Ah brr, ik ken het probleem. Dozen zijn het soms.. Zucht..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
De behandeling an sich was goed te doen (gaatje vullen) die verdovingsprik erin deed wel ff goed zeerEn die assistente die dat ding in je bek houdt dat je niet als een gek gaat kwijlen had dat ding niet op de goede plek zitten waardoor ik een aantal keren zo ongeveer stikte in m'n eigen speeksel
Maar verder niet echt pijn gehad.
Op een gegeven moment was ik gewoon aan het gorgelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ah brr, ik ken het probleem. Dozen zijn het soms.. Zucht..
Dan loopt het kwijl zowat je mond uit en nog hebben ze niks in de gaten, omdat ze het zo druk hebben met kletsen over weet ik veel wat allemaal..
kwiel'nquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was ik gewoon aan het gorgelen
Mijn neus was wel eens een keer zo verdoofd dat ik de gehele behandeling zowat stikte van benauwdheid.. xD Oh menn, ik heb zo'n hekel aan die tandarts..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was ik gewoon aan het gorgelen
Je weet dat ik al helemaal geen inpak werk kan doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ach jochieGa je gewoon bij de Dirk werken daarzo, heb je ook 't idee dat je in Turkije bent.
24 keer?quote:
Maar wij welquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ga even m'n champignonsoep maken
Lekker Ess..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ga even m'n champignonsoep maken
Mijn haar hing zo over die hoofdsteun heen zeg maar, en zij stond er met haar lichaam helemaal tegenaan gedrukt waardoor ze mijn haar er zo'n beetje uit trokquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mijn neus was wel eens een keer zo verdoofd dat ik de gehele behandeling zowat stikte van benauwdheid.. xD Oh menn, ik heb zo'n hekel aan die tandarts..
Ohjaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet dat ik al helemaal geen inpak werk kan doen
Ik ga hem vers makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:58 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Lekker Ess..Eetsmakelijk (of is het voor vanavond?)
Het zijn soms van die enorme horken hahaha!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn haar hing zo over die hoofdsteun heen zeg maar, en zij stond er met haar lichaam helemaal tegenaan gedrukt waardoor ze mijn haar er zo'n beetje uit trokGaat ze ook nog vragen of ik mijn hoofd iets rechter op wil doen. Ja, als ik even mag bewegen, dank je
O nee, ik lust de champignons zelf niet hahaha.. Maar de soep vaak wel..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga hem vers makenEeerst maar eens champignons snijden en bakken
Ik ga ze na het bakken purerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
O nee, ik lust de champignons zelf niet hahaha.. Maar de soep vaak wel..
Vind het net gummetjes die dingen
Even helemaal niks. Eerst dit eens oplossen, ik weet het echt allemaal niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
OhjaBalen. Kassa?
Was je trouwens van plan om in Almelo te gaan werken of iets soortgelijks te gaan doen weer maar dan in Nederland? Duitsland zou ook nog kunnen.
quote:
Ik ontdekte net de sherlock functiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
eigenlijk houd ik wel een beetje van iedereen
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LittleBrownie, OmdatAppel, Moeraskat, Essnhills, Ceviche, sof, Crack_![]()
![]()
![]()
lobi voor allen
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cachet haat mij
Dearest is ook wel aardig zo nu en dan
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ontdekte net de sherlock functie
[..]
[..]
[..]Thanks man
NLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet je Nederlands praten of Engels?
Nederlands bedrijf?quote:
westfriesland jeweetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, gelukkig vanavond mezelf maar weer naar de kanjer drinken.
ghehehehehehehquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ontdekte net de sherlock functie
[..]
[..]
[..]Thanks man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
West-Frieslandquote:
Stelletje boerenquote:
Lol!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:40 schreef Dearest het volgende:
Ik lees het woord boeren en ik voel me meteen aangesproken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus wat ben ik dom. Ik zat gisteren te zeiken omdat ik een gekochte track niet kon downloaden. Blijkt hij maandag pas zijn release te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |