Dit is gewoon een dierenwinkel ? Ik kan er namelijk niks van vinden via Google.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:35 schreef Kamper86 het volgende:
Bij de hamsterparade op de oude markt.
Kom je een keer kijkenquote:
Hebben we het wel allebei over Utrecht? Oude markt, nieuwe markt zegt me allemaal niets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Kamper86 het volgende:
Als reactie op je DM, de oude markt zit vlakbij de grote kerk op de nieuwe markt.
Kwam er bij de hamsterparade echt niks naar boven bij google?
Bestaan geen van beide in Utrecht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef Micson het volgende:
Hebben we het wel allebei over Utrecht? Oude markt, nieuwe markt zegt me allemaal niets.
Ik heb zonet een knaagdierenopvang gemaild, even kijken wat ik terugkrijg. Als ik op dierenwinkels google bestaat hun assortiment steeds alleen maar uit het toebehoren van dieren, en niet dieren zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Okee mensen, op verzoek van TS gooi ik dit topic weer open, op voorwaarde dat bepaalde posters eventjes ophouden met die anale grappen.
Ik overleg nog eventjes met de mede-mod wat te doen met bepaalde posts.
On topic: TS, een hamster kun je bij zowat iedere dierenwinkel kopen. Als je dat liever niet wil, ga dan een beetje google'n naar een fokker (bestaan die eigenlijk voor hamsters?). Wellicht is er ook nog een beestje te scoren bij een asiel of een knaagdierenopvang?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb zonet een knaagdierenopvang gemaild, even kijken wat ik terugkrijg.
Hier in het winkelcentrum Kanaleneiland zit een dierenwinkel die heel regelmatig - zo niet altijd - wel een hamstertje te koop aanbiedt. Maar de knaagdierenopvang is natuurlijk een veel betere optie.quote:Als ik op dierenwinkels google bestaat hun assortiment steeds alleen maar uit het toebehoren van dieren, en niet dieren zelf.
Oh, vergis ik me nou?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Bestaan geen van beide in Utrecht.
Of je maakt een garpje, toch?quote:
Volgens mij heb ik bij haar vorige week een hamstertje opgehaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Op BunnyBunch heeft iemand nog hamstertjes waar een huisje voor gezocht wordt. (Ze had er 4 gered, en eentje bleek zwanger te zijn en is bevallen van 3 jonkies.) Diegene woont aan het profiel te zien in Maarssenbroek, dat is goed te bereiken vanuit Utrecht. (Ik ken haar niet persoonlijk, ik kwam het alleen tegen...)
Ik heb zelf geen verstand van hamsters, maar misschien een idee?
(Ik weet niet of ik hier een linkje mag plaatsen naar dat forum, maar anders moet je me maar even een DM/PM sturen)
Dat klinkt inderdaad wel als dezelfde persoon ja!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij haar vorige week een hamstertje opgehaaldZe had er toen nog vijf zitten, dwergjes. Een witgrijze, die was bevallen dus al wat ouder, een zwarte die ook al iets ouder was, twee jonge wildkleurtjes en een grijswit jonkie.
quote:
Ik had die link ook niet op Fok moeten zettenquote:Gaat allleen weg naar een goed thuis!!
geen reactie's van reptielen en slangenvoer mensen svp!!
Ik ben inmiddels geslaagd ja, een Robobovski hamster genaamd Stalin is mijn nieuwe vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef blue-eye het volgende:
ben je geslaagd? wat voor hamster heb je en wat voor kooi?
Je kunt ze wel tam maken toch? Die van mij is nu ook al iets minder bang voor mij dan in het begin heb ik het idee. Hij neemt al voedsel uit mijn hand en ik hoop dat ik hem over een tijdje ook kan oppakken zonder dat hij helemaal flipt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:45 schreef blue-eye het volgende:
Wat leuk! gefeliciteerd. 2kooitjes aan elkaar? oei dat klinkt niet goed.
Als je weet dat roborovski's ontsnappen uit traliekooien. Ze worden altijd in aquariums/glazenbakken of duna's gehouden juist omdat ze zo klein zijn en met gemak ontsnappen.
Robo's zijn echte kijkhamsters veel te snel om te aaien. Ze houden er ook niet van om aangehaald te worden. Ik heb zelf 6robo's gehad daarnaast actief op hamsterforum. Ik weet waarover ik het heb. Ze zijn superleuk als kijkdiertjes.
Je zegt het verkeerd. Het zijn met de campbelli hamster de enige soorten die samen kunnen. Ze kunnen prima alleen gehouden worden. Als je ze samen hebt moeten ze uit hetzelfde nest komen, je kan ze niet als ratten etc. later koppelen. Dit voor mensen die denken dat het op die manier wel kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Roborovski hamsters kun je ook beter samen houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |