OP aangepast, 2x UI toegevoegdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch nog effe een ode aan de mensen met deze prachtige usericoon...
heb je er ook 1tje? post dan effe hier en ik zal m "dagelijks" bijwerken..
in dit topic?
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat er twee keer in.
quote:
quote:
Donequote:
ja heul niet de op is stuk nuquote:
huh zit ik mezelf te zoeken gaat hij opeens weg xdquote:
1. Die is al hyper genoeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
Kan iemand die van mij doen?
Kusjeeee
HOE DE FUCK BEWEEGT JOUW UI? HET IS EEN .JPGquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
huh zit ik mezelf te zoeken gaat hij opeens weg xd
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef Nucky het volgende:
Kan iemand die van mij bewerken? Ik heb hier geen verstand van. Bij voorbaat dank. Tnx.
quote:
http://www.lmgtfy.com/?q=animated+jpgquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HOE DE FUCK BEWEEGT JOUW UI? HET IS EEN .JPG
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef Nucky het volgende:
Kan iemand die van mij bewerken? Ik heb hier geen verstand van. Bij voorbaat dank. Tnx.
homoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Die is al hyper genoeg.
2. Eerst neuken.
Alsjeblieft vent...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
Kan iemand die van mij doen?
Kusjeeee
Die moet snellerquote:
Je bent een schatquote:
Klopt...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, kan drukker. Ik weet.
Die eerste is wel hyper. Holy crap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Klopt...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mix van alle 4 de UI'S
Photoshop gebruik ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:38 schreef Drabit het volgende:
Ik weet niet hoe dit werktKan iemand die van mij doen?
(Welk programma gebruiken jullie voor de GIF's?)
Ik wist niet dat daar ook GIF's mee gemaakt konden worden.quote:
Moet je ff googlen dan. Zit nu mobiel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook GIF's mee gemaakt konden worden.
Je bent super! Ik heb geen photoshop, maar ik hoop dat GIMP het ook kan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je ff googlen dan. Zit nu mobiel.
Laag toevoegen, kan je deze zwart maken of je UI kopiëren en kleuren inverse of een tint opschroeven
GIMP kan het ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je bent super! Ik heb geen photoshop, maar ik hoop dat GIMP het ook kan.
GIMP is aan het downloaden, kwam er achter dat het niet meer op mijn laptop staat. Ik ga hiermee aan de slag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GIMP kan het ook.
Moet je gewoon voor elk frame een laag maken. En dan exporteren als .gif.. dan krijg je ook de opties van hoe snel dje moet.
Zo even uit mn hoofd.
Ja magie van HaJeequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HOE DE FUCK BEWEEGT JOUW UI? HET IS EEN .JPG
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Murp kiest.
Die! :dquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mix van alle 4 de UI'S
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:52 schreef Drabit het volgende:
Het begint er hier ook op te lijken
[ afbeelding ]
Hmm, ik krijg hem niet sneller.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:22 schreef Azorius het volgende:
Hmm... het wil nog niet helemaal lukken.
Edit: begint er op te lijken.
Edit nr.2: Ja! Nu is hij wel OP waardig.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:17 schreef Henno het volgende:
ja eh ooit gebruikte ik onder windows weleens jasc animation shop voor dit soort shit, maar damn dat is echt heel lang geleden...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:44 schreef murp het volgende:
ik wil
[ afbeelding ]
met
Ik steun mijn Piet in deze stijl: [ afbeelding ]
en dan op zn murps
Alvst bedankjt!
Als het geen epilepsie-UI hoeft te worden is deze opdracht meer iets voor het algemene UI-aanvraagtopic in GC.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou graag mijn UI willen hebben, maar dan ipv de letters JMF moet er ZARB komen en de frikandel moet een jurkje dragen...
Is er een held die dit kan maken? Het is wellicht een pittige opdracht!
Mijn dank is enorm!
Ja, al gedaan.. Dank.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als het geen epilepsie-UI hoeft te worden is deze opdracht meer iets voor het algemene UI-aanvraagtopic in GC.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
He kan iemand ook een flippende Muammar Khadaffi ui voor me maken?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou graag mijn UI willen hebben, maar dan ipv de letters JMF moet er ZARB komen en de frikandel moet een jurkje dragen...
Is er een held die dit kan maken? Het is wellicht een pittige opdracht!
Mijn dank is enorm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door PandaDrop op 19-10-2013 17:18:39 ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:06 schreef PandaDrop het volgende:
Yes, hoera mijn animated gif
[ afbeelding ]Ja sorry dat ik me ermee bemoei maar dat kan mooier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een tikje langzamer voor de duidelijkheid...![]()
Oké bedankt! Mag het gebruiken als usericon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik me ermee bemoei maar dat kan mooier...
[ afbeelding ]
Uiteraard, daar maak ik ze voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:28 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oké bedankt! Mag het gebruiken als usericon?
Dank, ik zie ze nu niet snel want zit op de tablet. Maar vanavond stel ik ze in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hier toevallig wat mee kan?
Komt uit het volgende filmpje:
Thnxx
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef PandaDrop het volgende:
Dit plaatje veroorzaakt tearing op mijn beeldscherm.Geen dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr gr
ovide!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hier toevallig wat mee kan?
Komt uit het volgende filmpje:
Thnxx
Hier heb je een Kolopiel Khadachuquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kan iemand een epileptische pikachu voor me maken?
Ik wil een Epileptachu
Kun je wat huillach smileys door mijn UI laten zoefen? Alsjeblieftquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier heb je een Kolopiel Khadachu
[ afbeelding ]
Oké vooruit...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Azorius het volgende:
[..]
Kun je wat huillach smileys door mijn UI laten zoefen? Alsjeblieft?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:48 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
0,1 sec. per frame pakt 'ie niet. 0,2 wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |