klacht:quote:
Hee man! Dat is goed nieuws. Gefeliciteerd. Opdat er inderdaad nog vele posts volgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Basxt het volgende:
Ik zit al op de 2007 nu maar bij deze wil ik even een speciaal moment ter gelegenheid voor mijn 2000ste post;
[..]
klacht:
niet een quality post gemaakt als 2000 ste.
MOGEN ER NOG VELEN POSTS VOLGEN!
ick hep er meer dan vyf duisentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Basxt het volgende:
Ik zit al op de 2007 nu maar bij deze wil ik even een speciaal moment ter gelegenheid voor mijn 2000ste post;
[..]
klacht:
Laat je het weten als je een like of reactie krijgt? Screenshots (waarbij de namen weggestreept zijn) worden immer gewaardeerd.quote:
Scheer je weg oldbie.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef 2012ginggoed het volgende:
heej dit topic lijkt wel een klein beetje op hoe ik hier heet hoe mijn naam hier is op het forum hahahaah
Dankje Frankquote:
Je bent gewoon bang om contact met ons te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef Basxt het volgende:
ik ben dan ook wel een stille prooi. ik zit nu al 2 jaar hier zowat. maar ik ben schuw en ik kijk goed rondt voor kwaliteits topics, Zie ik er een? dan val ik aan
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bas even aardig blijven tegen andere gebruikers. We zijn hier als FOK! één grote gemeenschap.
was een grapje pikkiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef 2012ginggoed het volgende:
haahaa nee is maar goed ook maar gelukkig heb ik ervaring met de forums en ken ik misschien niet persoonlijk de mensen hier maar wel wat ze willen en hoe verschillend ze zijn daarin heb ik dan wel weer voorsprong en verder kan ik best snel en mooi typen dus ik ben er niet voor spek en bonen bij zegmaar.
Syd Barret, crazy diamond.quote:
Ja jy dus ook al niet. Ik ben ook een goede user met veel goede posts zoals je wel kunt zien en ik vindt het echt ontzettent irritand dat er zo veel mensen zijn die hier maar gewoon het komen verpesten voor de rest enzo snap je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef 2012ginggoed het volgende:
haahaa nee is maar goed ook maar gelukkig heb ik ervaring met de forums en ken ik misschien niet persoonlijk de mensen hier maar wel wat ze willen en hoe verschillend ze zijn daarin heb ik dan wel weer voorsprong en verder kan ik best snel en mooi typen dus ik ben er niet voor spek en bonen bij zegmaar.
Goede smaakquote:
Je zit hier een maand of 10 volgens je profiel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef Basxt het volgende:
ik ben dan ook wel een stille prooi. ik zit nu al 2 jaar hier zowat. maar ik ben schuw en ik kijk goed rondt voor kwaliteits topics, Zie ik er een? dan val ik aan
Ja maar het is gewoon ontzettent ego-istisch en irritant. Zijn gewoon allemaal asso's!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef 2012ginggoed het volgende:
nou echt verpesten voor de rest is het niet eens maar je moet je zelf niet in een staat van dit soort daden zetten want mij iirriteer je er niet mee hoor hah ah hahaha nee echt niet je moet zelf weten Karma noemen ze dat tegenwoordig ook wel wat je zaait zul je oogsten
voelt langer aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zit hier een maand of 10 volgens je profiel.
Goed verhaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef 2012ginggoed het volgende:
ah zo, ik snap hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef 2012ginggoed het volgende:
ja je had me ingehaald tijdens mijn ban maar zo werkt het natuurlijk nietquote:
Ey matti 10.000 dit dat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:38 schreef deadprez het volgende:
kom maar praten als je meer dan 10.000 hebt.
jij behoort dan ook tot die ekte ekte, ondanks je battie kleertjes.quote:
ik heb niks anders in mijn leven, laat mij.quote:
Je ben er voor je manG!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb niks anders in mijn leven, laat mij.
Het gaat niet om kwaliteit. Kwantiteit newbie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
klacht:
En er dan zonder humor op reageren.quote:
Weet jij je 2000ste post nog?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er dan zonder humor op reageren.
Bij m'n 5000ste post gaf ik een feestje in Onzin. Dat was destijds nog heel wat.quote:
na 3 dagen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij m'n 5000ste post gaf ik een feestje in Onzin. Dat was destijds nog heel wat.
Eerste dag, vlak na het ontbijt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |