Wel lastig zonder zoeklichtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Er cirkelt nu al ruim een kwartier een helikopter ter hoogte van de Mac, Intratuin, hei...zonder zoeklicht en het is niet de trauma helikopter.
Ben benieuwd wat ze zoeken
Yay, hoeveel km loop je? Ik sta zondag weer langs de route met de sambabandquote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bleek automagisch te gaan![]()
Maar, zaterdagmiddag en avond en zondag weer even inNijmegen
![]()
15km natuurlijk! Zal kijken of ik je zie!quote:Op donderdag 14 november 2013 06:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Yay, hoeveel km loop je? Ik sta zondag weer langs de route met de sambaband
Wow gij bikkel!! Veel succes vast!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15km natuurlijk! Zal kijken of ik je zie!
Die kans zit er wel inquote:Op donderdag 14 november 2013 08:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Oké. Jij gaat vanaf nu dus zwemmen?
15km is inmiddels een normaal loopje hier, maar hoop vooral dat ik gewoon een goeie dag heb en kan genieten. 't Weer, ziet er naar uit, is prachtig! Iig voor rennen!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:40 schreef morgane het volgende:
[..]
Wow gij bikkel!! Veel succes vast!
I knowquote:Op donderdag 14 november 2013 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is alleen zo ver weeeheeeg
Ik heb er een tijdje ook gewoon voor betaald. Je moet wat hèquote:Op donderdag 14 november 2013 09:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die kans zit er wel inEn het is een van de enige sporten die niet zwaar ligt op gewrichten, zwemmen is wat dat betreft ideaal voor mijn lichaam. Geen excuusjes van "Ja maar *zeur* pijnnnn"
Het is een prijzig grapje als je het zo twee keer per week zou doen, maar als het gratis is gaat dat natuurlijk niet op
Of als een bejaarde aan de kant gaat hangen in de doorzwembaanquote:Op donderdag 14 november 2013 17:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje ook gewoon voor betaald. Je moet wat hè. Maar inderdaad: prima om rustig te beginnen met sporten. Als je maar niet als zo'n bejaarde zwemt, maar een beetje tempo erin houdt
zo, over bejaard gesproken zeg...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Of als een bejaarde aan de kant gaat hangen in de doorzwembaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het geval je geen quote alert hebt:quote:Op donderdag 14 november 2013 06:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Yay, hoeveel km loop je? Ik sta zondag weer langs de route met de sambaband
Leuk, ik voel me gevleidquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor het geval je geen quote alert hebt:
LIF / [Hardlopen] #641 - Zevenheuvelenweekend
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Burgers waren ook goed rosé. Dus als je daar niet van houdt moet je vooraf wellicht even zeggen dat je 'm wat meer doorbakken wilt. Maar ik vind dat echt heerlijk!![]()
quote:
Te laatquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg smaakt uitstekend voor een eurootjehttp://www.socialdeal.nl/steden/nijmegen
Lambal. Kapsalon hebben ze in veel tentjes toch?quote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
First world problems: niets te eten in huis hebben en niet kunnen kiezen waar je nu iets gaat halen
Ik snap niet wat dat toch is met die kapsalon, waarom niet gewoon een groot broodje döner?quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lambal. Kapsalon hebben ze in veel tentjes toch?
Haterquote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat toch is met die kapsalon, waarom niet gewoon een groot broodje döner?
Nog nooit gehad. Volgens mij moet je echt acuut naar de SEH ivm dichtgeslibte aderen na zo'n bak.quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lambal. Kapsalon hebben ze in veel tentjes toch?
Vind de Dromaai vooral niet zo spectaculairquote:Op maandag 25 november 2013 11:02 schreef BGTes het volgende:
Een vriendin gaat vanavond voor de film niet bij de Dromaai (![]()
) eten omdat ze dat te duur vindt
Neuh ik ook niet, maar het is goedkoop en veelquote:Op maandag 25 november 2013 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vind de Dromaai vooral niet zo spectaculair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |