abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132298618
Beste mensen,

Ik, een vrouw van 31, kom net uit een relatie van 10 jaar en ben op (blind)date geweest met een man die ook uit een relatie van dik 10 jaar komt.
We zijn via via met elkaar in contact gekomen en via de email ben ik bij hem uitgenodigd op de koffie. Een heel gezellige avond gehad en er is ook gezoend.

Hij stelde voor dat hij ook wilde zien hoe ik woon en dat hij snel maar eens langs moest komen. Hierop heb ik hem twee dagen later een sms gestuurd of hij de week erop bij mij kwam eten. Wederom een super avond geweest, heel gezellig en er is ook sex geweest. Toen hij wegging naar huis, zei hij dat hij binnenkort een hapje voor mij zou gaan koken en ik zei "tot gauw dan maar". De volgende dag heb ik hem een bericht gestuurd dat ik het leuk gevonden had en dat ik het voor herhaling vatbaar vond. Ik kreeg direct een sms terug dat "het zeker niet de laatste keer zou zijn dat we elkaar zouden zien".

Drie dagen later had ik verder niets vernomen en heb hem toen een bericht gestuurd wanneer ik bij hem kon aanschuiven (ik heb dus weer het initiatief genomen) en hij gaf aan dat hij een week op vakantie ging en dat hij er dus "nog op terug zou komen". Ik gaf aan dat ik het leuk zou vinden als we elkaar weer zouden zien na zijn vakantie en hij gaf aan "dat als hij weer terug was ik hem zsm zou horen en zien".

Tussendoor hebben we overigens weinig contact op wat sms contact na. Voorafgaand hadden we om de twee/drie dagen mailcontact. De tijd van mailcontact is voorbij en nu hebben we (sporadisch) sms contact.

En nu eigenlijk mijn vraag en ben benieuwd hoe jullie het zien...heeft hij nou oprecht interesse in een derde date? Ik vind zijn antwoorden nogal nonchalant en wordt nu, naar mijn mening, in een wachtstand gezet. "Eerst op vakantie, dan kom ik er op terug...".

Terwijl ik toch wel een beetje bevestiging zoek of hij mij wel ziet zitten ja of nee. Ook omdat hij niet heel veel contact zoekt op een paar apps na.

Tijdens de twee dates geeft hij aan dat ik lekker zoen, lekker ruik en dat ik leuk ben. Tijdens verdere contact (wat naar mijn mening heel weinig is) reageert hij nonachalant en maakt hij grapjes etc. En....hij is dus niet concreet wat betreft een derde date. Hij had ook kunnen zeggen, zie ik je over twee weken weer als ik terug ben van vakantie?

Graag jullie mening!

Groetjes, een onervaren dater ;-)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:30:16 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132298647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef liselot82 het volgende:

Ik, een vrouw van 31, kom net uit een relatie van 10 jaar en ben op (blind)date geweest met een man die ook uit een relatie van dik 10 jaar komt.
heb je haast?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:30:58 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132298671
quote:
wordt nu, naar mijn mening, in een wachtstand gezet. "Eerst op vakantie, dan kom ik er op terug...".
Wat moet hij dan? Thuisblijven zodat jij een keer kan komen eten? :?
quote:
Terwijl ik toch wel een beetje bevestiging zoek of hij mij wel ziet zitten ja of nee.
Rustig aan, jullie hebben pas 2 dates gehad :{
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:34:29 #4
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132298756
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

heb je haast?
Volgens mij wel.... Ook seks op de 2e date nadat je beiden uit een relatie van ruim 10 jaar komt vind ik persoonlijk wat haastig allemaal.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:34:42 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_132298761
Je bent gewoon vies doorgeblaft.

Weer eentje afgevinkt, op naar de volgende!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_132298766
misschien heeft hij bepaalde problemen waar hij niet over wilt praten
pi_132298809
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef genakt het volgende:

helaas de waarheid, en hij wilde niet vast zitten voor zn vakantie.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:39:09 #8
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_132298866
Speel eens hard-to-get terug?
(Overigens denk ik niet dat hij dat bewust doet, uit wat ik zo lees, maar je snapt wel wat ik bedoel)

Je zegt dat hij ook uit een relatie komt van 10 jaar, dan moet hij misschien ook weer even 'leren' dat hij zijn best moet doen als hij echt wat van iemand wil?
(Zo snel sex heeft daar trouwens niet echt aan bijgedragen naar mijn mening ;))
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:40:18 #9
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132298885
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef genakt het volgende:

Dit....

Een man die net een relatie van 10 jaar achter de rug heeft......
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_132299085
Haha vind het wel leuke reacties, ik ben tevens niet doorgeblaft ;-) Zo ver is het niet gekomen, daar was hij best terughoudend in omdat ik de eerste was waarmee hij weer eens wat heeft "ondernomen" na zijn breuk met ex vriendin.

Ik vraag me gewoon af of hij oprecht geinteresseerd is, ik krijg geen hoogte van hem door zijn nonchalance. En hij zoekt ook niet echt contact ofzo per app.

Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou klikken omdat ik ook net een lange relatie achter de rug heb...maar ik sta er blijkbaar wel voor open!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:49:25 #11
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132299129
Het lijkt inderdaad alsof er gematigde interesse is van zijn kant, of in ieder geval minder dan dat jij voor hem hebt.

Het kan zijn dat hij zich niet wil binden/nog andere contacten er naast heeft, maar het kan ook zijn dat hij gewoon andere dingen in zijn leven even voorrang geeft en dus rustig aan doet qua relaties.
Grijp ze!
pi_132299151
Waarschijnlijk is hij op zoek naar iets serieus en niet iemand die te makkelijk het bed deelt met iedereen.
pi_132299239
Hij is net als jij ook een beetje onzeker en maskeert dat door nonchalance. Overigens kan het ook zijn dat hij bewust het een beetje afhoudt omdat hij net uit een lange relatie komt.
Doe het rustig aan en misschien kun je hem een keer bellen om met hem te kletsen, sms en mail is zo onpersoonlijk.
Dan kun je ook direct vertellen (op niet te beschuldigende toon) dat je een beetje onzeker wordt door zijn nonchalante sms'jes en dat hij in persoonlijk contact wel zo lief is.
Leuk daten, geniet er van.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_132299240
leg het even op zij
als er een derde date van komt dan is het mooi toch?
maar waarom moet het nu nu nu?

ik denk wel dat jij er meer op zit te wachten dan hij, want anders had hij al wat vast kunnen leggen

dus ik zou zeggen: ga lekker door met je leven en dan merk je het vanzelf wel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132299263
Hmm Groningsegast, dan had hij ook niet het initiatief moeten nemen tot bepaalde handelingen! Niet de vrouwen zijn altijd makkelijk.... En bovendien, ik kom ook uit een langdurige relatie en laat hem weten dat ik hem graag nog een keer wil zien. Hij zegt echter dat hij er nog op terug komt omdat hij een week (met familie overigens) op vakantie gaat. Hij zegt ook dat ik hem zsm weer hoor en zie...maar ben een beetje wantrouwig!

Wie weet zegt ie dat alleen maar omdat ie niet direct durft te zeggen dat het hem niet zo boeit ofzo...
pi_132299273
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef liselot82 het volgende:
Haha vind het wel leuke reacties, ik ben tevens niet doorgeblaft ;-) Zo ver is het niet gekomen, daar was hij best terughoudend in omdat ik de eerste was waarmee hij weer eens wat heeft "ondernomen" na zijn breuk met ex vriendin.

Ik vraag me gewoon af of hij oprecht geinteresseerd is, ik krijg geen hoogte van hem door zijn nonchalance. En hij zoekt ook niet echt contact ofzo per app.

Ik had ook niet verwacht dat het zo goed zou klikken omdat ik ook net een lange relatie achter de rug heb...maar ik sta er blijkbaar wel voor open!
Sorry liselot, maar ik denk dat je het toch echt kan vergeten. Volgende keer beter!

Als mannen oprecht geinteresseert zijn nemen ze namelijk vrijwel altijd het initiatief (van mezelf uitgaande)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:56:30 #17
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132299309
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef liselot82 het volgende:
En hij zoekt ook niet echt contact ofzo per app.
Nou laat hem eens met rust dan, als hij contact wil zoekt hij dat wel. Hij weet nu immers hoe graag jij hem wil.
pi_132299327
Waarom denk je dat Jeroen?
pi_132299329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef GroningseGast het volgende:
Waarschijnlijk is hij op zoek naar iets serieus en niet iemand die te makkelijk het bed deelt met iedereen.
Wat een flauwekul..als hij echt geinteresseerd is maakt hem dat niet uit.
pi_132299377
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef liselot82 het volgende:
Mannen zitten nu eenmaal zo in mekaar dat ze doen wat ze denken. Zoekt hij geen contact op, dan wil ie dat waarschijnlijk niet meer.

Hij vindt je alleen wel zo aardig dat ie dat niet durft te zeggen. Dit is echt de standaard "het contact laten verwateren" tactiek van mannen ;)
pi_132299400
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd.. Ik verwacht waarschijnlijk ook te veel hoor, maar vind het gewoon echt een leuke kerel!

En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is? Ik ga hem sowieso niet achter zijn kont aanzitten, de bal ligt nu zeker bij hem. Maar echt genieten van het daten doe ik niet haha. Ben ik toch iets te onzeker voor blijkbaar..
pi_132299413
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef liselot82 het volgende:
dat staat er toch bij :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132299426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef liselot82 het volgende:
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd.. Ik verwacht waarschijnlijk ook te veel hoor, maar vind het gewoon echt een leuke kerel!

En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is? Ik ga hem sowieso niet achter zijn kont aanzitten, de bal ligt nu zeker bij hem. Maar echt genieten van het daten doe ik niet haha. Ben ik toch iets te onzeker voor blijkbaar..
omdat zijn mening in de tussentijd is veranderd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132299447
quote:

Nee hoor, ik ken niemand die wel geniet van daten, inclusief ikzelf.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:02:14 #25
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132299450
quote:
Ik vind het een lastige...Aangezien hij na de tweede date zei dat hij wel voor mij wilde koken binnenkort.. Maar niet echt enthousiast reageert wanneer ik dan ben uitgenodigd..
Maar je nodigt jezelf ook uit, geef hem gewoon de tijd om jou uit te nodigen wanneer hij er zin in heeft.
quote:
En waarom soort van radiostilte als hij op vakantie is?
Omdat ie het daar gezellig wil hebben met vrienden en vrouwen zonder een 'claimerige' date die steeds op whatsapp hangt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')