Mijn broer woonde er in een Pipo woonwagen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer woonde er in een Pipo woonwagen.
Aan de rand van wat bosjes op verder een grote zandvlakte, later is dat allemaal ontruimd.quote:
Das idd allemaal haven geworden volgens mij ... Ze hebben nog maar klein stukje land over... Maar die feesten in de kerk echt, superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan de rand van wat bosjes op verder een grote zandvlakte, later is dat allemaal ontruimd.![]()
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.quote:
Komon PP be a Bitchquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.
De feesten daar zijn legendarisch, ben een keer 2 dagen bezig geweest om de woonwagen van mijn broer weer terug te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd allemaal haven geworden volgens mij ... Ze hebben nog maar klein stukje land over... Maar die feesten in de kerk echt, super
dan bewaar ik het wel tot vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan het proberen maar denk niet dat het lukt.![]()
Hahaha drugs zijn niet het juiste middel om dat te bevorderen idd ... Mijn laatste vertrek was ooit eens tegen 11 uur de volgende ochtend ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De feesten daar zijn legendarisch, ben een keer 2 dagen bezig geweest om de woonwagen van mijn broer weer terug te vinden.
Ik switch gewoon regelmatig, wanneer ik PP zat ben dan val ik weer terug op sig die ouwe sjagrijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we doorhalen is het al bijna zo laat .. .. Maar welke plannen heb je met PP?
Ja OK ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik switch gewoon regelmatig, wanneer ik PP zat ben dan val ik weer terug op sig die ouwe sjagrijn.
Dat weet ik al niet bij mijn eigen vrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK ...![]()
Maar geen idee wat Sas in dr hoofd heeft .. (van plan was)
Maar die wacht vannacht op je ... ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet ik al niet bij mijn eigen vrouw.![]()
Houden we het kort vannacht... Morgen mag Sas haar verlangens openbaren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb me in de zwarte Piet discussie gemengd.
Ja, ja kloonvan heet diequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap het probleem van een kloon niet zo. Ik heb er ook één, Rete handig als sommige je irl kennen.
Niks mis mee. En Fann, je was zelf al betrapt toen je met een kloon zat te kloten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb ik aangemaakt omdat ik bang ben dat ik weer eens zo pissig zou worden dat ik dit account ook
de prullenbak in zou smijten
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb ik aangemaakt omdat ik bang ben dat ik weer eens zo pissig zou worden dat ik dit account ook
de prullenbak in zou smijten
Ga je gang, wie ben ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, mag ik nu met tampons gaan smijten, het is volle maan toch?[ afbeelding ]
We zijn dat allemaal,Tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
soury toch? getsie, je bent toch geen kloon?
Er wordt niet met tampons gesmeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Het is maar fokquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:33 schreef Senzune het volgende:
[..]
Er wordt niet met tampons gesmeten.
Theezakjes mag ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat zou een kwalijke zaak zijn. We zijn kloons in de beginnnequote:
Ik kijk even naar je avaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
Wij zijn geen kloons. Wij evolueren. Wij zijn uniek.
Pokemon ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
Wij zijn geen kloons. Wij evolueren. Wij zijn uniek.
Ik snap daar niks van.quote:
Een Charmander bijvoorbeeld evolueert in een Charmeleon en die evolueert weer in een Charizard.quote:
Je kids. Die ik niet hebquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Charmander bijvoorbeeld evolueert in een Charmeleon en die evolueert weer in een Charizard.
Waarom weet ik dit
Ik ben een evolutie van mijn ava.quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ben een evolutie van mijn ava.
Ik ben gezegend zonder, het zei zoquote:
nee, maar ff geen Internet slechts mobiel..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al een Neuken?-dm gehad? ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #3 Waar ik een date heb
Dat is balen op vrijdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, maar ff geen Internet slechts mobiel..
Mobiel kun je ook DM lezen hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet getreurd, valt niks te hosselen in KLBquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke DMquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mobiel kun je ook DM lezen hoor.
Ja die had ik al gezien. Chuffie moet maar onder de wolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze! ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #3 Waar ik een date heb
Die van Deisyy?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al een Neuken?-dm gehad? ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #3 Waar ik een date heb
quote:
Misschien kan chufi het op die manier proberenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien. Chuffie moet maar onder de wol
Mééééhhhhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan chufi het op die manier proberen
Niet echt van mij natuurlijkquote:
Dat bepaal ik zelf wel.... Of kom je erbij liggen ...? Dan wacht ik nog even ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien. Chuffie moet maar onder de wol
Was jij dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt van mij natuurlijk![]()
Wel grappig, ik vroeg of mijn man ook mee mocht doen en toen paniekeerde hij een beetje
quote:
Ik ben dood moe eigenlijk. Wat doe ik hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.... Of kom je erbij liggen ...? Dan wacht ik nog even ...
Ik neem aan dat je het topic gelezen hebtquote:
Chillenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dood moe eigenlijk. Wat doe ik hier
Ja, want ik was het niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het topic gelezen hebt![]()
Hij was best een volhouder hoor, ik mocht zelfs filmen, ook al vertelde hij dat hij niet zo'n commercieel lichaam heeft.
Toen heb ik bedankt
Ken je mij dan?quote:
Ja, ik focus me me morgen welquote:
Alleen al van je paar posts hier in 40+ vind ik zo'n uitnodiging niet bij jou passen.quote:
Het is een kloonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen al van je paar posts hier in 40+ vind ik zo'n uitnodiging niet bij jou passen.
Ja ik ben erg serieus hier, ik onderzoek alles en pluis de pohi's uitquote:
Sasq is een kloon?quote:
Stalk je ook andere users?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben erg serieus hier, ik onderzoek alles en pluis de pohi's uit
Nee, ik ben het origineel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasq is een kloon?
Ik ben altijd heel naief wat klonen betreft en heb dat nooit door of ik vergeet van wie wie een kloon is. Ik weet dat Piet Piraat een kloon is maar niet meer van wie
Maar je hebt een kloon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, ik ben het origineel.
En PP is een kloon van sig voor zover ik weet.
Van Piet vind ik het niet storend, zijn echte account is net zo boringquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasq is een kloon?
Ik ben altijd heel naief wat klonen betreft en heb dat nooit door of ik vergeet van wie wie een kloon is. Ik weet dat Piet Piraat een kloon is maar niet meer van wie
Al een tijdje niet meer gebruikt.quote:
Haha nee mijn kloonquote:
Is dat zoquote:
Weer es wat anders dan Sloeryquote:
Ik snap het kloongedoe niet zo, mits je vertrouwelijke informatie op Fok zet. Het lijkt me zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Van Piet vind ik het niet storend, zijn echte account is net zo boring
Ik snap het wel. Een boel mensen kennen je. Soms wil je je ei kwijt zonder dat ze weten wie je bent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het kloongedoe niet zo, mits je vertrouwelijke informatie op Fok zet. Het lijkt me zo'n gedoe.
Nee gekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft chufi jou weleens zo genoemd?
Dan snap ik het wel, dat zeg ik toch. Maar ik snap het niet als er alleen maar slapjes over paarden gepraat wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Een boel mensen kennen je. Soms wil je je ei kwijt zonder dat ze weten wie je bent.
Dat zou kunnen, dat is niet zo gekquote:
HIIHAAAA... Paardenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, dat zeg ik toch. Maar ik snap het niet als er alleen maar slapjes over paarden gepraat wordt.
Wat jij wil.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. Dat vertel ik je morgen of later...
Waarvanquote:
Als het over Leandra gaat, pech ik heb volgende week al werk genoegquote:
kweeniequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Oh jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het over Leandra gaat, pech ik heb volgende week al werk genoeg
Ik niet ik stuur je wel er éénquote:
Zuur gevalquote:
Een "a" te veelquote:
de verkante keer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
Schijnt ie vol? Ik zit aan de verkeerde kant..
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
Vrouwen en mannen ... Geen touw op te trekken
Of geen peil aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
Vrouwen en mannen ... Geen touw op te trekken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of geen peil aan vast te knopen.
Hoe bedoel jequote:
Uhquote:
ow gelukkig maar, ik wilde net het alarmnummer bellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
Girls ben alleen remote/ mobiel bereiken.Kusjes
Chufi
En dan een heli sturen lief van je 😅quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ow gelukkig maar, ik wilde net het alarmnummer bellen
wat lief dat ik een stukje van je tosti magquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Tosti met kaas en salami![]()
Ik moest het even hier delen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of geen peil aan vast te knopen.
Uitstekend. Met jou ook, dat heb ik allemaal gelezenquote:
De oplossing.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef sacha het volgende:
he Piet, dit gaat over jou!
http://www.scribd.com/mobile/doc/177304035
1x per jaar na het schoorsteen vegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef sacha het volgende:
jij bent toch wel zwart hč Piet?
anders raak ik in de war...
kan beter, maar op zich wel relaxed. Een nieuwe baan erbij zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uitstekend. Met jou ook, dat heb ik allemaal gelezen
erbij? dus je hebt al iets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
kan beter, maar op zich wel relaxed. Een nieuwe baan erbij zou nog beter zijn
Die staan in de fik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef sacha het volgende:
Drakin? klopt het dat er al kerstverlichting hangt in Leeuwarden?
De lampjes branden nog.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom vroeg ik het ook, zou jammer zijn...
hij? nee toch?quote:
Alle muziek van die top 10 DJ's klinkt wmb hetzelfde en kut, ik ben te oudquote:
opakaatje in plaats van aapeekaatje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Alle muziek van die top 10 DJ's klinkt wmb hetzelfde en kut, ik ben te oud
Winterverlichting/kerstverlichting, ja 2 weken terug viel het me op toen ik uit mijn werk kwam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef sacha het volgende:
Drakin? klopt het dat er al kerstverlichting hangt in Leeuwarden?
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Winterverlichting/kerstverlichting, ja 2 weken terug viel het me op toen ik uit mijn werk kwam.
Vind het er wel mooi uitzien dit jaar.
Alleen die brand niet, 15 panden zijn getroffen, 2 gevels ingestort en het ergste een jongeman van 24 is overleden.
Brandweer had nog contact met hem maar moest zich terugtrekken met gevaar voor eigen leven. Waren behoorlijk aangeslagen hierdoor zeiden ze in de persconferentie.
Wat vreselijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef drakin het volgende:
Ouders van het slachtoffer weten het nog niet
Ja, 11 uur persconferentie.quote:
Dat is idioot.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, 11 uur persconferentie.
Maar ik denk alleen op de Friese zender, NOS heeft het te druk met zeurpieten.
Wel binnen de straal van smsjes van deuren en ramen dicht, dus ik schat dat ze de boodschap rondom de brand 500 meter of een km wel hebben verstuurd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is natuurlijk erg voor iedereen die zijn huis kwijt is ook, woon je daar vlakbij drakin?
Het vriest niet, dus is Friesland niet interessant. 1 brandje in de randstad en pers zit er wel bovenop.quote:
Ja, deuren en ramen dicht vanwege asbest las ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel binnen de straal van smsjes van deuren en ramen dicht, dus ik schat dat ze de boodschap rondom de brand 500 meter of een km wel hebben verstuurd.
Ja, dat is dus idioot, Nederland is af en toe een raar land.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het vriest niet, dus is Friesland niet interessant. 1 brandje in de randstad en pers zit er wel bovenop.
De asbest was toen nog niet eens bekent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, deuren en ramen dicht vanwege asbest las ik.
Ah, dus van dat asbest moest je ook uit de krant lezen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:36 schreef drakin het volgende:
[..]
De asbest was toen nog niet eens bekent.
Maar sms zei ook nieuw bericht volgt en ik heb nog steeds geen nieuw bericht
Sensatie moet zo dichtbij mogelijk waar veel mensen wonen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat is dus idioot, Nederland is af en toe een raar land.
Nee hoor, gewoon van FOK en deze topics lezen:quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, dus van dat asbest moest je ook uit de krant lezen?
Achterlijk...
Dus je kwam er pas achter toen je die topics las? Sjezusquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon van FOK en deze topics lezen:
STA / [Liwwadden #58+49] Koaning Redbad half nakend oppe vrachtwagen
NWS / Zeer grote brand centrum Leeuwarden
NWS / Zeer grote brand centrum Leeuwarden #2
NWS / Zeer grote brand centrum Leeuwarden #3
Daar ben ik dan wel blij mee, maar de hulpdiensten hebben de ouders nog niet gevonden dus zal de pers er ook nog niet zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:42 schreef Leandra het volgende:
Weet je, aan de ene kant is dat raar, maar aan de andere kant moet je blij zijn dat er dus nog geen verslaggevers bij de ouders en grootouders van die jongen op de stoep staan, want dat gebeurt dus ook als iets landelijk nieuws is.
'Gjin asbest by brân Ljouwert' begrijp ik nog netquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:42 schreef drakin het volgende:
o geen asbest staat hier
http://www.omropfryslan.nl/nijs/gjin-asbest-bran-ljouwert
Dat is mooi, o als je iets niet weet van deze tekst zeg je het maar vertaal het wel even voor je dan
Mwah...quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel blij mee, maar de hulpdiensten hebben de ouders nog niet gevonden dus zal de pers er ook nog niet zijn.
Maar jij woont ook in Verweg, en dat is vlakbij voor sbsquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah...
Een vriendin van mij woonde net in het huis waar de vorige bewoonster de moeder was van een meisje wat net vermoord was gevonden...
Had ze een SBS6 reporter met draaiende camera voor haar neus toen ze de deur opendeed
Ze wisten nog niet dat moeder net verhuisd was.
Veel is goed te lezen, maar sommige woorden en soms ook uitdrukkingen weet ik dat ze erg lastig zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
'Gjin asbest by brân Ljouwert' begrijp ik nog netBeter ...
Mijn vriendin woonde ergens anders, maar idd in een straal van 30 km rond Hilversumquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij woont ook in Verweg, en dat is vlakbij voor sbs
Ik weet nog wel de uitbraak van hersenvliesontsteking, toen stond sbs te zoeken in de wijk waar het slachtoffer woonde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vriendin woonde ergens anders, maar idd in een straal van 30 km rond Hilversum
Maar ze zou maar niet net verhuisd zijn, heb je net gehoord dat je kind aan de andere kant van de wereld vermoord gevonden is, staat er zo'n verslaggever met een camera voor je neus
Het was zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
heden overleden, mijn altijd werkende, nooit tegensprekende, naar behoren werkende afwasmachine...
R.I.P. aan de nabestaanden...
er is een condoleanceregister geopend waar jullie enige woorden van troost en andere bemoedigende woorden mogen achterlaten.
aanstaande woensdagavond wordt er een stille tocht gehouden, voor diegenen welke niet in de gelegenheid zijn hier aan deel te nemen is het branden van een witte kaars door de familie als welgemeend alternatief geaccepteerd
En nu? Aap laten afwassen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
heden overleden, mijn altijd werkende, nooit tegensprekende, naar behoren werkende afwasmachine...
er is een condoleanceregister geopend waar jullie enige woorden van troost en andere bemoedigende woorden mogen achterlaten.
aanstaande woensdagavond wordt er een stille tocht gehouden, voor diegenen welke niet in de gelegenheid zijn hier aan deel te nemen is het branden van een witte kaars door de familie als welgemeend alternatief geaccepteerd
Zij, die regelmatig gedished werd, is niet meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
Joh daarom hadden ze dat dingquote:
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verliesquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
Nee, ik zou niet durven.quote:
zo mooi geschreven, dank daarvoor, ik voel mij gesterkt in dit materiële verliesquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij, die regelmatig gedished werd, is niet meer.
Al een tijdje verliepen haar spoelingen niet meer zoals voorheen.
Het vocht kon ze niet meer vasthouden en lekkages waren met geen incontinentiemateriaal meer tegen te houden.
We hebben van haar genoten, ze stond altijd voor ons klaar.
Haar laatste rondje heeft onlangs plaatsgevonden.
We gaan haar heel erg missen.
Een eventuele verwijderingsbijdrage kunt u overhandigen aan de familie.
Geen bloemen, geen bezoek...
*snik*quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies
Oh kut zeg dat nou niet. Mijne schiet ook op danquote:
Wanneer er een nieuwe gekocht moet worden issie mannelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij?
Is een vaatwasser niet vrouwelijk?
Maar je kan zo weer een nieuwe krijgen, dus dat is dan weer pro-vrouwelijk...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er een nieuwe gekocht moet worden issie mannelijk.
Nee alles wat elektrische is is mannelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij?
Helaas kan ik woensdag niet, maar ik stuur graag bloemen en een afwasborstel, kun je me het adres DM'en?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
sjipsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij?
volgens mij is Sas, de postbode kent haar adres op eiland, voldoendequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas kan ik woensdag niet, maar ik stuur graag bloemen en een afwasborstel, kun je me het adres DM'en?
Sterkte met het verwerken van dit enorme verlies en het nog veel grotere verdriet om de afwas
Heb je Pritt Correct it in huis?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
sjipsmoet ik nu alle rouwkaarten uit de brievenbus gaan vissen?
Minimaal het keukengerei moeten een uitzondering op deze kennelijke regel zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alles wat elektrische is is mannelijk.
nou moet ik mij bezig houden met het kiezen van een handafwasmiddel...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas kan ik woensdag niet, maar ik stuur graag bloemen en een afwasborstel, kun je me het adres DM'en?
Sterkte met het verwerken van dit enorme verlies en het nog veel grotere verdriet om de afwas
Het komt door de emotie, ze zullen het wel begrijpen...quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
sjipsmoet ik nu alle rouwkaarten uit de brievenbus gaan vissen?
Ik gebruik op dit moment Dubro. Daarvoor had ik een huismerk, maar daar doe ik geen hele afwas mee. Met Dubro wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nou moet ik mij bezig houden met het kiezen van een handafwasmiddel...
alsof ik daar als intens verdrietig mens ook maar enige concentratie voor kan opbrengen![]()
heb jij tips? dubro? klok? huismerk?
Zachtjes vallen tranen in het afwaswaterquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof ik daar als intens verdrietig mens ook maar enige concentratie voor kan opbrengen![]()
Ik gebruik dat spul alleen maar om de pan af te wassen die niet in de vaatwasser mag, dus ik koop wat op dat moment in de aanbieding is of het huismerk.... maar voor die 2 keer per jaar dat ik een fles afwasmiddel koop heb ik geen voorkeur voor een bepaald merkquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
Dreft, Dubro of een voordelig huismerk, het is allemaal één pot nat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
En wat versta je tegenwoordig onder een hele afwas..?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik gebruik op dit moment Dubro. Daarvoor had ik een huismerk, maar daar doe ik geen hele afwas mee. Met Dubro wel.
Een paar ontbijtbordjes, grote borden, mokken, glazen, soepkommen, bestek, pannen, etc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat versta je tegenwoordig onder een hele afwas..?
*boodschappen lijstje maakt*quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dreft, Dubro of een voordelig huismerk, het is allemaal één pot nat.
Koop ook maar een tube handcreme
Doe dan ook maar als troost en zak gele M & M'squote:Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
*boodschappen lijstje maakt*
- handafwasmiddel
- afwasborstel
- handcreme
En Roosvicee...quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan ook maar als troost en zak gele M & M's
Suikervrije siroop met bijna geen kcal, maar wel met een heerlijke smaak, zelf drink ik de mixed fruit en bosvruchten smaak, echt lekker.quote:
Ach, wij zitten al op #257quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
In NWS zitten ze al in topic 15 over zwarte piet
Ik ken het ook als kaartspel. Dat bestaat ook niet meer denk ikquote:
Geen idee, maar wie kwartet er tegenwoordig nog ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken het ook als kaartspel. Dat bestaat ook niet meer denk ik
zal ik die zak negerzaad daar even neerpleuren?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
In NWS zitten ze al in topic 15 over zwarte piet
Je plant geen afrikaantjes dit jaar....quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik die zak negerzaad daar even neerpleuren?
Jawel, maar niet van een zwarte Piet. Die willen ze van een blanke Piet. Over racisme gesproken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
Wat een gezeik toch weer.. Dus die mensen willen ook geen kado's ??
ben jij serieus, ik niet namelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je plant geen afrikaantjes dit jaar....
De Bisschop van Myra werd op z'n reizen omringd door mirreverkopers, die werden "Mores" genoemd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van een zwarte Piet. Die willen ze van een blanke Piet. Over racisme gesproken.
Terwijl het onduidelijk is waar de zwarte Piet vandaan komt. Volgens Wikipedia is Zwart Piet pas in 1850 geīntroduceerd. Daarvoor had Sinterklaas geen helper. En worden er diverse (niet racistische) oorsprongen genoemd.
Ik volg het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik die zak negerzaad daar even neerpleuren?
Dat is een van de mogelijke verklaringen. Maar zoals met bijna alle christelijke feesten (waaronder Kerstmis en Pasen) is de oorsprong vaak terug te leiden naar Germaanse feesten, die door de kerk zijn aangepast om het volk voor zich te winnen. Dat is waarschijnlijk met Sinterklaas ook gebeurd, waardoor een Germaans feest is verchristelijkt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Bisschop van Myra werd op z'n reizen omringd door mirreverkopers, die werden "Mores" genoemd.
Ik vermoed dat het fout is gegaan in de vertaling toen hij van Bisschop van Myra (in Turkije) Sinterklaas uit Spanje werd.
Mores en Moren is wel heel makkelijk te koppelen, zeker als het verhaal van de Mores in het Engels verteld wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Als helper van de sint vind ik dat dat gesodemieter maar eens afgelopen moet zijn.
Ben zelfs Zwarte Piet in de Bijlmer geweest...Je komt me zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien hebben we ooit wel oog in oog met elkaar gestaan...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die Zwarte Pieten lijken op elkaar
doen we ook niet, kerst in het tikibad is het dit jaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar geen Sinterklaas dit jaar ... Sorry voor Aap
Oh ja in de vrieskou in het buitenbad...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
doen we ook niet, kerst in het tikibad is het dit jaar
Zolang het bad maar warm genoeg is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja in de vrieskou in het buitenbad...
Wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
al dat gezeik om zwarte Piet, hij hoort gewoon bij een nederlands volksfeest, een blanke Piet bestaat niet.
Iemand hier iets over brillen genoemd ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef sacha het volgende:
Ik krijg sinds ik moordenaar schreef telkens een banner met een fantastische aanbieding voor een kloofbijl
Don't worry, binnenkort krijg je gewoon weer Tena Lady Safe hoorquote:
Want je hebt plannen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even de NSA wakker maken: Duizend bommen en granaten.
Vertel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik ben allang gescreend, maar mogelijk heb ik sinds een maand of zo andere ideeën
Ik heb een ongeregistreerde prepaid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je hebt plannen?
Ik ben allang gescreend, maar mogelijk heb ik sinds een maand of zo andere ideeën
Het gaat nu om wat we hier schrijven PPquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een ongeregistreerde prepaid.
Die hebben ze al in de gaten als jij belangrijk genoeg bent om te volgenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een ongeregistreerde prepaid.
Ik had het over de andere helft van jouw postquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn voormalige werkgever heeft dat laten doen voor ingebruikname van mijn diensten...
Die werd wel zorgvuldig genegeerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over de andere helft van jouw post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |