Daarom, dit is gewoon dik een broodje aap verhaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef LuDann het volgende:
Bizar veel moeite, kan me niet voorstellen dat het lucratief is om van varkensanus nog iets anders te maken in plaats van het gewoon bij het gemalen gehakt of in de worst te gooien.
broodje aars verhaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Daarom, dit is gewoon dik een broodje aap verhaal.
Zeker weten.quote:
Gelukkig, die anussen zitten dus alleen maar in het gehakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker weten.
http://www.joop.nl/leven/(...)varkensanus_gemaakt/
Okee, maar je eet dus frikandellen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet het wel allemaal, maar ik hoef het niet nog een keer te horen
Ik eet wel frikandellen, ik wil de XXL wel een keertje proberen, maar die hebben ze hier nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar je eet dus frikandellen?
XXL frikandel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet wel frikandellen, ik wil de XXL wel een keertje proberen, maar die hebben ze hier niet
De XXL ziet er wel erg gaaf uit, alleen kon ik hem toen niet op. Toen ik hem aan de poes probeerde te voeren lustte hij hem niet. Zat vast varkensanus in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet wel frikandellen, ik wil de XXL wel een keertje proberen, maar die hebben ze hier niet
Ken ik niet, eerlijk gezegd... gewoon een nog langere frikandel?quote:
Ja dat vat het wel samenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ken ik niet, eerlijk gezegd... gewoon een nog langere frikandel?
Apart, wanneer zijn die verschenen?quote:
Er was eens een snackkar die verkocht ze bij Telstar maar daar moest hij weg. Nu is zijn frikandel, mede door VI wereldberoemd in Nederlandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Apart, wanneer zijn die verschenen?
Ik dacht dat er an sich weinig meer te innoveren was (na de mislukte viandel) aan de populairste snack ten onzent... beetje zoals wc-papier, daar kun je grapjes en opdrukjes bij verzinnen, 2 ply or 3 ply, maar wezenlijke vooruitgang kan niet echt geboekt worden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |