verschijnen van The Mix heb ik bewust meegemaakt. Dat was de introductie tot Kraftwerk. Ten tijde van de eerdere albums was ik een jongetje en is dat geheel aan me voorbij gegaan.
Nog best snel gegaan!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef k_man het volgende:
Inmiddels alle acht volledig uitverkocht.
Mijn gezelschap is (dan) 31, 32, 29, 30 en 34.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn tijdens die concerten?
[..]
Zeker.
Mijn gezelschap is 27quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn gezelschap is (dan) 31, 32, 29, 30 en 34.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |