En te oud voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij voelt zich te goed voor fok
Dat ie terug zou komen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
En Mono heeft de hele tijd niks anders gedaan dan huilend zijn haren uit zijn hoofd trekken uit angst.
Ofzo.
Dat hij hem mist en dat hij niet weet hoe het met hem gaat en hij mist gewoon de agressieve fix methodes.quote:
Hmm, dat ie 'm op een gegeven moment voor zijn trein zou vinden was nog een gegronde angst geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij hem mist en dat hij niet weet hoe het met hem gaat en hij mist gewoon de agressieve fix methodes.
*dit is een originele authentieke stoner Mono quote.
Proza van het hoogste niveau, hulde!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Wiet
Rook suikerriet
Stoners in dit topic
Vasculair modulair Ryanair zei de pen van Bic
Toke!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Wiet
Rook suikerriet
Stoners in dit topic
Vasculair modulair Ryanair zei de pen van Bic
Dank, broeder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Proza van het hoogste niveau, hulde!
Ik weet niet wat "toke" isquote:
Awhquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik voor geen meter
dat niet kunnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |