Ik heb werkelijk geeeeeeeeeeen ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef milka82 het volgende:
Sorry Skjoe, had em niet gezien. Maar M-C, dat haar.... Why?! Het blijft me fascineren die dooie marmot aan 1 kant
Ja ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze dan op het feest zou dragen, maar als ik die foto's zo zie heeft ze inderdaad hetzelfde aangehad toenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar droeg ze nou op het feest gewoon dezelfde kleding en haardracht?
Fascinerend.
Was je er niet bij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze dan op het feest zou dragen, maar als ik die foto's zo zie heeft ze inderdaad hetzelfde aangehad toen
Nope. Wel uitgenodigd maar we hadden er allebei geen zin in omdat we die kant van de familie echt nooit zien. En toen kwam er een uitnodiging voor een verjaardag van een vriendin op diezelfde avond dus zijn we daarheen gegaan en afgemeld voor het huwelijksfeestquote:
ze is toch al zwanger dus ze hoeven helemaal geen seks meer te hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef milka82 het volgende:
En dan de huwelijksreis met twee eenpersoonsbeddennou ja, ik zag ze ook niet in de kroonluchter hangen maar dit is wel het andere uiterste
Ik lig er ook nog steeds wakker van dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Het ziet er anders uit als echt een TOP bruiloftNee echt
....echt...........
![]()
Beetje welquote:
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope. Wel uitgenodigd maar we hadden er allebei geen zin in omdat we die kant van de familie echt nooit zien. En toen kwam er een uitnodiging voor een verjaardag van een vriendin op diezelfde avond dus zijn we daarheen gegaan en afgemeld voor het huwelijksfeest
nee ik begrijp het wel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beetje wel
Maar om nou verplicht een hele avond daar aan een tafel te gaan zitten wachten tot je weer naar huis mag is ook niet echt tof hoor...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' heal was het deze keer bij haar niet heel erg moeilijk
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' heal was het deze keer bij haar niet heel erg moeilijk
Ach ja, ik heb gewoon weinig met familie zullen we maar zeggenquote:
Heeft ze nu al een tattoo dan? Hahahahquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook mijn neven en nichten van vaders kant niet uitgenodigd.
Nu stond er ineens een oproep op facebook van mijn soapnichtje dat ze zo baalde dat de familie al zo lang niet samen was geweest en dat er geen bruiloften meer in het verschiet lagen dus dat we dan maar een familiereunie moesten houden.
Ik zat een beetje zo:
En ik mag het van bb niet voelen als een sneer maar dat doe ik toch
Het is ook wel een beetje een sneer eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook mijn neven en nichten van vaders kant niet uitgenodigd.
Nu stond er ineens een oproep op facebook van mijn soapnichtje dat ze zo baalde dat de familie al zo lang niet samen was geweest en dat er geen bruiloften meer in het verschiet lagen dus dat we dan maar een familiereunie moesten houden.
Ik zat een beetje zo:
En ik mag het van bb niet voelen als een sneer maar dat doe ik toch
www.oppascentrale.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toen de zus van dit nichtje trouwde, waren we wel bij het feest. Hun derde zus had toen een kleintje. En die had dus een box meegenomen, uitgeklapt, en had die box dus ergens weggezet een eindje weg van de rest van de gasten zodat ze ruimte had voor die box. En die heeft daar dus heel de avond gezeten, zo goed als alleen, bij die box met die kleine erin. Oh joy
Zou ik ook denken, maar volgens mij was die kleine er echt bewust en niet omdat ze geen oppas konden vindenquote:
Dat ze dan 'dank je' zegtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gnorkte:
LIF / Vraagje aan vrouwen over lingerie
Is het heel erg dat ik dan nu al benieuwd ben naar het kind?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging ook kijken naar dat figuur van MC en het eerste dat ik dacht was "achgos, die vent heeft al net zo'n knurftenkop"
Ik heb in mijn omgeving al een gevalletje min en min = plus gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik dan nu al benieuwd ben naar het kind?
Nee hoor, ik ook!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik dan nu al benieuwd ben naar het kind?
En een heel klein beetje:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook!
Ik verwacht een soort kruising tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ghegheghequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En een heel klein beetje:
[ afbeelding ]
Dat is hem/haarquote:
WAT DE FUCK IS DAT EERSTE?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd
http://breathtakingbabies.wordpress.com/
Die baby die je als eerste te zien krijgt, van 28 augustus, ik ken dus iemand die echt een kind heeft dat er zo uitzietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd
http://breathtakingbabies.wordpress.com/
Ja klopt, syndroom van Crouzonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
die eerste vind ik niet grappig, dat is een syndroom van het een of ander.
Ik vind het vooral verdomd beangstigendquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
die eerste vind ik niet grappig, dat is een syndroom van het een of ander.
Die laatstequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo nieuwe users moet aanmaken en je je alleen maar verwondert over bepaalde namen
C.ha C.hu
K.irsten C.hristensen
Overigens had ik die eerste gewoon Ha laten noemen![]()
En probeer die 2de eens 5x snel na elkaar te zeggen![]()
![]()
Dat zou het wel compleet makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die laatste.
Zou haar broertje Chris heten?
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel mijn pa wel een leuke combi wou maken voor mij.... namelijk Els P... Aangezien dat gelijk is aan elkaar...![]()
Uhhh ok danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo nieuwe users moet aanmaken en je je alleen maar verwondert over bepaalde namen
C.ha C.hu
K.irsten C.hristensen
Overigens had ik die eerste gewoon Ha laten noemen![]()
En probeer die 2de eens 5x snel na elkaar te zeggen![]()
![]()
Zoek eens op synoniem voor Elsquote:
Justin Casequote:Een Britse website over baby's adviseert ouders om twee keer na te denken vooraleer ze hun nieuwe spruit een voornaam geven. In hun zoektocht naar "ongelukkige namen" stootten de medewerkers van thebabywebsite.com namelijk op nogal wat pijnlijke gevallen: 'Justin Case' bijvoorbeeld of 'Hazel Nutt'.
quote:
Behalve voornaam en boom allemaal volledig nieuw voor mijquote:els in het puzzelwoordenboek:
els: Apparaat, werktuig of gereedschap
els: Aals
els: Boom in Europa
els: Boom
els: Berkachtige loofboom
els: Bloemen en planten
els: Boom van een meisje maar nogal scherp (crypt.)
els: Dranken
els: Die boom is voornaam (crypt.)
els: Een boom van een vrouw (crypt.)
els: Gereedschap van schoenmaker
els: Gereedschap
els: Gebogen priem
els: Gereedschap van een koperslager
els: Gebruikt de schoenmaker
els: Handgereedschap
els: Het meisje met de katjes (crypt.)
els: Het meisje van de schoenmaker (crypt.)
els: Katjesdragende boom (heester)
els: Katjesdragende loofboom
els: Kan uitstekend groeien (crypt.)
els: Lang dun voorwerp met een punt om te steken
els: Loofboom
els: Meisjesnaam
els: Meisjesnamen
els: Meisje met priemende blik (crypt.)
els: Napjesdrager
els: Naaldboom (crypt.)
els: Plant
els: Priem
els: Puntig werktuig
els: Puntig voorwerp
els: Pinnig meisje (crypt.)
els: Ronde priem
els: Schoenmakersgerei
els: Scherp voorwerp
els: Schoenmakerspriem
els: Schoenmakersbenodigdheid
els: Voornaam
els: Volksnaam
els: Werktuig van zadelmaker
els: Weekhout
els: Werktuig
quote:
Rajeesh B., Sumar S. en Srinivan Gquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uhhh ok dan
Ach, die Chinezen die wij er de laatste tijd bij hebben gekregen hebben ook allemaal van die aparte namen. Dus hebben we die zelf maar namen gegeven om te snappen wie wie is. Zo hebben we nu Hou Doe en de Flex Chinees
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Behalve voornaam en boom allemaal volledig nieuw voor mij![]()
![]()
Goeden subtiele humor wel
GIJ HOER!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mijn voorletter en nieuwe achternaam achter elkaar levert anders ook niet een geweldig leuk woord op hoor
HEHEHEHEHEHEquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mijn voorletter en nieuwe achternaam achter elkaar levert anders ook niet een geweldig leuk woord op hoor
dus dan zit je er alleen met je baas of wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd... Bedrijfsuitje... Gaf ik aan dat ik het niet zag zitten om mee te gaan... Zegt mijn andere collega (die het organiseert nota bene) dat hij sowieso niet mee gaat...Mja nu voel ik me dus wel enigszins verplicht (want we zijn maar klein bedrijf... Ene collega gaat dus niet mee; en de ander zit momenteel overspannen thuis; dus denk niet dat hij ook meegaat).
maar ik heb heul geen zin om naar Scheveningen te gaan arrrfff
Is er nog iemand die wel gaat dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd... Bedrijfsuitje... Gaf ik aan dat ik het niet zag zitten om mee te gaan... Zegt mijn andere collega (die het organiseert nota bene) dat hij sowieso niet mee gaat...Mja nu voel ik me dus wel enigszins verplicht (want we zijn maar klein bedrijf... Ene collega gaat dus niet mee; en de ander zit momenteel overspannen thuis; dus denk niet dat hij ook meegaat).
maar ik heb heul geen zin om naar Scheveningen te gaan arrrfff
Baas; ene collega en ik... Maar het is samen met een ander bedrijf; die eigenlijk een klant van ons isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus dan zit je er alleen met je baas of wat?
Hij durft niet meer; want hij heeft op zijn flikker gekregen bij het vorige bedrijfsuitje waar ie te veel had gezopen en mijn baas nogal beledigd had in bijzijn van 'vreemden' (als in: cif was mee... vrienden van de baas waren mee....)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als degene die het organiseert niet gaat dan vind ik dat best veelzeggend
Wie vond dat een goed idee? Iedereen die nu afhaakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Baas; ene collega en ik... Maar het is samen met een ander bedrijf; die eigenlijk een klant van ons isHier zijn we vorig jaar mee naar Tilburg gegaan naar de pianobar.. En nu vonden ze het een goed idee om die in Scheveningen op te gaan zoeken.....
OMG das best wel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij durft niet meer; want hij heeft op zijn flikker gekregen bij het vorige bedrijfsuitje waar ie te veel had gezopen en mijn baas nogal beledigd had in bijzijn van 'vreemden' (als in: cif was mee... vrienden van de baas waren mee....)
Dus ipv dat ie dan niet zuipt/weinig zuipt en wel meegaat; gaat ie gewoon niet mee
had daar toen ook iemand niet te veel gezopen dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij durft niet meer; want hij heeft op zijn flikker gekregen bij het vorige bedrijfsuitje waar ie te veel had gezopen en mijn baas nogal beledigd had in bijzijn van 'vreemden' (als in: cif was mee... vrienden van de baas waren mee....)
Dus ipv dat ie dan niet zuipt/weinig zuipt en wel meegaat; gaat ie gewoon niet mee
De kansloosheid is hoog bij dezequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De bazenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie vond dat een goed idee? Iedereen die nu afhaakt?
In Tilburg bedoel je? Naja iedereen had goed wat bier op; maar er werden geen euh... beledigende uitspraken verder gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had daar toen ook iemand niet te veel gezopen dan?
Sowieso vind het echt ultiem stom om je in het bijzijn van je baas je zo ontzettend lam te zuipen en te laten gaan dat je hem zelfs gaat beledigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De bazen
[..]
In Tilburg bedoel je? Naja iedereen had goed wat bier op; maar er werden geen euh... beledigende uitspraken verder gedaan
hehe nee okquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De bazen
[..]
In Tilburg bedoel je? Naja iedereen had goed wat bier op; maar er werden geen euh... beledigende uitspraken verder gedaan
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehe nee ok
Er is een reden dat ik niet meer drink in het bijzijn van collega's
Ja dit dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sowieso vind het echt ultiem stom om je in het bijzijn van je baas je zo ontzettend lam te zuipen en te laten gaan dat je hem zelfs gaat beledigen.
ik ben ook een keer te enthousiast geworden tijdens een bedrijfsfeestje, en daar heb ik wonderwel lering uit getrokken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Mijn baas kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sowieso vind het echt ultiem stom om je in het bijzijn van je baas je zo ontzettend lam te zuipen en te laten gaan dat je hem zelfs gaat beledigen.
Ja, dat behoeft geen uitleg...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn baas kan er ook wat vanDat is het probleem ook
Ook als ze nuchter zijn......
quote:
Ik vind het sneu dat de collega die het organiseert niet eens meegaat omdat ie blijkbaar niet zonder bier kan of zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maarrrrr doordat de baas dus soms even hard meedoet... Snap ik dat mijn collega soms de grens opzoekt.. Hij beseft alleen niet wanneer ie er overheen gaat (dus ook niet als ie zat is); maar IMO is mijn baas hier ook een schuldige in dat ie het soberso toelaat... ook op de werkvloer... Dusjahhhhhh....
Mijn baas wil namelijk geen baas zijn; maar een 'collega' en dat werkt eigenlijk gewoon niet
En vorige week heb ik - onterecht - op mijn flikker gekregen van de baas ook (nee ik was niet zat) en heb daarom al he-le-maal geen zijn meer om even met een bedrijfsuitje mee te gaan... Waar we ook nog eens gaan overnachten................
Maar ik vind het ook sneu voor mijn andere collega... En voor het ander bedrijf die meegaat... dus ik voel me wel een beetje verplicht om mee te gaan.
Dussss......... Dit verhaal verdient serieus 1 grote emoslinger
Bij onze appie hadden we ook een baas die collega wilde zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maarrrrr doordat de baas dus soms even hard meedoet... Snap ik dat mijn collega soms de grens opzoekt.. Hij beseft alleen niet wanneer ie er overheen gaat (dus ook niet als ie zat is); maar IMO is mijn baas hier ook een schuldige in dat ie het soberso toelaat... ook op de werkvloer... Dusjahhhhhh....
Mijn baas wil namelijk geen baas zijn; maar een 'collega' en dat werkt eigenlijk gewoon niet
En vorige week heb ik - onterecht - op mijn flikker gekregen van de baas ook (nee ik was niet zat) en heb daarom al he-le-maal geen zijn meer om even met een bedrijfsuitje mee te gaan... Waar we ook nog eens gaan overnachten................
Maar ik vind het ook sneu voor mijn andere collega... En voor het ander bedrijf die meegaat... dus ik voel me wel een beetje verplicht om mee te gaan.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus ik zoeken op emoslinger....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij onze appie hadden we ook een baas die collega wilde zijn.
Tijdens het personeelsuitje had hij zoveel gezopen dat hij over de tafel heen kotste
Tot hij een keer mij op de werkvloer apart nam omdat hij vond dat ik hem te joviaal behandelde, ik was wel z'n baas en ik moest respect voor hem hebben. Ik was 16 en totaal niet assertief, maar die heeft hij heel hard van me terug gekregen.
Ik zie nog dat sippe hoofdje voor me
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ik zoeken op emoslinger....
http://www.pinterest.com/emoslinger/
Dat je gewoon E. Moslinger heet
De zin "respect moet je verdienen" heb ik gebruiktquote:
Was het een "Life Changing Moment"? (volgens mij gebruikt dr Phil de term "Defining moment")quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De zin "respect moet je verdienen" heb ik gebruikt. Ik weet achteraf echt niet waar ik het vandaan haalde, ik was zo'n ja-knikker toen. Maar ik vond het zo onterecht.. En toen noemde ik een lijstje van dingen op die voor mij redenen waren om hem niet als baas te respecteren en daar kon hij niks op zeggen want het was allemaal waar
![]()
13 jaar geleden en ik weet het nog precies
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij onze appie hadden we ook een baas die collega wilde zijn.
Tijdens het personeelsuitje had hij zoveel gezopen dat hij over de tafel heen kotste
Tot hij een keer mij op de werkvloer apart nam omdat hij vond dat ik hem te joviaal behandelde, ik was wel z'n baas en ik moest respect voor hem hebben. Ik was 16 en totaal niet assertief, maar die heeft hij heel hard van me terug gekregen.
Ik zie nog dat sippe hoofdje voor me
Vooral een heel mooi gevalletje van dit:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was het een "Life Changing Moment"? (volgens mij gebruikt dr Phil de term "Defining moment")
ik zag laatst nog een @lycos.comquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://emoslinger.tripod.com/
Emoslinger![]()
Tripod![]()
Ik wist niet dat dat nog bestond
Geocitiesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag laatst nog een @lycos.com
@dse.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geocities![]()
Fortunecity![]()
Toen het nog "digitale stad" genoemd werd![]()
linkje? Was het bubsel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kennen ze het woord emoslinger op het zwangere-vrouwen-topic van de Viva?![]()
Ach, ze verkoopt dit ook:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
https://www.facebook.com/gemelli.moda.5
Nou nou, echte michael korst horloges voor 25 euro.
Zal ik ze verraden?
Smaakvolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, ze verkoopt dit ook:
[ afbeelding ]
http://forum.viva.nl/forum/list_message/9808271quote:
Ze weet niet eens hoe je het woord gebruiktquote:xinsha
578 berichten
22-08-2011, 10:20
Ach Do! Wat een emo-slinger weer! :cry: Ik vind dit zo naar voor je!
Ook echt alleen maar kerken en bejaardenclubsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dse.nl/
Potvolkoffie het bestaat nog!!!
ik denk dat ze idd een rollercoaster bedoeltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/forum/list_message/9808271
[..]
Ze weet niet eens hoe je het woord gebruikt
volgens mij zit de dahliaclub van ons pap daar ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook echt alleen maar kerken en bejaardenclubs
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij zit de dahliaclub van ons pap daar ook
Er is er meer dan één?quote:Dahliaclub St. Martinus is opgericht in 1935 en is hiermee de oudste dahliaclub in de Gemeente Eindhoven.
Wut? Ze moeten in de vaas gekweekt worden?quote:Bloemen in de vaas mogen niet geplukt zijn.
haha nee je mot ze snijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Ze moeten in de vaas gekweekt worden?
En dat is anders omdat?quote:
weet ik het, die mensen hebben bijbeldikke protocollen over die blommen, ik hou dat ook allemaal niet bijquote:
Ergens kan ik het waarderen, een complete wetenschap maken van een fucking bloemquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet ik het, die mensen hebben bijbeldikke protocollen over die blommen, ik hou dat ook allemaal niet bij
Mijn vader kreeg in het begin nog op zijn flikker van die bejaarden omdat ie niet recht sneed ofzo. Of niet schuin, same shit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt super tof hier op het werk momenteel![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik knip de stengels meestal gewoon ff snel schuin af met een keukenschaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Schuin snijden van bloemenTe lui zijn en gewoon bam meteen in de vaas pleuren
![]()
Als cif het ziet; wordt ie ook een beetje boos...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Gaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt super tof hier op het werk momenteel![]()
![]()
Doodzonde!! cif zou huilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik knip de stengels meestal gewoon ff snel schuin af met een keukenschaar
En ik vind dan altijd dat ik al zo goed bezig benquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt super tof hier op het werk momenteel![]()
Bijna weekend!
disclaimer
Dan heb je er idd soberso weinig aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik vind dan altijd dat ik al zo goed bezig ben![]()
Voor die paar uurtjes per dag dat ik die bloemen zie, de rest van de tijd staan ze in een andere kamer anders kiepen de katten de vaas om en vaak als ik dan thuiskom vergeet ik die vaas weer eventjes te voorschijn te halen en dan zie ik de volgende ochtend dat ding en dan 'oh ja, ik had bloemen'
Ik ben echt heeeeeeel blij dat B ook op de gezondere toer is.... Alleen deze week was even echt verschrikkelijk met worstenbrood, eierkoeken, croissants, witte puntjes, salades voor op brood...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
hngg velen trek en het enige snaaivoer dat geen groente / fruit is is een brok gevulde speculaas op het aanrecht...
Zo frustrerend, hoe gezonder ik bezig ben, hoe meer zooi mijn echtgenoot in huis haalt. En ik kan het prima weerstaan maar die appel ziet er dan toch ineens een stuk muffer uit
Op kantoor valt het hier mee, maar gisteren kwam mijn PM me halen voor een meeting, loop ik achter 'm aan, zegt ie: we gaan eerst even taart eten bij Pietje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben echt heeeeeeel blij dat B ook op de gezondere toer is.... Alleen deze week was even echt verschrikkelijk met worstenbrood, eierkoeken, croissants, witte puntjes, salades voor op brood...
Maar alle chips ligt in een kastje waar ik niet bij kanDus trek ik het ook nooit open en zie ik het niet liggen
En voor de rest houdt hij niet van chocola of zo dus dat koopt ie niet dus dat hoef ik ook niet te weerstaan.
Alleen die pepernoten op kantoor zijn wel serieus kut
Snap ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
er zit bij mij ook een grote discrepantie tussen willen en doen hoor
het liefst schoof ik nu heel dat blok speculaas mijn hoofd in. Maar de 880 kcals weerhouden me tot dusver
Zou wel fijn zijn ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Collega's zitten aan het bierIk ga straks hardlopen want mijn hoofd zit soberso vol en hoop me dan eindelijk weer eens wat minder bleh te voelen
Zo van "Jaa dit is gezond ende goed ende yay blije gevoel alles"
Heeeeel lichtjes scrubben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
En jeukhoofd is geen jeukhoofd meerSchilfers zijn echter ook wel irri; maar goed
Misschien zweet ik die straks er af
Gisteren al beetje gedaan... Is al wat minder; maar vooral op mijn kin nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeeeel lichtjes scrubben?
MOET HET ANDERS DANquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik knip de stengels meestal gewoon ff snel schuin af met een keukenschaar
Het is wel bèter om het met een scherp mes te doen, dan beschadig je de stengel minder. Maar met schaar kan ook hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MOET HET ANDERS DAN![]()
ik doe het ook altijd zo
Okay danku voor dezon infoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wel bèter om het met een scherp mes te doen, dan beschadig je de stengel minder. Maar met schaar kan ook hoor.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
WTF DOET LIPGLANS OP TLC!!!!!!!!!!11111111111111111111111
quote:Persbericht
Rimmel London start samenwerking met tv-zender TLC
Beauty blogger Miss Lipgloss beantwoordt kijkersvragen over de perfecte looks
Haarlem, 26 augustus 2013. Rimmel gaat samenwerken met tv- zender TLC in het nieuwe tv-programma ‘TLC Make-up’. Beauty blogger Cynthia Schultz – beter bekend als Miss Lipgloss beantwoordt vanaf 30 september de leukste vragen tijdens ‘TLC Make-up’. In het nieuwe programma laat Cynthia in korte tutorials zien hoe je stap voor stap de perfecte beauty look creëert. Vanaf vanaf vandaag kunnen kijkers hun make-up vragen stellen via http://www.tlc.nl/tlcmakeup. Hiermee maken ze kans op een prachtig make-up pakket van Rimmel London.
Miss Lipgloss
Cynthia Schultz begon op haar zestiende met bloggen en is oprichtster van de populaire beautyblog MissLipgloss.nl. Cynthia was de allereerste Nederlandse beautyblogger en blogt over mode en lifestyle maar vooral over make-up. Haar blog trekt dagelijks tussen de 40.000 en 50.000 unieke bezoekers. Schrijven was iets wat ze als klein meisje al geweldig vond en de combinatie van schrijven en de interesse voor beauty maakt haar blog zo onderscheidend en uniek! Elke dag plaatst Cynthia op haar blog minimaal één bericht met tips, testjes en trends over beauty.
Rimmel is trots op deze samenwerking tussen TLC en Miss Lipgloss. ‘TLC Make-up’ is vanaf maandag 30 september te zien op TLC.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had dus mijn staafje van tragus in mijn anti helix gedaan zodat hij niet dicht zou groeien, is die eruit gevallen, dus toen k thuis kwam moest ik en tragus en anti helix doorprikken
piercing faal vandaag
ZE ZITTEN ER AL WEER IN!quote:
waarschijnlijk de eerste of een van de eerste die het echt als fulltime werk heeftquote:
Mjah, wellicht bedoelen ze dat, maar zo staat het er niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk de eerste of een van de eerste die het echt als fulltime werk heeft
niet zoals 90% van de bloggers zich zelf een ekten beautyblogger noemen
ZE HOUDEN JE IN DE GATEN!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:28 schreef Mss het volgende:
WTF, ik krijg op exact hetzelfde tijdstip dat ik een geschil open een mail van dance legend dat mijn order geannuleerd is?
Wat is dezen?
Zijn ze helderziend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:28 schreef Mss het volgende:
WTF, ik krijg op exact hetzelfde tijdstip dat ik een geschil open een mail van dance legend dat mijn order geannuleerd is?
Wat is dezen?
Nee alle bedrijven hebben onderling afgesproken om met mss dr pakketjes te fucken, en ze doen elke keer wat anders zodat t afwisselend blijftquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alle bedrijven hebben onderling afgesproken om met mss dr pakketjes te fucken, en ze doen elke keer wat anders zodat t afwisselend blijft
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee alle bedrijven hebben onderling afgesproken om met mss dr pakketjes te fucken, en ze doen elke keer wat anders zodat t afwisselend blijft
Lijkt me logischer ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk PostNL zit al jaren in het complot, had je dat nog niet met al je faalpakketjes?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja wel eentje die gaat over een bestelling naar Nederland
Toen ging het bij mij ook beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Mss het volgende:
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen. Nieuw adres nieuwe kansen!
dan kun je beter een nieuwe identiteit aannemen heb je meer kansquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Mss het volgende:
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen. Nieuw adres nieuwe kansen!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Mss het volgende:
Godverdomme die ginger is ook weer op dreef zeg
Ja toen je langs kwam zat ik er nog aan te denken om hem te stelen maar toen dacht ik straks zit je pakketjesfaal aan je ziel vast en ik wou het risico niet lopen nix meer te ontvangenquote:
En dat ik dan al jouw honderd miljoen miljard pakketjes krijgquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja toen je langs kwam zat ik er nog aan te denken om hem te stelen maar toen dacht ik straks zit je pakketjesfaal aan je ziel vast en ik wou het risico niet lopen nix meer te ontvangen
Nope maar ze zijn vetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:20 schreef Debsterr het volgende:
PRIEM heb je lakjes van Too fancy Lacquer gekocht?
die heeft ook een Engelse subsite he, rechtsbovenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
Die T&T site faalt ook in google translate
Ik zit aan de cup-a-soup.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn mijn man pakt weer een homp gevuld speculaas....
* Stormqueen pelt maar een walnootje
Ja, dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik snap dat je daar droevig van wordt, matig excuus voor voedsel
Voor het geval je alweer bent gescheiden en opnieuw gaat trouwen met iemand die je op je bruiloft hebt leren kennen? Je weet het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik uitnodigingen blijf krijgen voor bruidsmodeshows bij de zaak waar ik 24 mei jongstleden mijn trouwjoerk heb opgehaald?
het ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het geval je alweer bent gescheiden en opnieuw gaat trouwen met iemand die je op je bruiloft hebt leren kennen? Je weet het niet?
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft ook een Engelse subsite he, rechtsboven
Gelukkig is Mario er altijd voor mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chocolonely. Een beetje zoals jij in dit topique.
Dafuqquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD
[ afbeelding ]
Maar veel wijzer word ik er niet van
gewoon fok idd, naast twitter, feestboek en m'n mailquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat het topic/fok vrijwel altijd open staat ergens in een tapblad?
quote:'Verenigde Naties onderzoeken Zwarte Piet'
De Verenigde Naties zijn bezig met een onderzoek naar de vraag of Zwarte Piet racistisch is.
Foto: ANP foto
Vier VN-rapporteurs over culturele minderheden en racisme hebben Nederland om opheldering gevraagd over de viering van het sinterklaasfeest nadat ze klachten hadden ontvangen over het stereotiepe karakter van Zwarte Piet.
Zij hadden “informatie gekregen” dat de traditie van Sinterklaas in de kern racistisch is. En dat Zwarte Piet, “domkop en knecht” die hij is, het stereotype voedt van Afrikanen als “tweederangs burgers”.
was krassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
Dan ga ik maar krassen in een hoekje of de was doen ofzo
Ben je familie van Sjon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh.
Ik ben puin aan het ruimen in huis. Wel bevredigend als je al jaren aan het hoarden was
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermnermnerm, leuk winkeltje ook
Ja die zit ook in Eindhoven zag ik, maar waaarrr?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]zeker! Hadden gister bij Flying Tiger een toffe houten schaal gescoord, nu bij Waar 3 gekleurde theelichthouders voor erop meegenomen
.
Als je langs de V&D richting de Berg loopt zit 'ie aan je rechterhandquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die zit ook in Eindhoven zag ik, maar waaarrr?
Oh daar, daar kom ik nooit echtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je langs de V&D richting de Berg loopt zit 'ie aan je rechterhand. Geloof het pand van de Schoenenreus!
Ik meestal voor de Flying Tigerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh daar, daar kom ik nooit echt
Second Helmerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
To second helmer or not to second helmer.
Op zaterdag naar ikeaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het misschien uitnodigt tot NOG MEER zinloos creditcardgeweld
Hoe krap zit je op dit moment met de ruimte?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand met een blog die claimt dat ze boeken voor haar ereader gekocht heeft
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ebooks kopen, niet downloaden
Ja, wie doet dat nouquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan toch?
Bij bol.com of amazon koop je ze toch?
Ik ken er meerderequote:
ik heb nog ruimte voor zes potjes en 9 onderwegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe krap zit je op dit moment met de ruimte?
mijn nagels kunnen dat ook zo goed blauw uitslaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:13 schreef Debsterr het volgende:
Mijn middelvinger is dood geloof ik.. op alle nagels behalve die slaat m'n thermal uit naar de warme kleur.
Mag ik mee naar de ikea ik moet nog 2 stellagekasten hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte voor zes potjes en 9 onderweg
HOPHOP NAAR DE IKEAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OH JA Bondi komt natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit al in de autoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH JA Bondi komt natuurlijk ook nog... ik wil een 3e Helmer
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nog opbergbakken hebben van Ikea! Ikea meet?
O dan hoef ik geen argumenten meer aan te dragen dusquote:
ja die met flits. Komt door spf. Dat reflecteert flitslicht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef Mss het volgende:
Ik snap mijn foundation niet. De kleur lijkt meestal dikke prima, maar op sommige foto's heb ik zo'n ENORM WIT HOOFD die echt af steekt bij mijn hals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |