t is nooit boeiend geweest omdat de uitkomst zoals verwacht zou zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
deel 9 dan maar
maar ik vind het niet zo erg boeiend meer eigenlijk
die grap is in deel 1 al 4x gemaakt ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef longinus het volgende:
Je zou het toch moeten toejuigen*O* zwarte mensen die dingen uitdelen ipv te jatten.
zet hem dan in je OPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
die grap is in deel 1 al 4x gemaakt ofzo
nee zo leuk istie helemaal nietquote:
ik mag datquote:
ik kan datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Klopt, je kan niet iets verbieden voor een ander als het niet in de wet staat he![]()
Volgend jaar weer 't zelfde met precies dezelfde uitkomstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
9 delen?En het is niet eens december,
inderdaad zeg ... ik kan jou als mod dingen verbieden zonder dat het in de wet staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen mijn beste.
zucht vrouwen die proberen grappig te zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Wat een zeurpiet xd
Ben ik nu origineel?
Het gehele gezwets van die gasten die sinterklaasfeest willen verpesten is niet leuk, Als ze nou eens gingen schreeuwen dat het een grote commerciele rommel is geworden stond ik vierkant achter ze.quote:
Ik vind je verder een toffe mod, dat we t niet eens zijn over dit tja so be it manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
inderdaad zeg ... ik kan jou als mod dingen verbieden zonder dat het in de wet staat
flauw grapje maar zo heel ingewikkeld was het helemaal niet volgens mij
hier is het dat nog steedsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef longinus het volgende:
[..]
Het gehele gezwets van die gasten die sinterklaasfeest willen verpesten is niet leuk, Als ze nou eens gingen schreeuwen dat het een grote commerciele rommel is geworden stond ik vierkant achter ze.
Niemand staat er bij stil dat een hele boel blanke mensen vreselijk bang zijn van de sint, maar hoor je die protesteren ( ik ken er persoonlijk al 2 )
Sinterklaas moet weer pakjesavond worden, met dubbelzinnige gedichten en surprises, kachel lekker hoog, pepernoten en kruidnoten op tafel.
Kinderen die met rode oren op de sint wachten en hardop liedjes zingen, en als ie dan binnenkomt de zak uit de handen van piet graaien .
volgens mij zijn we het juist wel eens over dit maar je komt niet heel erg helder over vandaagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik vind je verder een toffe mod, dat we t niet eens zijn over dit tja so be it man
huh ik dacht dat jij een heuze tegenstander van Piet was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zijn we het juist wel eens over dit maar je komt niet heel erg helder over vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |