abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132341902
Moet er wel bij zeggen dat het aan beide kanten het eerste kleinkind is.
pi_132342050
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Purple010 het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat het aan beide kanten het eerste kleinkind is.
Hier is het aan de kant van mijn ouders het 8e (!) kleinkind dus vrij bijzonder dat we dit kregen van ze. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 19-10-2013 23:14:27 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132342067
hier gaat t inmiddels een stuk beter, qua verkoudheid. Kan helaas haast niet meer eten vanaf ongeveer de ochtendkoffie, maar dat mag de pret niet drukken. verder beetje druk gehad enzo.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132342238
8e toch wel erg leuk en gezellig zo'n grote familie! Dat gaat hem hier niet worden, komen uit 2 gezinnen met 2 kinderen.
pi_132342561
sjit, meer reactie getiept. Weg. Morgen weer meiden! (en jongens)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132342611
Momo daar houden we je aan!
pi_132342951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Purple010 het volgende:
8e toch wel erg leuk en gezellig zo'n grote familie! Dat gaat hem hier niet worden, komen uit 2 gezinnen met 2 kinderen.
Ja, leuk he? Niet eens zo'n hele grote familie; ik kom uit gezin met drie kinderen dus valt mee.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 20 oktober 2013 @ 00:42:16 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132346335
Wij krijgen ook een wagen cadeau O+.
De rest is bij ons eigenlijk allemaal al wel aanwezig of voor een prikkie tweedehands gekocht.
KuikenGuppy
  zondag 20 oktober 2013 @ 00:45:20 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132346467
En toen deed mijn telefoon raar... ik wilde nog vertellen dat ik me vandaag kapot geshopt heb, en we zijn weer wat verder met het kamertje, heb een muurtje in de grondverf gezet :+.
Nu nog bedenken hoe we de andere muren gaan bekleden, daar is nu net bijna al het behang af, en we zoeken daarvoor iets wat we niet kunnen vinden. Mijn hormonen zijn not amused :').
KuikenGuppy
pi_132350183
Kijk, allemaal goede verhalen over vrijgevige (schoon) ouders!

Kan iemand mij vertellen waarom ik wakker ben? :?
pi_132351201
Wat een rottijdstip om wakker te zijn thee!

En wat lief allemaal die vrijgevige ouders!
Wij hebben bij de eerste al vanalles kado gehad :)

Dochterlief sliep vandaag gewoon tot 9 uur, dus ik kon op mijn niet uitslaapdag ook alsnog uitslapen..heerlijk!

Momo fijn dat het beter gaat met je verkoudheid
pi_132351517
Theeleuter, hier standaard 4 a 5 keet wakker per nacht. Ff plassen en weer verder slapen. Wat vervelend als je lang wakker ligt. Hoop dat je verder wel lekker ligt...extra kussen...lekkere kleren, maak het jezelf makkelijk.
pi_132351521
Mogguh :O

Wat leuk al die blije (schoon)ouders! De mijne zijn ook helemaal over hun toeren en willen ons de wandelwagen cadeau geven. Superlief. Ik ben enig kind en dit zijn dus ook hun eerste kleinkinderen. Mijn O+ heeft 3 broers en zussen en die hebben allemaal al (kleine) kinderen, maar ook aan zijn kant van de familie heerst er grote vreugde O+

Momo goed dat het beter gaat *O*

Burdie een begin gemaakt met het kamertje *O*

Gisteravond was een beetje ruk. Een flinke menstruatie-achtige pijn in mijn onderbuik in de buurt van mijn schaambot, ik hou het maar op bandenpijn. Trok door naar mijn onderrug. Nadat ik met een kruik op de bank ging liggen ging het beter. En een buik die strak staat en ieder uur moeten plassen. Vannacht 10 keer wakker geweest omdat O+ lag te knarsetanden en omdat ik steeds moest plassen. Om kwart over 4 nog getwijfeld om op te staan maar toch weer in een lichte slaap gevallen. Om 8 uur was het dan toch echt wel klaar. Leuk zo'n eerste vakantiedag!
pi_132352301
Musique, wel even in de gaten houden, de combi veel moeten plassen en pijn kan ook een blaasontsteking zijn. Misschien vanmiddag maar even een middagdutje doen om bij te slapen. :)

Ik slaap sinds deze week ook een beetje ruk. Geen idee waar het precies aan ligt, maar van elk geluidje word ik wakker. Verder slaap ik wel, maar ik weet dat ik de hele nacht lig te woelen en geen lekkere houding kan vinden. Best vreemd, want ik slaap nog gewoon in mijn favo positie op mijn buik.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:35:44 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132353083
Oooh jaloers, buikslapen lukt mij al eventjes niet meer ;(.

Hebben jullie mini's ook een duidelijk ritme trouwens? De mijne wordt druk als ik net wil gaan slapen, en 's ochtends rond half acht. Overdag voel ik 'm ook soms, maar daar heb ik nog geen regelmaat in ontdekt.
KuikenGuppy
pi_132353220
Buikslapen kon ik tot ongeveer 3 weken geleden. Sindsdien is het ruk :(
Wel uitgeslapen vandaag tot 10.40! Dat is heeeeel lang geleden.

Burdie vanaf een week of 20 had baby hier een heel duidelijk ritme. Standaard rond 15.00, 18.30 en 21.00 ongeacht of ik bezig was. En dan ook nog als ik naar bed ging. Dat laatste is nu nog wel het geval.

Hier kinderwagen van mijn moeder gekregen, zo lief want ze heeft het echt niet breed. Had wel een krap budget maar dat zouden we sowieso doen. Wilde eerst voor tweedehands gaan (onder het mom van:'Liever een merk tweedehands dan cheapy nieuw') maar toen liep ik dus tegen het model aan dat we al eerder zagen maar niet in het budget pastte. Blijkbaar een van de laatste in die winkel want op andere plekken is het wel afgeprijsd maar niet zo veel. Boffen dus!
pi_132355122
Nellie hád een vast ritme. Nu voel ik haar eigenlijk wel de hele dag door. Geen idee of ze dan 'wakker' is of gewoon ligt te woelen. Ze reageert wel heel erg op Pearl Jam nu. >:O

De babyshower was zo leuk! O+ Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een high tea op zaterdagochtend met mijn vriendinnen. Geen spelletjes gedaan (hoewel ik best in was voor een meet-de-buik of raad-de-geboortedatum), maar wel cadeautjes gekregen en heel erg gelachen.
pi_132356422
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:56 schreef Limone het volgende:
Nellie hád een vast ritme. Nu voel ik haar eigenlijk wel de hele dag door. Geen idee of ze dan 'wakker' is of gewoon ligt te woelen. Ze reageert wel heel erg op Pearl Jam nu. >:O

De babyshower was zo leuk! O+ Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een high tea op zaterdagochtend met mijn vriendinnen. Geen spelletjes gedaan (hoewel ik best in was voor een meet-de-buik of raad-de-geboortedatum), maar wel cadeautjes gekregen en heel erg gelachen.
Klinkt super Limone! Heerlijk he om zo verwend te worden?! O+
pi_132356620
Ja! En ik word een beetje week van zoveel liefde.

Maar jouwnes was ook geslaagd? Heb je wel spelletjes gedaan?
pi_132359556
Haha ik heb ook een traantje gelaten hoor. Emomuts hier.

Ja babyfoto memory en vragen beantwoorden. Viel reuze mee dus. Heel leuk! En verder heeeel veel eten ♡
pi_132363118
Dat klinkt als een leuke babyshower Limone. Dat hele babyshower gedoe met spelletjes enzo is niet zo mijn ding, maar als het gewoon gezellig high tea-en is met vriendinnen enz. dan zou ik het ook erg leuk vinden. O+
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:43:27 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132363131
Heel veel eten :9
KuikenGuppy
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:44:54 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132363172
Ik zou ook wel graag een babyshower willen, maar heb niet echt in mijn omgeving iemand die zoiets uit zichzelf zou gaan organiseren. Is het raar om iemand er specifiek om te vragen? :@ Dan kan ik ook doorgeven wie ik er graag bij zou willen hebben.
KuikenGuppy
pi_132363599
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ook wel graag een babyshower willen, maar heb niet echt in mijn omgeving iemand die zoiets uit zichzelf zou gaan organiseren. Is het raar om iemand er specifiek om te vragen? :@ Dan kan ik ook doorgeven wie ik er graag bij zou willen hebben.
Ik weet 't niet, lijkt me wel wat raar om iemand dat te vragen. Kun je het niet zelf organiseren als je het zo leuk vindt om met vriendinnen samen iets te doen? Een verrassing is het toch al niet meer als je er om moet vragen. Of wat vind je zo leuk aan een babyshower?

Heb zelf destijds wel aangegeven dat ze mij er absoluut geen plezier mee zouden doen. Denk dat dat ook een beetje not-done is. ;)
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:05:00 #175
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132365480
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop er stiekem ook nog heel erg op, maar ik denk niet dat er hier een gaat plaatsvinden. M'n beste vriendinnen hebben het heel druk of veel aan hun hoofd. Ergens heb ik ook de neiging om er iemand om te vragen, maar het voelt niet netjes om te doen. Maar ik zou een babyshower zoooo leuk vinden. -O-

Mja, echt vragen zou ik dus niet kunnen Burdie, want raar.

--

Limone, fijn dat het leuk was!

--

Hier had mini een ritme, maar inmiddels is het vaak de hele nacht herrie schoppen. Overdag ook veel. Slapen is overrated, heuj.

[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 20-10-2013 18:12:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')