Ik heb werkelijk geeeeeeeeeeen ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef milka82 het volgende:
Sorry Skjoe, had em niet gezien. Maar M-C, dat haar.... Why?! Het blijft me fascineren die dooie marmot aan 1 kant
Ja ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze dan op het feest zou dragen, maar als ik die foto's zo zie heeft ze inderdaad hetzelfde aangehad toenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar droeg ze nou op het feest gewoon dezelfde kleding en haardracht?
Fascinerend.
Was je er niet bij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze dan op het feest zou dragen, maar als ik die foto's zo zie heeft ze inderdaad hetzelfde aangehad toen
Nope. Wel uitgenodigd maar we hadden er allebei geen zin in omdat we die kant van de familie echt nooit zien. En toen kwam er een uitnodiging voor een verjaardag van een vriendin op diezelfde avond dus zijn we daarheen gegaan en afgemeld voor het huwelijksfeestquote:
ze is toch al zwanger dus ze hoeven helemaal geen seks meer te hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef milka82 het volgende:
En dan de huwelijksreis met twee eenpersoonsbeddennou ja, ik zag ze ook niet in de kroonluchter hangen maar dit is wel het andere uiterste
Ik lig er ook nog steeds wakker van dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Het ziet er anders uit als echt een TOP bruiloftNee echt
....echt...........
![]()
Beetje welquote:
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope. Wel uitgenodigd maar we hadden er allebei geen zin in omdat we die kant van de familie echt nooit zien. En toen kwam er een uitnodiging voor een verjaardag van een vriendin op diezelfde avond dus zijn we daarheen gegaan en afgemeld voor het huwelijksfeest
nee ik begrijp het wel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beetje wel
Maar om nou verplicht een hele avond daar aan een tafel te gaan zitten wachten tot je weer naar huis mag is ook niet echt tof hoor...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' heal was het deze keer bij haar niet heel erg moeilijk
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
En terecht, je mag natuurlijk nooit de bruid ' outshinen' heal was het deze keer bij haar niet heel erg moeilijk
Ach ja, ik heb gewoon weinig met familie zullen we maar zeggenquote:
Heeft ze nu al een tattoo dan? Hahahahquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook mijn neven en nichten van vaders kant niet uitgenodigd.
Nu stond er ineens een oproep op facebook van mijn soapnichtje dat ze zo baalde dat de familie al zo lang niet samen was geweest en dat er geen bruiloften meer in het verschiet lagen dus dat we dan maar een familiereunie moesten houden.
Ik zat een beetje zo:
En ik mag het van bb niet voelen als een sneer maar dat doe ik toch
Het is ook wel een beetje een sneer eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook mijn neven en nichten van vaders kant niet uitgenodigd.
Nu stond er ineens een oproep op facebook van mijn soapnichtje dat ze zo baalde dat de familie al zo lang niet samen was geweest en dat er geen bruiloften meer in het verschiet lagen dus dat we dan maar een familiereunie moesten houden.
Ik zat een beetje zo:
En ik mag het van bb niet voelen als een sneer maar dat doe ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |