Je kan het een keer uitproberen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef tong80 het volgende:
Schuurt dat niet ? Zo'n string in je bilnaad.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:46 schreef basvandalen het volgende:
Op over lingerie en dan geen foto's .....![]()
Waarom draag je dan een string ? Ruim zittende ondergoed is toch veel comfortabeler ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Lonely-girl het volgende:
Waarom zou een string schuren? Ik vind het niet super lekker zitten maar het valt wel mee
Omdat ik het mooi vind staan. En al m'n vriendinnen dragen ze ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom draag je dan een string ? Ruim zittende ondergoed is toch veel comfortabeler ?
beste argument ever.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
En al m'n vriendinnen dragen ze ook
Die van mij ook. Scheur ze van hun lijf voordat we naar bed gaan. Nooit klachten na afloop.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Lonely-girl het volgende:
En al m'n vriendinnen dragen ze ook
jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Dankje
Of bedoel je dat sarcastisch?
Waar om ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:24 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Draag jij ze daarom ook ?
Draai de rollen eens om!!! Stevige leren dildo-string met dubbele taille-riem, die je d.m.v. 3 riempjes kunt verstellen, voor een perfect draagcomfort! Het grote voordeel van deze luxe voorbind dildo string is, dat je de dildo’s naar gelang je ze wilt gebruiken erop kunt plaatsen d.m.v. drukknoop bevestiging. Je kunt er dus 1, 2 of zelfs alle 3 de dildo’s tegelijk gebruiken Hoe geil wil je het hebben??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef Kamper86 het volgende:
http://www.clubwearplaza.(...)fneembare-dildo.html
Hoi tong,
Als je deze gebruikt blijft hij zeker zitten.
Als je de goede maat hebt nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef tong80 het volgende:
Schuurt dat niet ? Zo'n string in je bilnaad.
Vrouwen vertellen elkaar echt alles?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vind staan. En al m'n vriendinnen dragen ze ook
99% welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen elkaar echt alles?
Neehoor, gaat alleen maar over vrouwen, die zijn dan ook veel interessanter dan mannen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:49 schreef AMangold het volgende:
[..]
of mannen onderling niet veel bespreken?
haha oke, jullie delen alles dat je met een vrouw doet XDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, gaat alleen maar over vrouwen, die zijn dan ook veel interessanter dan mannen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen elkaar echt alles?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef wenfer2 het volgende:
Omdat ondergoed dat door een skinny schijnt not done is.![]()
Heb jij een vriendin Tong?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik vind een klein strak slipje veel sexiër.
Momenteel niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |