SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triest vind ik zoiets
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef Lollertrolle het volgende:
En nu krijg ik allemaal DMs van mannen
Ga de boel maar vast oprekken voor al die 30cm+ apparaten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef Lollertrolle het volgende:
En nu krijg ik allemaal DMs van mannen
Ik huiver voor de gemiddelde lengte van Fok!ersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga de boel maar vast oprekken voor al die 30cm+ apparaten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wees goddomme blij dat je ze niet krijgt
Ik begrijp niet helemaal waarom ik daar blij om zou moeten zijn eigenlijk.quote:
Klopt misschien wel. als het maar spontaan gebeurtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom ik daar blij om zou moeten zijn eigenlijk.
Aandacht krijgen van mensjes is altijd fijn toch
U spreekt uit ervaring merk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef pussycatdoll het volgende:
Wees blij het is echt niet leuk hoor als je scherm vol met dm berichten staan van hitsige FOK!sters
Zal wel komen door de username.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
U spreekt uit ervaring merk ik
Jammer genoeg wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
U spreekt uit ervaring merk ik
Niemand zit op FOK!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Maar gelukkig was het niemand
Volgens mij zitten er nog etensresten onder je capslock toets boyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:02 schreef Sunshineboy91 het volgende:
VERDOMME ROT EENS OP MET DIE KLOTE UI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |