Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
volgens mij nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef Oerbeer het volgende:
Het vermoeden bestaat dat er hier een TC gaande is. Gaarne link in de DM vermelden.
Stu en zijn skypebanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
volgens mij nietstu ging zuipen en voor de rest was er niemand dacht ik.
heb wel zin in tc, maar dan rond een uurtje of 11
quote:
maar ze overleeft wel in vacuum, daar kick ik echt opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
De OP chick heeft trouwens een kop als een stofzuigerzak.
Al die pootjes zijn wel handig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maar ze overleeft wel in vacuum, daar kick ik echt op
Je hebt geen humor, zoekt nog een bepaalde stijl van humor of zijn Pieter Bouwman en Hans Teeuwen de scriptschrijvers van dat programma?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Øpkånkeren dan en wel nu!!!11!!1!
WelkomNeem een pint
![]()
zeg dat je hem wilt hosselen als hij terugkomt op fokquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij voelt zich te goed voor fok
En te oud voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij voelt zich te goed voor fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |