Ik vind het cd'tje leuker. Dat zet ik in de kast bij de andere cd'tje. Een USB maak ik waarschijnlijk leeg en beland ergens in een laatje.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is om eerlijk te zijn
Als de sintloze sint in kwestie zijn/haar smaak een beetje overeenkomt met die van mij is een .zipje zo gemaakt. Ik ben iig wel benaderbaar mocht het nodig zijn
Ander vraagje: ergens de vorige edities is er ook wel eens een mixtape per usb stick opgestuurd. Zelf zou het me prima uitkomen om mijn tape, artwork en gedicht ook zo te versturen, zijn er mensen hier die dat te lame vinden of kan dat prima?
dit.dusquote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het cd'tje leuker. Dat zet ik in de kast bij de andere cd'tje. Een USB maak ik waarschijnlijk leeg en beland ergens in een laatje.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee, had wel een beetje dit gevoel:
[ afbeelding ]
Maar het gaat op de post, ik denk woensdagHeb morgen geen tijd.
![]()
Liep je nu alweer in je bondage-gear het postkantoor in?.....quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef brooklyndodger het volgende:
Dit was trouwens al de 3de keer dat ik deze week in het poskantoor was. Het meisje zat me echt heel eng aan te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
weer zo'n zwarte piet die zijn daktaken aan de post overdraagtquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef brooklyndodger het volgende:
Dit was trouwens al de 3de keer dat ik deze week in het poskantoor was. Het meisje zat me echt heel eng aan te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb altijd meer zo'n soort gevoel als ik klaar ben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee, had wel een beetje dit gevoel:
[ afbeelding ]
Maar het gaat op de post, ik denk woensdagHeb morgen geen tijd.
![]()
Volgend jaar laat ik je een wassen rol krassen, nou goed?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef On het volgende:
Ik ben die van mij nu aan het branden. Een cd'tje branden. Hallo Middeleeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |