Beste mensen,
Ik, een vrouw van 31, kom net uit een relatie van 10 jaar en ben op (blind)date geweest met een man die ook uit een relatie van dik 10 jaar komt.
We zijn via via met elkaar in contact gekomen en via de email ben ik bij hem uitgenodigd op de koffie. Een heel gezellige avond gehad en er is ook gezoend.
Hij stelde voor dat hij ook wilde zien hoe ik woon en dat hij snel maar eens langs moest komen. Hierop heb ik hem twee dagen later een sms gestuurd of hij de week erop bij mij kwam eten. Wederom een super avond geweest, heel gezellig en er is ook sex geweest. Toen hij wegging naar huis, zei hij dat hij binnenkort een hapje voor mij zou gaan koken en ik zei "tot gauw dan maar". De volgende dag heb ik hem een bericht gestuurd dat ik het leuk gevonden had en dat ik het voor herhaling vatbaar vond. Ik kreeg direct een sms terug dat "het zeker niet de laatste keer zou zijn dat we elkaar zouden zien".
Drie dagen later had ik verder niets vernomen en heb hem toen een bericht gestuurd wanneer ik bij hem kon aanschuiven (ik heb dus weer het initiatief genomen) en hij gaf aan dat hij een week op vakantie ging en dat hij er dus "nog op terug zou komen". Ik gaf aan dat ik het leuk zou vinden als we elkaar weer zouden zien na zijn vakantie en hij gaf aan "dat als hij weer terug was ik hem zsm zou horen en zien".
Tussendoor hebben we overigens weinig contact op wat sms contact na. Voorafgaand hadden we om de twee/drie dagen mailcontact. De tijd van mailcontact is voorbij en nu hebben we (sporadisch) sms contact.
En nu eigenlijk mijn vraag en ben benieuwd hoe jullie het zien...heeft hij nou oprecht interesse in een derde date? Ik vind zijn antwoorden nogal nonchalant en wordt nu, naar mijn mening, in een wachtstand gezet. "Eerst op vakantie, dan kom ik er op terug...".
Terwijl ik toch wel een beetje bevestiging zoek of hij mij wel ziet zitten ja of nee. Ook omdat hij niet heel veel contact zoekt op een paar apps na.
Tijdens de twee dates geeft hij aan dat ik lekker zoen, lekker ruik en dat ik leuk ben. Tijdens verdere contact (wat naar mijn mening heel weinig is) reageert hij nonachalant en maakt hij grapjes etc. En....hij is dus niet concreet wat betreft een derde date. Hij had ook kunnen zeggen, zie ik je over twee weken weer als ik terug ben van vakantie?
Graag jullie mening!
Groetjes, een onervaren dater ;-)