abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:13:54 #26
240618 Micson
The lonely stoner
pi_132579760
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef blue-eye het volgende:
ben je geslaagd? wat voor hamster heb je en wat voor kooi?
Ik ben inmiddels geslaagd ja, een Robobovski hamster genaamd Stalin is mijn nieuwe vriend. O+

Ik heb twee 'kleine kutkooien' met de deurtjes tegen elkaar gemaakt waardoor ik nu een acceptabele kooi heb lijkt me.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:59:32 #27
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132580881
^^ Welkom, Stalin! Foto'tje?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132586687
Wat leuk! gefeliciteerd. 2kooitjes aan elkaar? oei dat klinkt niet goed.
Als je weet dat roborovski's ontsnappen uit traliekooien. Ze worden altijd in aquariums/glazenbakken of duna's gehouden juist omdat ze zo klein zijn en met gemak ontsnappen.

Robo's zijn echte kijkhamsters veel te snel om te aaien. Ze houden er ook niet van om aangehaald te worden. Ik heb zelf 6robo's gehad daarnaast actief op hamsterforum. Ik weet waarover ik het heb. Ze zijn superleuk als kijkdiertjes.
pi_132588588
Ik heb ook een robo gehad, inderdaad in een dunabak. Het zijn echte kijkhamstertjes en zo zo zo snel :D en klein, ze kunnen overal doorheen. Ben de mijne nog eens kwijtgeraakt zo :')
Tap tap tap
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:51:42 #30
240618 Micson
The lonely stoner
pi_132804941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:45 schreef blue-eye het volgende:
Wat leuk! gefeliciteerd. 2kooitjes aan elkaar? oei dat klinkt niet goed.
Als je weet dat roborovski's ontsnappen uit traliekooien. Ze worden altijd in aquariums/glazenbakken of duna's gehouden juist omdat ze zo klein zijn en met gemak ontsnappen.

Robo's zijn echte kijkhamsters veel te snel om te aaien. Ze houden er ook niet van om aangehaald te worden. Ik heb zelf 6robo's gehad daarnaast actief op hamsterforum. Ik weet waarover ik het heb. Ze zijn superleuk als kijkdiertjes.
Je kunt ze wel tam maken toch? Die van mij is nu ook al iets minder bang voor mij dan in het begin heb ik het idee. Hij neemt al voedsel uit mijn hand en ik hoop dat ik hem over een tijdje ook kan oppakken zonder dat hij helemaal flipt.
pi_133212168
sorry ben een tijdje niet op dit forum geweest. Zo ver als je nu bent is het maximum en uitzonderlijk. Een roborovski blijft een paar tellen bij je zitten en rent dan vliegensvlug weg. Zeer zelden blijven ze rustig bij je zitten. Als je een robo een tijdje tussen je 2handen gehad hebt stinken ze daarna vaak naar een natte hond :? hou daar rekening mee.
  roze donderdag 14 november 2013 @ 16:42:24 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133256154
Roborovski hamsters kun je ook beter samen houden
Your beauty never ever scared me.
pi_133481830
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Roborovski hamsters kun je ook beter samen houden
Je zegt het verkeerd. Het zijn met de campbelli hamster de enige soorten die samen kunnen. Ze kunnen prima alleen gehouden worden. Als je ze samen hebt moeten ze uit hetzelfde nest komen, je kan ze niet als ratten etc. later koppelen. Dit voor mensen die denken dat het op die manier wel kan.

Je hebt altijd kans dat het misgaat met robbies samen. ik ben van 4 naar 2 teruggegaan door ruzies.
Later weer 2gehad en die moest ik ook splitsen. Het is niet zo vanzelfsprekend als jij doet overkomen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')