Laat maar even weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Maxco het volgende:
[..]
200
edit: hmm toch even ovb, denk dat 1600mm hoogte toch aan de kleine kant is
Ja hij is krasvrijquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:05 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Is er eventueel een optie met bezorgen?
En is hij krasvrij, hij ziet er erg beschadigingsgevoelig uit namelijk.
Mooi ding!
Oké ik heb nog even goed nagedacht en het is toch wel voldoende. Mijn bod blijft staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Laat maar even weten.
Ik ga alleen niet zoveel zakken in prijs.
[..]
Ja hij is krasvrijheb hem bijna altijd in een 1 persoons huishouden gebruikt, ook geen lompe kinderen in de buurt dus
Heb hem ook altijd gepoetst met die speciale RVS spray waardoor hij er mooi uit blijft zien.
Ik bezorg helaas niet.
Hij staat momenteel al wel beneden, dus hij hoeft geen trap meer af met het ophalen.
Voor dat geld gaat hij helaas niet weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef Maxco het volgende:
[..]
Oké ik heb nog even goed nagedacht en het is toch wel voldoende. Mijn bod blijft staan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:28 schreef Rio het volgende:
Topding, heb zelf de dubbele uitvoering hiervan. Liebherr is top!
Gewoon een Miele koelkast met een Liebherr logootjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:28 schreef Rio het volgende:
Topding, heb zelf de dubbele uitvoering hiervan. Liebherr is top!
Miele heeft nog nooit een koelkast voor Liebherr gemaakt. Wel andersom.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een Miele koelkast met een Liebherr logootje
Komt uiteindelijk op hetzelfde neerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Miele heeft nog nooit een koelkast voor Liebherr gemaakt. Wel andersom.
Je huiswerk, doe het grondig of doe het niet.
Jij wilt wel heel graag gelijk hebben... Whatever floats your boat man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk op hetzelfde neer
Doe niet zo zielig joh.. hoef helemaal geen gelijk te hebben.. Miele en Liebherr zijn dezelfde koelkasten.. moet ik het dan zo zeggen voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:38 schreef Rio het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel graag gelijk hebben... Whatever floats your boat man.
Dat is dus nonsens. Ooit liet Miele het binnenwerk door Liebherr maken, maar dat was vroegah. Hier wilde ik het bij laten, dus beweer gerust nogmaals het tegendeel. Ebengutefreundequote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Miele en Liebherr zijn dezelfde koelkasten
Mijn laagste prijs is ¤300-,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig joh.. hoef helemaal geen gelijk te hebben.. Miele en Liebherr zijn dezelfde koelkasten.. moet ik het dan zo zeggen voor je![]()
ontopic:
Is dat ding ondertussen verkocht? zo nee wat wil je ervoor hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |