Om de effectiviteit van Fok! als bron voor een seksmaatje te meten wil ik je vragen even te reageren:
1. Stuur een of meerdere Fokkers waar je het wel mee zou willen doen een "Neuken?" DM. 2. Houd bij hoevaak: - geen reactie - negatieve reactie - positieve reactie, niet resulterend in seks - positieve reactie, wel resulterend in seks 3. Post dat hier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ah...nu begrijp ik waarom ik zoveel DM's krijg Flikker op kansloze figuren! Ga je moeder n
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b] Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende: Even denken wie ik verder nog ga proberen. Tot nu toe: 2 DM's gestuurd: 2x (nog) geen reactie
Update: 4 gestuurd. 2 geen reactie 1x optyfen 1x Ik ben geil