SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:51 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al zin in de lunch.
Italiaanse bol met gebakken ei met spek en kaas
pistolet met roomkaas en gerookte zalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu al zin in de lunch.
pistolet met roomkaas en gerookte zalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu al zin in de lunch.
pistolet met roomkaas en gerookte zalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]ik ook, vandaar dat ik een broodje extra voor mezelf heb gehaald, die eet ik nu alvast op, met rosbief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
![]()
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
ook geen straf volgens mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:06 schreef MadMaster het volgende:
Lunch zo:
Broodje Saté
Broodje Kip-Ketjap
Surinaamse pastei...Don't ask me what I think of you
Je stuitert over een paar drempels en besluit daarom toch maar het stuur vast te pakken?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je stuitert over een paar drempels en besluit daarom toch maar het stuur vast te pakken?![]()
![]()
Ik had de smiley Jump_Thumbsup genoemd...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je stuitert over een paar drempels en besluit daarom toch maar het stuur vast te pakken?![]()
Je bent erg teleurgesteld over de keuzes die je hebt gemaakt in je leven waardoor je nu een activiteit professioneel moet uitvoeren voor anderen die de meeste mensen liever hobbymatig en alleen voor zichzelf of een partner doen?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Zwarte Cross geeft vervolg aan Naked Run, maar wel op andere manierquote:‘Op de Zwarte Cross viert iedereen samen feest ongeacht leeftijd, huidskleur, geaardheid, afkomst lichaamsgewicht en geur’, aldus festivaldirectrice Tante Rikie. Daarom is de ‘Roze Cross in Nichtenvoorde’ een logisch vervolg op ‘The Naked Run for Freedom’ in 2013, waarbij 450 naakten over de crossbaan renden in protest tegen het repressieve beleid van de Russische regering. In 2014 kan iedereen die een statement wil maken tegen anti-homo geweld of gewoon de vrijheid wil vieren op de Zwarte Cross zich inschrijven voor deze roze klasse, ongeacht geaardheid, dus ook hetero’s zijn welkom!en ik moest lachen om Nichtenvoorde
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent erg teleurgesteld over de keuzes die je hebt gemaakt in je leven waardoor je nu een activiteit professioneel moet uitvoeren voor anderen die de meeste mensen liever hobbymatig en alleen voor zichzelf of een partner doen?![]()
![]()
Wat je er al allemaal in kan zien...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent erg teleurgesteld over de keuzes die je hebt gemaakt in je leven waardoor je nu een activiteit professioneel moet uitvoeren voor anderen die de meeste mensen liever hobbymatig en alleen voor zichzelf of een partner doen?![]()
![]()
Ik ga voor een broodje caprese van Bakker Bart
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik hoef nu even niks meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga voor een broodje caprese van Bakker Bart
Vol...![]()
![]()
Gebakken visje gehadwas wel al afgekoeld, dat was wat jammer
With four other people
And aliens![]()
snee roggebrood, plak nagelkaas, bakje salade en een smoothieNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
De naam 'nagelkaas' klinkt altijd zo smerig, vind ik. Geen idee of ik het ooit gegeten heb trouwens.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Als je kaas hebt gehad die naar kruidnagel smaakte waarschijnlijk wel.
Ik eet het af en toe, het is lekker maar een groot stuk zal ik niet kopen.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Nog eventjes doorwerken, om 15:00 afspraak en dan weekend![]()
Mensen nog leuke plannen dit weekend? Wij gaan naar het spoorwegmuseum, Chuggington-week![]()
![]()
Er lopen 6 vossenteams door Gelderland. Die geven 1 keer per uur hun locatie door aan de organisatie. De organisatie geeft hints door middel van versleutelde coördinaten die je eerst moet oplossen. Die hints kunnen heel divers zijn, soms makkelijk, soms heel moeilijk. De hints worden op een website geplaatst, en dan probeer je ze met auto's te vinden. Hints van vorig jaar (met oplossing): http://gfx.jotihunt.net/?soort=hint
Het start zaterdag om 9 uur en eindigt zondag om 15 uur.To err is human, to forgive bovine.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Footloose (2011 versie) is niet heel logisch. Na een ongeluk waarbij wat jeugd omkomt met een auto-ongeluk(terwijl ze in de auto de muziek hard hebben aanstaan) mogen ze geen luide muziek meer draaien. Wat wél mag: autoraces. Op een ciruit, dat wel. Maar toch.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me in jou geval wel praktischIk word helemaal gek van dat in en uitklappen van mijn achterbank
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Van alles bekeken, dit lijkt me het beste. Deze nieuw voor hetzelfde geld als een caddy met 150.000 km op de teller
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Klinkt tof!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:17 schreef ß het volgende:
Er lopen 6 vossenteams door Gelderland. Die geven 1 keer per uur hun locatie door aan de organisatie. De organisatie geeft hints door middel van versleutelde coördinaten die je eerst moet oplossen. Die hints kunnen heel divers zijn, soms makkelijk, soms heel moeilijk. De hints worden op een website geplaatst, en dan probeer je ze met auto's te vinden. Hints van vorig jaar (met oplossing): http://gfx.jotihunt.net/?soort=hint
Het start zaterdag om 9 uur en eindigt zondag om 15 uur.Ik vind het zo'n ontzettende non-discussiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)terlijk-zwarte-piet/
![]()
Nog 2,5 uur en dan weekend!En dan morgen naar Portugal
Oh man wat ben ik daar aan toe. Al zijn de weersvoorspellingen van Portugal slechter dan die van Nederland op het moment
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Tja, je kunt natuurlijk ook overal discriminatie in willen zien. Volgens een enquete die ik heb gezien will 83% van de bevolking dat er niets verandert, 11% weet het niet en 6% wil wel verandering.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)terlijk-zwarte-piet/
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt tof!
[..]
Ik vind het zo'n ontzettende non-discussie
Nog 2,5 uur en dan weekend!En dan morgen naar Portugal
Oh man wat ben ik daar aan toe. Al zijn de weersvoorspellingen van Portugal slechter dan die van Nederland op het moment
![]()
Precies dat eerste dus en in het buitenland begrijpen ze het dan ook vaak niet. Ze maken het, wat mij betreft, zelf zo beladen en racistisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, je kunt natuurlijk ook overal discriminatie in willen zien. Volgens een enquete die ik heb gezien will 83% van de bevolking dat er niets verandert, 11% weet het niet en 9% wil wel verandering.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Inderdaad. En de tijd dat Piet de boze boeman was die je in de zak stopte is ook voorbij. Tegenwoordig is hij gewoon de vrolijke en vriendelijke helper van Sinterklaas. Ik kan me ook wel gediscrimineerd voelen: ik vind de blanke vla in de supermarkt confronterend.![]()
En om voor Vietnamese Loempia uitgemaakt te worden vinden Vietnamezen vast ook niet leukNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Ik ook, want die vla is helemaal niet blank. Die is gelig. Ik ben pas blank, je kunt bijna door me heen kijken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef Nico_S. het volgende:
Inderdaad. En de tijd dat Piet de boze boeman was die je in de zak stopte is ook voorbij. Tegenwoordig is hij gewoon de vrolijke en vriendelijke helper van Sinterklaas. Ik kan me ook wel gediscrimineerd voelen: ik vind de blanke vla in de supermarkt confronterend.![]()
![]()
Vanavond uit eten in Nijmegen en morgen naar de kroeg in Den Bosch. Mochten er nog mensen zin hebben om mee te gaan laat het maar wetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:07 schreef iamredleader het volgende:
Nog eventjes doorwerken, om 15:00 afspraak en dan weekend![]()
Mensen nog leuke plannen dit weekend? Wij gaan naar het spoorwegmuseum, Chuggington-week
Waarschijnlijk zondag wandelen, gedeeltelijk afhankelijk van zaterdagavond.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Vanavond naar het Bokbierfestival in Utrecht die niemand minder dan onze Nem opent
leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef MaJo het volgende:
Vanavond naar het Bokbierfestival in Utrecht die niemand minder dan onze Nem opent
Don't ask me what I think of you
Nem, Nem... Wie was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef MaJo het volgende:
Vanavond naar het Bokbierfestival in Utrecht die niemand minder dan onze Nem opent![]()
![]()
Vanavond even vreemd gaan met een Ierse whiskey-tasting in Haarlem en morgen de hele dag crewmember tijdens het Whisky & Rum aan Zee festival in het Holiday Inn hotel te IJmuiden. De ambassadrice van Cuba komt er de awards voor de beste rums uitreiken.
Voordeel van dat hotel is dat ik mijn na afloop ongetwijfeld vermoeide benen meteen in een bed kan gooien...
MaJo, veel plezier in Portugal!![]()
Ik voel mij als Zwarte Piet zwaar gediscrimineerd...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies dat eerste dus en in het buitenland begrijpen ze het dan ook vaak niet. Ze maken het, wat mij betreft, zelf zo beladen en racistisch.![]()
![]()
Thanks! Jij veel plezier met vreemdgaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond even vreemd gaan met een Ierse whiskey-tasting in Haarlem en morgen de hele dag crewmember tijdens het Whisky & Rum aan Zee festival in het Holiday Inn hotel te IJmuiden. De ambassadrice van Cuba komt er de awards voor de beste rums uitreiken.
Voordeel van dat hotel is dat ik mijn na afloop ongetwijfeld vermoeide benen meteen in een bed kan gooien...
MaJo, veel plezier in Portugal!
Waar kan ik als vegetarier mijn klachten over het offerfeest en de schranspartijen met kerst kwijt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel mij als Zwarte Piet zwaar gediscrimineerd...
Overigens viel het me een paar jaar geleden op dat de pieten op tv met de jaren zwarter zijn geworden toen ik eens een hele oude intocht op tv zag. Je zag toen duidelijk blanke mensen met zwarte vegen op hun gezicht.
Mag ik verder even mijn liefde voor mijn wasmachine uitspreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoever ben je al?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hen het zwaar vanavond. ....
Een 10 gangen menu....
Sterkte...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een 10 gangen menu....![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een 10 gangen menu....![]()
En wat de heisa om zwarte piet heen betreft: lekker belangrijkdoe mij maar een lekkere jodenkoek bij de koffie tijdens het suikerfeest, alwaar twee zwarte pieten blanke vla serveren.
Of zo![]()
![]()
of een negerzoen in de zigeunersaus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
We dippen de vlaamse frieten vrolijk in zigeunersaus bedoel je?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
ach, je hebt wel meteen ontbeten in dit tempoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
4e gang gehad. Het wordt hard werken. ...Don't ask me what I think of you
Maar negerzoenen kunnen we al niet meer krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of een negerzoen in de zigeunersaus?![]()
![]()
Pfff, was een marketingstunt. Ik ga het niet anders noemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar negerzoenen kunnen we al niet meer krijgen.
With four other people
And aliens![]()
Ik ook niet, maar ik vind ze niet meer leuk om te kopen nu er "zoenen" op staat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pfff, was een marketingstunt. Ik ga het niet anders noemen![]()
![]()
Nadat je blanke lak hebt gekocht bij de doe-het-zelf-winkel!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:37 schreef iamredleader het volgende:
En wat de heisa om zwarte piet heen betreft: lekker belangrijkdoe mij maar een lekkere jodenkoek bij de koffie tijdens het suikerfeest, alwaar twee zwarte pieten blanke vla serveren.
Of zo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk aan jongens, ik heb een oude doos gevonden!
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Die gevel schrikt al af. Veuls te hip.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekker eten, mooi restaurant, fout publiek![]()
welk restaurant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik was ook uit eten in Nijmegen maar heb geen jojo gezienNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Van binnen is het best mooi, maar van buiten heb ik het gevoel dat er alleen maar gladde zakenmannen komen.
Wat ben je vaak in Nijmegen? Was de Makro ook hier?![]()
Nee, Makro was in Duiven.
En wat ik zei over fout volk; jou inschatting van gladde zakenmannen komt in de richting
Ik ben best blij met de Spaanse sloffen die ik van de week heb aangeschaft
Ik ben de kleur MAGENTA
Meer dan ik waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb vrienden in Nijmegen wonen, sorry![]()
Nog andere restauranttips?![]()
![]()
Het restaurant aan de Wychenseweg 202 is zeer geschikt wanneer je alleen snel een hamburger wilt hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meer dan ik waarschijnlijk.![]()
Nog andere restauranttips?Ik ben de kleur MAGENTA
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Pasta e Fagioli vind ik een hele fatsoenlijke Italiaan. Voor de rest veel redelijke studentenhap restaurants. In Oost heb je nog een paar redelijke. Zal morgen achter de PC nog even voor je kijken.Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
niets mis meequote:
Da's om de hoek bij Manna. Had je weer tegen kunnen komen
[ Bericht 11% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 19-10-2013 00:47:05 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Eén keer geweest, was een ramp.quote:
Heel lang moeten wachten op alles. Zelfs de drankjes kwamen 10-15 minuten na elkaar, we zaten minimaal een half uur met vuile borden op tafel te wachten op de volgende gang, gemorste drank op onze tassen werd niet opgeveegd, excuses konden er niet eens vanaf. Na een uur wachten wilden we weg.![]()
Die ervaring had ik dan weer niet daar. Gewoon eetcafé niveau.
Die schijnt inderdaad goed te zijn. Laatst ook bij Merano (Lange Hezelstraat) geweest. Ook goed, wat kleiner en iets simpelere gerechten, maar prima prijs, kwaliteit en sfeer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pasta e Fagioli vind ik een hele fatsoenlijke Italiaan. Voor de rest veel redelijke studentenhap restaurants. In Oost heb je nog een paar redelijke. Zal morgen achter de PC nog even voor je kijken.
Zelf wil ik nog Appels en Peren (Kelfkensbos) en Vaderland (begin Waalkade) aanraden. Goed, fijn eten, prima prijzen, goede bediening.![]()
Appels en peren was een absolute tegenvaller. Matig eten.
Vaderland wel langsgelopen en ga ik nog een keer proberen
Oh, ik heb er 2 keer gegeten. Een keer tijdens de Vierdaagse, toen was het wat simpeler. De andere keer erg lekker.![]()
Voor een niet-pretentieus pastatentje moet je naar Terra Rossa in de Bloemerstraat. Veel keus, erg vers.![]()
Off-topic: op dit moment heb ik best zin in kerstmis
Ik ben de kleur MAGENTA
Echte Spaanse? Daar was laatst iets over in De Keuringsdienst van Waarde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben best blij met de Spaanse sloffen die ik van de week heb aangeschaft![]()
Neeeee!! Eérst de enige echte Sinterklaas. Met echte Zwarte Pieten!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Off-topic: op dit moment heb ik best zin in kerstmis![]()
Gisteren ging het over natuursponzen. De antwoorden aan de telefoon zijn zo erg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:40 schreef Nico_S. het volgende:
Echte Spaanse? Daar was laatst iets over in De Keuringsdienst van Waarde.
'De spons groeit aan een sponsboom.'![]()
![]()
Ah, net als spaghetti.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gisteren ging het over natuursponzen. De antwoorden aan de telefoon zijn zo erg.
'De spons groeit aan een sponsboom.'![]()
![]()
Die platte leren met de geregen bandjes langs de rand? (waar ik heel goed naar moet zoeken omdat ik niet van die synthetische zweetvoering wil) Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Echte Spaanse? Daar was laatst iets over in De Keuringsdienst van Waarde.![]()
Moguh
Tosti maken of een eitje bakken?Don't ask me what I think of you
Mogge.
Bij KvW zijn ze op zoek gegaan naar de echte Spaanse slippers, niet de exemplaren van een paar euro die in de verste verte niet uit Spanje komen. De Spaanse fabrikant had geen goed woord over voor die dingen.![]()
Maar 1 antwoord mogelijk: tostiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Tosti maken of een eitje bakken?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
maar dan moet ik de kaasschaaf hanteren, sinds maandag vind ik dat linkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar 1 antwoord mogelijk: tosti
Dan weet je nu ook waarom ze kaas in plakken in de supermarkt verkopen
uhuhquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan weet je nu ook waarom ze kaas in plakken in de supermarkt verkopen
Ah, niets nieuws dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:38 schreef Nico_S. het volgende:
Mogge.
Bij KvW zijn ze op zoek gegaan naar de echte Spaanse slippers, niet de exemplaren van een paar euro die in de verste verte niet uit Spanje komen. De Spaanse fabrikant had geen goed woord over voor die dingen.![]()
succes/plezier!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:24 schreef MadMaster het volgende:
700 Flessen whisky en rum helpen uitschenken vandaag.
Tot morgen!Don't ask me what I think of you
Ze kostten 6,99 bij de Scapino. Denk het niet dusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Echte Spaanse? Daar was laatst iets over in De Keuringsdienst van Waarde.Uiteraard, ik was alleen gisteravond meer in kerststemming dan afgelopen kerstquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:41 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Neeeee!! Eérst de enige echte Sinterklaas. Met echte Zwarte Pieten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Of je gaat voor een croque madame, of je scheurt het middenstuk uit de bovenste boterham en kraakt daar het ei in (alleen aan te raden wanneer je de tosti's maakt met een contactgrill)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar 1 antwoord mogelijk: tostiIk ben de kleur MAGENTA
Ik hoop dat ze niet allemaal leeg hoevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:24 schreef MadMaster het volgende:
700 Flessen whisky en rum helpen uitschenken vandaag.
Tot morgen!
With four other people
And aliens![]()
Gisteren heb ik mijn nagels gelakt
With four other people
And aliens![]()
![]()
bokbier was erg gezellig
wel retedruk!
Nu maar eens inpakken dan zo naar Schiphol
Ik heb eerder mijn nagels gelakt hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de transformatie is compleet
With four other people
And aliens![]()
Ja, maar toen gebruikte je nog Historquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb eerder mijn nagels gelakt hoorIk ben de kleur MAGENTA
Nou ja, het wordt met de dag gekker. Nu gaan zelfs de Verenigde Naties zich er mee bemoeien:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ken-zwarte-piet.html![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar toen gebruikte je nog Histor
With four other people
And aliens![]()
Willen de Secret Santa's die zich tot nu toe hebben opgegeven mij een PM sturen met daarin het e-mailadres dat zij hiervoor willen gebruiken?
En hoe staan jullie tegenover verlanglijstjes? Met of zonder? Of alleen noteren wat je absoluut niet wilt hebben ("Geen kattenvoer, want ik heb een hond')?![]()
Toch niet met blanke nagellak he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb eerder mijn nagels gelakt hoor
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren heb ik mijn nagels gebeitst. Rambo![]()
![]()
je hebt pm als t goed is. En zonder lijstje vind ik prima, het verrassingselement lijkt me juist leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:04 schreef wyccie het volgende:
Willen de Secret Santa's die zich tot nu toe hebben opgegeven mij een PM sturen met daarin het e-mailadres dat zij hiervoor willen gebruiken?
En hoe staan jullie tegenover verlanglijstjes? Met of zonder? Of alleen noteren wat je absoluut niet wilt hebben ("Geen kattenvoer, want ik heb een hond')?Don't ask me what I think of you
Ik ben er ook voor om zonder lijstje te doen. Of met lijstje, maar dan alleen met wat thema's/interessegebieden en niet al te specifiek. Dus bijvoorbeeld Donald Duck, en niet Donald Duck stripboek 77 van de eerste druk uit 1988, te koop bij die en die winkel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hebt pm als t goed is. En zonder lijstje vind ik prima, het verrassingselement lijkt me juist leuk.Ik ben de kleur MAGENTA
nu wel denk ikquote:Don't ask me what I think of you
niet? Die had ik nou precies willen hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor om zonder lijstje te doen. Of met lijstje, maar dan alleen met wat thema's/interessegebieden en niet al te specifiek. Dus bijvoorbeeld Donald Duck, en niet Donald Duck stripboek 77 van de eerste druk uit 1988, te koop bij die en die winkel.
Het is wel een goedequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet? Die had ik nou precies willen hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Dus een omschrijvig van 'stuur x bedrag naar de belastingdienst met betaalkenmerk xxxxx' is ook niet goed?
Jammer
With four other people
And aliens![]()
Ik heb plotseling een ticket over voor het optreden van het Ukulele Orchestra in Groningen voor vanavond. Iemand interesse? Ets? LB?Ik ben de kleur MAGENTA
Lijstjes-smijsches. Ik weet toch nooit wat ik moet vragen
With four other people
And aliens![]()
Thanks, maar ik heb al andere plannenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb plotseling een ticket over voor het optreden van het Ukulele Orchestra in Groningen voor vanavond. Iemand interesse? Ets? LB?
With four other people
And aliens![]()
![]()
vanaf Schiphol, als het goed is vliegen we over drie kwartier. Zo'n zin in Portugal!!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:38 schreef MaJo het volgende:
vanaf Schiphol, als het goed is vliegen we over drie kwartier. Zo'n zin in Portugal!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
thanks! Hoop het ook. Ik heb nieuwe rustgevende medicijnen gekregen waarop ik nu zit te spacenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Veel plezier in Portugal![]()
Hoop dat de vlucht meevalt voor jeverwacht dat ik zo in slaap val
Ik kan nu niet pm'en, ik doe het morgen. Tenzij iemand [mijn voornaam en achternaam aaneengesloten] @gmail.com naar wyccie wil sturen.![]()
Lijstje? Nah, laat je verrassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:04 schreef wyccie het volgende:
En hoe staan jullie tegenover verlanglijstjes? Met of zonder? Of alleen noteren wat je absoluut niet wilt hebben ("Geen kattenvoer, want ik heb een hond')?. Het gaat sowieso om het idee toch? Een funny is prima, lijkt me.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Zou ik mee mogen doen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:04 schreef wyccie het volgende:
En hoe staan jullie tegenover verlanglijstjes? Met of zonder? Of alleen noteren wat je absoluut niet wilt hebben ("Geen kattenvoer, want ik heb een hond')?Ik post nog niet zo lang mee, dus wellicht is het lastig..
![]()
Maar mailadres? Is een postadres niet handiger om een cadeau naartoe te sturen?
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:38 schreef MaJo het volgende:
.
Voor de site van het loodjes trekken heb je een mailadres nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Bart het volgende:
Maar mailadres? Is een postadres niet handiger om een cadeau naartoe te sturen?![]()
![]()
Dat is loot om oud ijzer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor de site van het loodjes trekken heb je een mailadres nodigI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Fix ik voor jequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan nu niet pm'en, ik doe het morgen. Tenzij iemand [mijn voornaam en achternaam aaneengesloten] @gmail.com naar wyccie wil sturen.Eerst lootjes, dan de adressenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Bart het volgende:
Maar mailadres? Is een postadres niet handiger om een cadeau naartoe te sturen?
With four other people
And aliens![]()
Van mij zeker. Kans bestaat dat mensen inspiratieloos zijn, maar dan krijg je misschien iets lekkers of kaarsjes. Ook prima toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ik mee mogen doen?Ik post nog niet zo lang mee, dus wellicht is het lastig..
![]()
Een site om lootjes te trekken, ik snap niet helemaal waarvoor ze dan mijn mailadres nodig hebben, maar goed.
Prima, je bent dan echter wel verplicht nog minimaal tot volgend jaar sinterklaas mee te postenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ik mee mogen doen?Ik post nog niet zo lang mee, dus wellicht is het lastig..
Ik vermoed dat het lootje dat je krijgt via de site naar je gestuurd wordtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef Bart het volgende:
Een site om lootjes te trekken, ik snap niet helemaal waarvoor ze dan mijn mailadres nodig hebben, maar goed.
Wyccie zou B.'s e-mailadres moeten hebben nu
With four other people
And aliens![]()
Dan ga ik je een PM sturen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij zeker. Kans bestaat dat mensen inspiratieloos zijn, maar dan krijg je misschien iets lekkers of kaarsjes. Ook prima toch?![]()
En ik wil ook best een verhaaltje op het lootje zetten, ook geen probleem![]()
![]()
En hoe kan ik daar dan een cadeau naartoe sturen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het lootje dat je krijgt via de site naar je gestuurd wordtI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Haha, prima. Jullie zijn een gezellige groepquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Prima, je bent dan echter wel verplicht nog minimaal tot volgend jaar sinterklaas mee te posten![]()
![]()
Nee op het lootje komt het adres dan. Snap je het nog?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Bart het volgende:
[..]
En hoe kan ik daar dan een cadeau naartoe sturen?![]()
![]()
Mijn vermoeden in deze is dat je een apart mailtje krijgt met de vraag om je adres in te vullen dat naar je Secret Santa (SS is een slechte afkortingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Bart het volgende:
[..]
En hoe kan ik daar dan een cadeau naartoe sturen?) gestuurd wordt. Maar dat is een gok
With four other people
And aliens![]()
niet naar B maar naar wyccie pm'enquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ga ik je een PM sturen!![]()
En ik wil ook best een verhaaltje op het lootje zetten, ook geen probleem
Euh ... ik niet meer. Ik zie het welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee op het lootje komt het adres dan. Snap je het nog?
With four other people
And aliens![]()
Ik vind het vaagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee op het lootje komt het adres dan. Snap je het nog?. Het systeem in ABO werkt makkelijker
.
Iemand die niet meedoet krijgt van iedereen het adres, en die deelt vervolgens aan iedereen weer een adres uit. Klaar.
![]()
Blondquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet naar B maar naar wyccie pm'en![]()
![]()
Hier laten ze die taak aan een computer over, scheelt iemand werkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het vaag. Het systeem in ABO werkt makkelijker
.
Iemand die niet meedoet krijgt van iedereen het adres, en die deelt vervolgens aan iedereen weer een adres uit. Klaar.
![]()
![]()
Ja en ondertussen krijg ik spam van een of andere wazige lootjes-trek-site in mijn mailboxquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier laten ze die taak aan een computer over, scheelt iemand werk. Iedereen mag mijn mailadres hebben, dat boeit me niet, maar op sites invullen heb ik altijd een hekel aan...
Je krijgt geen spam, althans, ik ben er een week lid van en ik krijg nietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en ondertussen krijg ik spam van een of andere wazige lootjes-trek-site in mijn mailbox. Iedereen mag mijn mailadres hebben, dat boeit me niet, maar op sites invullen heb ik altijd een hekel aan...
![]()
![]()
Ze beginnen na 5 december, zodat je ze niet verdenkt van spammen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt geen spam, althans, ik ben er een week lid van en ik krijg nietsI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Dan knikker je ze in je spamfilter. Je beheert vast en zeker je eigen domein wel toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze beginnen na 5 december, zodat je ze niet verdenkt van spammen.![]()
![]()
Wij doen dit thuis al jarenlang en je krijgt echt geen spam. Het is een heel fijne site. Je mailadres wordt niet gedeeld maar is alleen om te verdelen en later krijg je alleen nog mailtjes als het verlanglijstje is bijgewerkt van degene die je hebt getrokken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en ondertussen krijg ik spam van een of andere wazige lootjes-trek-site in mijn mailbox. Iedereen mag mijn mailadres hebben, dat boeit me niet, maar op sites invullen heb ik altijd een hekel aan...
![]()
Maar moet die site dan niet ook mijn adres hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij doen dit thuis al jarenlang en je krijgt echt geen spam. Het is een heel fijne site. Je mailadres wordt niet gedeeld maar is alleen om te verdelen en later krijg je alleen nog mailtjes als het verlanglijstje is bijgewerkt van degene die je hebt getrokken.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Nah, dat laat ik doen door Dannyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan knikker je ze in je spamfilter. Je beheert vast en zeker je eigen domein wel toch?.
Nee, die site niet. Normaal gesproken doe je dit natuurlijk bij bekenden of deel je de cadeaus uit terwijl je bij elkaar zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar moet die site dan niet ook mijn adres hebben?
Omdat het voor ons nodig is, vullen we dus in plaats van een verlanglijstje ons adres in om het tekstveld. Alleen de ontvanger ziet dat.![]()
Die lootjessites zijn handig, je krijgt dan een mail wie je getrokken hebt. 1x per jaar krijg ik er mail van, dat was toevallig vorige week
Ah zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, die site niet. Normaal gesproken doe je dit natuurlijk bij bekenden of deel je de cadeaus uit terwijl je bij elkaar zit.
Omdat het voor ons nodig is, vullen we dus in plaats van een verlanglijstje ons adres in om het tekstveld. Alleen de ontvanger ziet dat..
Speciaal voor Bart meld ik hem aan bij 135 spamsites.
Jip en Janneke, luisteren jullie mee?
1. Ik krijg jullie mailadres en maak daarmee een groep aan op de site.
2. Jullie krijgen een mail van de site met het verzoek om jullie virtuele lootje in te leveren.
3a. Jullie leveren het lootje in door de link in het mailtje te volgen.
3b. Jullie vullen wél het verlanglijstje in, máár zetten daar alleen jullie postadres neer.
4. Als iedereen zijn of haar lootje met adres heeft ingevuld wordt de hoed gehusseld en krijgt iedereen een mailtje met wie ze hebben getrokken.
5. Shop ze.
6. Stuur het cadeautje naar degene op je lootje.
Verstuurdatum nog nader te bepalen.
Oh ja, ik heb een hekel aan kaarsjes.
![]()
Puala, leuk dat je meedoet!![]()
van die van een euro in de kerk of het gehele assortiment van Xenos?quote:Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Je wil niet weten hoeveel spam er reeds binnenkomt op dat adresquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor Bart meld ik hem aan bij 135 spamsites..
3bquote:Jip en Janneke, luisteren jullie mee?
2. Jullie krijgen een mail van de site met het verzoek om jullie virtuele lootje in te leveren.
3b. Jullie vullen wél het verlanglijstje in, máár zetten daar alleen jullie postadres neer.
4. Als iedereen zijn of haar lootje met adres heeft ingevuld wordt de hoed gehusseld en krijgt iedereen een mailtje met wie ze hebben getrokken.
5. Shop ze.
![]()
Puala, leuk dat je meedoet!
alleen postadres invullen? dus niet mijn naam?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik gebruik jullie Foknamen voor de lootjes, dus die krijgt degene die jou heeft getrokken te zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:22 schreef Bart het volgende:
3b
alleen postadres invullen? dus niet mijn naam?
In jouw geval maakt het niets uit of het je echte naam is of je Foknaam die boven je adres komt te staan.![]()
Jullie mogen zelf weten of je je eigen volledige naam bij je adres meegeeft. Ik krijg dat als organisator niet te zien, alleen evt. van degene die ik heb getrokken.![]()
Goh Bart, niemand weet hoe je heetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:22 schreef Bart het volgende:
3b
alleen postadres invullen? dus niet mijn naam?![]()
![]()
Als ik enkel mijn postadres invul, en iemand krijgt dat te zien, dan weet ie toch niet dat ik het benquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goh Bart, niemand weet hoe je heet.
Althans, ik ga ervan uit dat niet iedereen hier weet waar ik woon.
Maar wyccie vult mijn naam dus in, duidelijk.
Voor de duidelijkheid: het is nu 100% duidelijk!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jij bent echt blond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik enkel mijn postadres invul, en iemand krijgt dat te zien, dan weet ie toch niet dat ik het ben.
Althans, ik ga ervan uit dat niet iedereen hier weet waar ik woon.
![]()
Als de lootjes zijn ingeleverd krijg je een mail met de naam van degene die jij hebt getrokken. In diezelfde mail of via de link in die mail vind je zijn of haar verlanglijstje met, in ons geval, het postadres ipv cadeauwensen.![]()
Bart is kalend, dat is de overtreffende trap van blond helaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt blond.![]()
Als de lootjes zijn ingeleverd krijg je een mail met de naam van degene die jij hebt getrokken. In diezelfde mail of via de link in die mail vind je zijn of haar verlanglijstje met, in ons geval, het postadres ipv cadeauwensen.![]()
![]()
Helaas, blond is blond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:30 schreef Bart het volgende:
Voor de duidelijkheid: het is nu 100% duidelijk!
Nu een blond vraagje van mijn kant. Hoe lang moet een drumstick onder alufolie in de oven?![]()
Vraag het djeezquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, blond is blond.
Nu een blond vraagje van mijn kant. Hoe lang moet een drumstick onder alufolie in de oven?![]()
![]()
Blond, en kalend!quote:Ja het was al duidelijkquote:Als de lootjes zijn ingeleverd krijg je een mail met de naam van degene die jij hebt getrokken. In diezelfde mail of via de link in die mail vind je zijn of haar verlanglijstje met, in ons geval, het postadres ipv cadeauwensen..
FF serieus, ontdooide drumstick gewone maat, in saus en onder alufolie, ik zou 45 minuten aanhouden.![]()
http://yummyinmytummy.nl/diner/gemarineerde-drumsticks/quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, blond is blond.
Nu een blond vraagje van mijn kant. Hoe lang moet een drumstick onder alufolie in de oven?
http://www.keurslager.nl/(...)%5Btext%5D=drumstick
Half uur.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
En daarna de folie er nog even af dus.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Maar dan wel met (een) hint(s) van wie het pakje is? Of gewoon met je naam eronder?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor Bart meld ik hem aan bij 135 spamsites.
Jip en Janneke, luisteren jullie mee?
5. Shop ze.
![]()
Puala, leuk dat je meedoet!![]()
Ik ben blijkbaar heel erg kalend. Had ze al een tijdje in de oven, maar had de kookwekker niet aangezet.![]()
![]()
Waarom niet gelijk in TRU? Daar zitten de echte aluhelden.quote:
Hoe staat het met de trapark van Noach trouwens?![]()
In die andere topics doen ze het met hints, hè.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar dan wel met (een) hint(s) van wie het pakje is? Of gewoon met je naam eronder?
Mag eenieder voor zichzelf beslissen of ze een echte Secret Santa blijven of niet?![]()
Mag ik dan de OUD-SS adviseren, daar ging het eerder over T-rexporno.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, schunnige en dubbelzinnige gedichten![]()
![]()
Hout vandaag deels in grondlaag 2, morgen verderquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk in TRU? Daar zitten de echte aluhelden.
Hoe staat het met de trapark van Noach trouwens?zal nog even duren voordat Bliksem McQueen door de straten hier vaart/fietst
![]()
![]()
Oud SS? Horst Tappert is Oud SSquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mag ik dan de OUD-SS adviseren, daar ging het eerder over T-rexporno.
Godver, wát een inleidingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit was de aanleiding, lees ook vooral de preview, woest pornografisch zeg ik je.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent wat aan het rondneuzen op Amazon en toevallig kom je dat tegen?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Internet is evil, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je bent wat aan het rondneuzen op Amazon en toevallig kom je dat tegen?
't Is dat 7 dollar voor 17 pagina's erg duur is en ik geen Kindle heb, anders had ik het gekocht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blijkbaar heel erg kalend. Had ze al een tijdje in de oven, maar had de kookwekker niet aangezet.
Kan ik iemand een plezier doen met een Tjusig kledingrek van Ikea. Jaar of drie oud, heeft in onze kleedkamer gestaan en is nauwelijks mishandeld (ziet er gewoon goed uit).
Ik heb geen foto maar het is deze in het wit.![]()
Dat klinkt wel heel erg eigenlijk hè? We hadden een heel klein kamertje waar net een éénpersoons bed en een kast in paste, die is omgedoopt tot kleedkamer(tje).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een kleedkamer? Een walk in closet?![]()
Nee, hoor. Nu wordt dat het kamertje van Otje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat klinkt wel heel erg eigenlijk hè? We hadden een heel klein kamertje waar net een éénpersoons bed en een kast in paste, die is omgedoopt tot kleedkamer(tje).![]()
Nee, nieuwe kast.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Nu wordt dat het kamertje van Otje?Otje krijgt een ruimere zolderkamer.
![]()
* proestquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er zijn er nog veel meer. Wat te denken van Ravaged by the Raptor (Beast Erotica)![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 21:05:06 ]![]()
Goed geïsoleerd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, nieuwe kast.Otje krijgt een ruimere zolderkamer.
![]()
![]()
Vanavond bij ER slapen
quote:
"Prima, uitstekend" antwoordt-iequote:
Kom ik thuis, staat er vers gebakken appeltaart op het aanrecht
Groetjes vanuit Portugal
dank je wel, moet wel lukkenquote:
Hoi!quote:
TM, we zullen binnenkort aan de bak moeten denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, schunnige en dubbelzinnige gedichten
Ik ben de kleur MAGENTA
Bestaat de binnenstad van Ljouwert nog?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
TM, we zullen binnenkort aan de bak moeten denk ik"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Het grootste deel welquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bestaat de binnenstad van Ljouwert nog?. Ik heb de avond in Groningen doorgebracht en heb er dus weinig van uit eerste hand meegekregen, maar het is niet zo alsof het hele centrum in de as ligt. Het meest bijzondere van de verwoeste gebouwen is dat Mata Hari in een van die panden is geboren. Het is natuurlijk vreselijk voor de mensen die daar woonden, maar voor de rest van de stad valt het nog wel mee. Het is niet alsof bij wijze van spreken de Domtoren afbrandt
Ik ben de kleur MAGENTA
Ah.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het grootste deel wel. Ik heb de avond in Groningen doorgebracht en heb er dus weinig van uit eerste hand meegekregen, maar het is niet zo alsof het hele centrum in de as ligt. Het meest bijzondere van de verwoeste gebouwen is dat Mata Hari in een van die panden is geboren. Het is natuurlijk vreselijk voor de mensen die daar woonden, maar voor de rest van de stad valt het nog wel mee. Het is niet alsof bij wijze van spreken de Domtoren afbrandt
De Spellekijn is niet geraakt gelukkig.
Als je meer wilt weten: suksawat.nl is over het algemeen zeer goed ingelicht over wat er in deze contreien gebeurt. Ik ga tukken
Ik ben de kleur MAGENTA
Klopt. Voordat zij getroffen zouden zijn zou er een flink deel van de stad af moeten branden, ongeacht of je nou hun oude of nieuwe pand als uitgangspunt neemtquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah.
De Spellekijn is niet geraakt gelukkig.Ik ben de kleur MAGENTA
ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
TM, we zullen binnenkort aan de bak moeten denk ik
En moguh
Vanavond pizzatjes bakken bij m'n broertje
Vanavond punten en strepen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Klinkt goed. En nu maar hopen dat het een behoorlijk formaat pizza's zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond pizzatjes bakken bij m'n broertje![]()
Oh ja: Goedemorgen!![]()
of gewoon vele kleintjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt goed. En nu maar hopen dat het een behoorlijk formaat pizza's zijn.![]()
Oh ja: Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Kom ik thuis, staat er vers gebakken appeltaart op het aanrecht![]()
Ik vind meestal vuile vaat op het aanrecht.
quote:
Examen van je cursus morse voor beginners? Of gaan we de FP ook in braille aanbieden?quote:![]()
Wortels en doperwtjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Examen van je cursus morse voor beginners? Of gaan we de FP ook in braille aanbieden?.
Zeker. Heb ik wel een groot bord nodigquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah. Kun je alsnog in morse opdienen toch?.
die stond er ook nog, maar dat zie je dan maar door de vingers.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik vind meestal vuile vaat op het aanrecht.Don't ask me what I think of you
goedemorgen
De zware biertjes smaakten weer goed en zijn gelukkig niet al te zwaar aangekomen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen
De zware biertjes smaakten weer goed en zijn gelukkig niet al te zwaar aangekomen
Hopelijk kan ik dat over een week ook zeggen
af en toe een knipperende UI gaat wel, maar dit is wat veel
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Ik dacht: ik ga die spiegel voor m'n zus even opmaken - voor zover kan, want nog geen neefje of nichtje aanwezig
Nijntje: te klein.
Glasverf: de maan had een stuk niet ingevuld waardoor de 'loodlijn' en de verf niet aaneensloten.
Huidige status: kleurplaat groter geprint, 'loodlijnen' weer getekend, nu wachten tot het droogt.
Kortom: kak
With four other people
And aliens![]()
Oh jazeker. Maar dat neemt niet weg dat ik, vooral bij m'n zus, enigszins perfectionistisch ben op dit gebiedzij heeft jarenlange ervarning, het moet er in elk geval goed genoeg uitzien
With four other people
And aliens![]()
Ik had gisteren het hout voor de bakfiets deels voor de tweede keer geverfd. Heeft het gisteren natuurlijk geregend. Gelukkig was de verf al droog, dus het water "schoof" er zó af![]()
Inmiddels een halve iarl-dag erop zitten, boodschappen, schoonmaken, autowasstraat, straks heeft Jair nog een verjaarsfeestje en vanavond uitgebreid eten dus.
Etcetera, heb je foto's van de voortgang??![]()
Mobiele layout op de iPad, nooit last van UI'squote:Op zondag 20 oktober 2013 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
af en toe een knipperende UI gaat wel, maar dit is wat veel
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl) #3![]()
![]()
Je weet toch waarom blinden zo graag maanzaadbolletjes kopen bij de bakker?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker. Heb ik wel een groot bord nodig.
Daar staan van de leuke grappen op![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, heb je foto's van de voortgang??
With four other people
And aliens![]()
En posten zekerquote:
With four other people
And aliens![]()
Goeiemorgen.
Na 27 uur opbouw, standbemanning, afbouw, crewborrel, overnachting in hotel en uitgebreid ontbijt weer thuis, geen stem en knieën meer over...![]()
Hoe vaak vieren jullie zijn verjaardag dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef iamredleader het volgende:
straks heeft Jair nog een verjaarsfeestjeIk ben de kleur MAGENTA
Maar ... was het het waard? Is het een succes te noemen? En zijn de Nederlands-Cubaanse verstandhoudingen dankzij het festival verbeterd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Na 27 uur opbouw, standbemanning, afbouw, crewborrel, overnachting in hotel en uitgebreid ontbijt weer thuis, geen stem en knieën meer over...Ik ben de kleur MAGENTA
Ja, was het waard. Veel mensen gesproken, mooie whisky's mogen uitschenken en met ruim 800 bezoekers over 2 sessies verdeeld was het zeker weer (8e keer dit jaar) een succes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ... was het het waard? Is het een succes te noemen? En zijn de Nederlands-Cubaanse verstandhoudingen dankzij het festival verbeterd?
De ambassadrice van Cuba is een aardige dame en ze spuugt er ook jet in. Begeleidt door de organisator en de burgemeester van IJmuiden liep ze alle stqnds af en proefde er lustig op los. Leuk...
Cuba staat dus aan onze kant, mochten de Russen binnn komen vallen...![]()
![]()
Het was leuk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Na 27 uur opbouw, standbemanning, afbouw, crewborrel, overnachting in hotel en uitgebreid ontbijt weer thuis, geen stem en knieën meer over...![]()
1 keerquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe vaak vieren jullie zijn verjaardag dan?
Is een klasgenootje van 'm![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: