Vraag ik mezelf ook af. Ik heb namelijk geen lestermissies met aandelen gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Thizzlor het volgende:
[..]hoe moet ik nu ooit alle properties gaan kopen en nog geld overhouden om auto's te modden om ze vervolgens te slopen
Je krijgt 2x $250.000 op je bankrekening bijgeschreven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Woods het volgende:
Krijgen we die $500k online in geld of in materialen? De enige keer dat ik online kon was afgelopen dinsdag, tevens de laatste keer
Die zijn op zich wel handigquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf ook af. Ik heb namelijk geen lestermissies met aandelen gedaan
Ja dat geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Die zijn op zich wel handigHeb nu met Michael 1 miljard en met Franklin 500 miljoen. Alleen nu de verhaallijn uitgespeeld is merk ik wel dat de motivatie om GTA te doen toch iets minder is geworden.
Eerst de Kifflom missies nog maar en alle properties proberen te kopen en dan maar weer een keertje opnieuw beginnen.
Zonder Lester missies wordt dat lastig idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Thizzlor het volgende:
[..]hoe moet ik nu ooit alle properties gaan kopen en nog geld overhouden om auto's te modden om ze vervolgens te slopen
Klopt, die kerel die je naar het vliegveld moet brengen geloof ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:34 schreef Thizzlor het volgende:
Kom er net achter dat er ergens nog een stranger missie is die je een stock market tip geeft, zo maar even kijken of ik die kan doen. Hopelijk haal ik daar net genoeg uit om alles te kunnen kopen
Die kifflom missies kende ik nog helemaal niet, thanks voor de tip.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Die zijn op zich wel handigHeb nu met Michael 1 miljard en met Franklin 500 miljoen. Alleen nu de verhaallijn uitgespeeld is merk ik wel dat de motivatie om GTA te doen toch iets minder is geworden.[quote]
Ik heb hetzelfde probleem. Wel een stuk minder geld maar nog altijd genoeg om alles te kopen.
[quote]
Eerst de Kifflom missies nog maar en alle properties proberen te kopen en dan maar weer een keertje opnieuw beginnen.
Ah kijk hier heb ik eventueel wel wat aanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Thizzlor het volgende:
http://gta-5-map.com/index.php
Op deze site kan je registreren en vervolgens alle collectables/stuntjumps/under the bridges markeren die je hebt gedaan. Enige minpuntje is dat je wel ook alle andere locaties ziet (voor de puristen).
Wanneer dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Je krijgt 2x $250.000 op je bankrekening bijgeschreven.
Begin deze week en eind deze maand. Wat dus begin volgende maand zal zijnquote:
Nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:56 schreef IMVHI het volgende:
Ben ik de enige waarbij dat hele online gedeelte betreft gestolen kan worden?
heb t ff geprobeerd en ben (nog) niet zo onder de indrukquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:56 schreef IMVHI het volgende:
Ben ik de enige waarbij dat hele online gedeelte betreft gestolen kan worden?
Deze game lijkt wel echt zijn prioriteit bij online te hebben liggen.Vind de SP veel tekort en ook tegenvallen,waar alle GTA'S draaiden om criminaliteit ben je hier 50% van de tijd bezig om een prive militair bedrijf dwars te zitten.vind persoonlijk IV qua verhaal stukken beter.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Niet zozeer gestolen kan worden, maar er zitten gewoon een paar nadelen aan.
- Online minder verkeer + pedestrians zo lijkt het
- Ene moment stikt het van de online games, andere moment ben je maar met 5 a 6 mensen op de hele kaart.
- Waarom mag je niet iemands personal car jatten ? Maar wel vernietigen ? Wat is het verschil ? Ik zie er de lol meer van in dat je met iemands personal car er vandoor gaat en dat je zonder te weten in een auto rijd met een bom eronder. Hij belt... BOEM--- je bent dood. En andersom werkt dat natuurlijk ook in je voordeel![]()
- Waarom is de straaljager wel in het spel, maar heb ik tot nu toe nog geen 747 kunnen spotten, laat staan kunnen spawnen?
Het word te snel saai imo. Enige echte pluspunt zie ik wel het bounty hunten en de survivals.
Vraag me af hoe ze de DLC willen doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:56 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Deze game lijkt wel echt zijn prioriteit bij online te hebben liggen.Vind de SP veel tekort en ook tegenvallen,waar alle GTA'S draaiden om criminaliteit ben je hier 50% van de tijd bezig om een prive militair bedrijf dwars te zitten.vind persoonlijk IV qua verhaal stukken beter.
Heb ook wel het gevoel dat de SP nog niet ''af'' is.zal straks wel weer doodgegooid worden met DLC.
Enige pluspunt aan de SP tot nu toe is Trevor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef Meike26 het volgende:
- Ene moment stikt het van de online games, andere moment ben je maar met 5 a 6 mensen op de hele kaart.
- Waarom mag je niet iemands personal car jatten ? Maar wel vernietigen ? Wat is het verschil ? Ik zie er de lol meer van in dat je met iemands personal car er vandoor gaat en dat je zonder te weten in een auto rijd met een bom eronder. Hij belt... BOEM--- je bent dood. En andersom werkt dat natuurlijk ook in je voordeel![]()
- Waarom is de straaljager wel in het spel, maar heb ik tot nu toe nog geen 747 kunnen spotten, laat staan kunnen spawnen?
Het word te snel saai imo. Enige echte pluspunt zie ik wel het bounty hunten en de survivals.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze de DLC willen doen.Optie C kiezen de meeste mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze de DLC willen doen.Nieuw verhaal met nieuwe karakters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met Gay Tony, Bahama Mama's West Coast runnen ofzo.
Uit de huidige SP zijn er zoveel locaties waar eigenlijk niets mee gedaan wordt, zoals die gevangenis."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Zonde om een DLC te doen zonder trevorquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nieuw verhaal met nieuwe karakters?
Samen met Gay Tony, Bahama Mama's West Coast runnen ofzo.
Uit de huidige SP zijn er zoveel locaties waar eigenlijk niets mee gedaan wordt, zoals die gevangenis.
Misschien als ondersteunende karakter, dat je missies voor hem moet doen.quote:
Als je alleen het hoofdverhaal bedoelt dan is het idd. wat aan de korte kant. Qua totaal content is de SP wel dik in orde, hoewel niet alles leuk is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:56 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Deze game lijkt wel echt zijn prioriteit bij online te hebben liggen.Vind de SP veel tekort en ook tegenvallen,waar alle GTA'S draaiden om criminaliteit ben je hier 50% van de tijd bezig om een prive militair bedrijf dwars te zitten.vind persoonlijk IV qua verhaal stukken beter.
Heb ook wel het gevoel dat de SPe nog niet ''af'' is.zal straks wel weer doodgegooid worden met DLC.
Enige pluspunt aan de SP tot nu toe is Trevor.
tuurlijk komt er DLC, maar ik hoop ook een beetje snel want ergens vind ik de SP toch wat tegenvallen. Online trouwens ook. mijn hoop ligt bij de nextgen versiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien als ondersteunende karakter, dat je missies voor hem moet doen.
Dat zou ik wel leuk vinden, maar eerst hopen dat het er komt en dan afwachten of Trevor een rol heeft.
San Andreas biedt nog zoveel mogelijkheden, het vraagt naar meer.
De SP viel mij niet tegen, de missies waren veel leuker dan in IV, echter was het wat aan de korte kant.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef All-out het volgende:
[..]
tuurlijk komt er DLC, maar ik hoop ook een beetje snel want ergens vind ik de SP toch wat tegenvallen. Online trouwens ook. mijn hoop ligt bij de nextgen versie
Klopt, bovendien ééntoniger. Textures van online models zijn ook veel minder. Het is qua detail gewoon een stuk naar beneden geschroefd in de multiplayer. kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Nooit last van eigenlijk, af en toe heb ik dat ineens iedereen 'leaved'.. Maarja new session > klaar.quote:- Ene moment stikt het van de online games, andere moment ben je maar met 5 a 6 mensen op de hele kaart.
Omdat je dan iedere keer je auto kwijt bent? Heb al een paar keer gehad dat ik ff bij de AmmuNation moest zijn en als ik naar buiten loop iemand er vandoor zie gaan in mijn auto. Als je graag wil dat je auto gejat wordt moet je je vehicle access veranderen. Ook riggen met een bom is gewoon mogelijk.quote:- Waarom mag je niet iemands personal car jatten ? Maar wel vernietigen ? Wat is het verschil ? Ik zie er de lol meer van in dat je met iemands personal car er vandoor gaat en dat je zonder te weten in een auto rijd met een bom eronder. Hij belt... BOEM--- je bent dood. En andersom werkt dat natuurlijk ook in je voordeel![]()
Weet niet of het om een 747 ging maar ik heb al meerdere grote passagiersvliegtuigen gezien.quote:- Waarom is de straaljager wel in het spel, maar heb ik tot nu toe nog geen 747 kunnen spotten, laat staan kunnen spawnen?
Ik vind het niet zozeer saai worden, maar de missies zijn vooral ééntonig: Haal (object) op, breng naar (locatie). Winner! en dat x 1000000. Daar hadden ze zoveel meer uit kunnen halen zou je denken.quote:Het word te snel saai imo. Enige echte pluspunt zie ik wel het bounty hunten en de survivals.
Ik vond de Single Player niet te kort, maar verder ben ik het met je eens. Verhaal was zeker tof, maar echt meegezogen werd ik niet. Deel IV vond ik qua verhaallijn ook leuker. Ook vond ik het drie-personages idee ècht geniaal uitgewerkt, en nog steeds zou ik liever met gewoon 1 dude spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren eindelijk het verhaal uitgespeeld.
Best wel tof gedaan allemaal. Toch voelde het wat aan de korte kant. Dat ik het pas na 1.5 maand uitspeel komt trouwens wel door GTA Online en FIFA14. Maar dan nog.
Leefde in GTAIV wel meer mee met het verhaal. Vond in 5 al dat FIB gedoe wat minder. De missies waren dan wel weer wat beter als in IV. Hoop trouwens dat er nog veel DLC komt aangezien veel van de map niet gebruikt is. Ik denk dat 50 van de 69 missies in de stad afspelen.
Is echt lol dit is al sinds de release dag bekend ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef Crocodi1e het volgende:
Huh.... Bigfoot? Wat is deze, zijn geen mods toch voor de consoles? Op PC is die nog niet uit dus.. echt of nep?
[ afbeelding ]
Heb alleen zijn silhouet gezien in die missie waar je de o'neills moet snipen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is echt lol dit is al sinds de release dag bekend ofzo.
Hij komt 2x voorbij in de game als je oplet. 1x als je niet oplet.
Ik vond dat nummer 'It won't be long' wel goed passen bij de rit naar de grote stad met Trevor en Dwayne altijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:25 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
General lee
Toch kan het niet tippen aan K-Rose
Dat is inderdaad 1. Die andere hierboven is een random event nadat je 100% hebt gehaald. Ja im GTAV is 100% eigenlijk 85% ongeveerquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Heb alleen zijn silhouet gezien in die missie waar je de o'neills moet snipen.
En daar ben ik opzich wel blij mee ook. Snap sowieso het doel van de stuntjumps niet zo. Die hadden ze wat mij betreft er samen met de knife flights uit kunnen halen. De rest is wel gewoon leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1. Die andere hierboven is een random event nadat je 100% hebt gehaald. Ja im GTAV is 100% eigenlijk 85% ongeveer
pfff dat gaat nog wel even duren voor mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1. Die andere hierboven is een random event nadat je 100% hebt gehaald. Ja im GTAV is 100% eigenlijk 85% ongeveer
https://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een lijst met de vergelijkingen van auto's en motoren?
Dan join je een andere sessie toch? Is lang niet altijd zo. En daarbij kun je best easy achter een paal gaan zitten na je respawn en de bestuurder neerknallen in zn autoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:06 schreef Questular het volgende:
Dit weekend online eens uitgeprobeerd, maar het is eigenlijk gewoon 1 camp feest waarin hoog level mensen op je jagen, je neermaaien en vervolgens blijven wachten totdat je spawned?
Same.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Questular het volgende:
Trevor heeft bij mij een matje en een lange baard, beter krijg je ze niet
Linksboven in je wapens gaan staan op je granaat en dan met je pijltjes naar links of rechts om subwapens te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef PeterPastoor het volgende:
Als ik L1 indruk zie ik geen sticky bombs maar als ik in een winkel sta en ik schaf sticky bombs aan zie ik dat ik er 20 heb. Hoe zou dit kunnen?![]()
Wow thnx. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Linksboven in je wapens gaan staan op je granaat en dan met je pijltjes naar links of rechts om subwapens te zien.
Zonder de voortgang van de zijmissies te verliezen kan dat alleen door de missies te replay'en.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kun je de verhaalmissie opnieuw beginnen?
Gewoon opnieuw beginnen, maar wel eerst zorgen dat je huidige savegame niet in het autoslot zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe kun je de verhaalmissie opnieuw beginnen?
Hoe weet je dan dat die er ligt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik zoek de spaceship parts, maar één ligt in een hangar die telkens dicht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijkt dus dat je die 2 jets niet kapot kan maken. 5x die missie al opnieuw gedaan...
Dat zegt de site van IGN, die de rest (althans, de 25 die ik tot nu toe gedaan heb) allemaal goed had.quote:
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Mascleta het volgende:
Ik was bezig met trevor en ging naar een blauwe stip op de kaart. Opeens een paar lichtflitsen en ik lag vervolgens in mijn boxershort op een spoorlijn en kon nog net op tijd wegrennen voor een aankomende trein. WTF!
En toen? Nieuwe kleren gekocht?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Mascleta het volgende:
Ik was bezig met trevor en ging naar een blauwe stip op de kaart. Opeens een paar lichtflitsen en ik lag vervolgens in mijn boxershort op een spoorlijn en kon nog net op tijd wegrennen voor een aankomende trein. WTF!
thnx!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)haring&rm=full#gid=0
Die lichtflitsen noemen we ook wel een stun gun.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Mascleta het volgende:
Waar is dit precies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef Tranquilize het volgende:
Ja het lukt weer![]()
Dit keer zonder parachute omdat die weg was, maar je valt wel onder de map. De plek lijkt gewoon normale grond, maar als je erop gaat staan val je onder de map, soort valluik dus.
tot nu toe (lvl10) vind ik het hele online gedeelte tegenvallen. Random kicks, na een event terugkomen in een public server terwijl ik samen met iemand anders een private game had aangemaakt, slechte kwaliteit van de voicechat en vooral saaie missie's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 02:34 schreef videonatic het volgende:
Hebben jullie ook last van random Kicks en lange laadtijden online?
Met een auto naar de ingang van de basis gaan. Door de slagbomen heen beuken en richting de hangar rijden, rechts achterin ongeveer. Instappen in de straaljager en wegvliegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef spenky het volgende:
hoe kun je het beste de straaljager jatten vannuit de leger basis?
Uit een heli jumpen en rechtstreeks de hangar in vliegen. Dan heb je genoeg tijd voor je überhaupt tanks ziet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef spenky het volgende:
Je moet naar de ingang van de basis rijden, niet die vanaf de snelweg, maar juist de andere kant, waar zo'n brug is. Net voor de ingang moet je naar rechts gaan, dan zie je een zandweggetje. Volg die weg, je rijdt dan een eindje langs de zijkant van de basis, tot de weg ophoudt. Lijkt op een soort rotonde. Je moet dan nog iets verder doorrijden, maar daar in de buurt heb je een helling, die tot net naast de basis loopt. Als je daar met een beetje goeie (terrein)wagen omhoog rijdt, en dan naar beneden, fungeert de helling als een soort schans, waardoor je over het hek kan jumpen. Voordeel is dat er nu geen popo getriggerd wordt, en je dus gewoon vrijuit over de basis kan rijden. Tanks jatten, straaljagers, noem maar op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef spenky het volgende:
Ja, helaas wel. Vond ik wel jammer, want je moet zo'n eind rijden iedere keer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Tinos85 het volgende:
Als je Los Santos Customs koopt kan je dan alleen in die ene gratis tunen en moet je in de andere vestigingen gewoon dokken?
http://nl.reddit.com/r/GT(...)ing_the_fighter_jet/quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef spenky het volgende:
Er overheen is niet zo'n probleem, maar er word wel alarm geslagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je moet naar de ingang van de basis rijden, niet die vanaf de snelweg, maar juist de andere kant, waar zo'n brug is. Net voor de ingang moet je naar rechts gaan, dan zie je een zandweggetje. Volg die weg, je rijdt dan een eindje langs de zijkant van de basis, tot de weg ophoudt. Lijkt op een soort rotonde. Je moet dan nog iets verder doorrijden, maar daar in de buurt heb je een helling, die tot net naast de basis loopt. Als je daar met een beetje goeie (terrein)wagen omhoog rijdt, en dan naar beneden, fungeert de helling als een soort schans, waardoor je over het hek kan jumpen. Voordeel is dat er nu geen popo getriggerd wordt, en je dus gewoon vrijuit over de basis kan rijden. Tanks jatten, straaljagers, noem maar op.
En hoeveel heb je gespeeld in de tussentijd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb nu die RWC aandelen gekocht alleen schommelt die de hele tijd tussen 0 en 1% terwijl die naar 300% zou moeten gaan.
Assassination was op dinsdag. Wanneer zou de 300%. Gehaald moeten worden dan?
Ff paar keer op bed gaan liggen/savenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ingame is nu 2 dagen voorbij geloof ik.
dat laatste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
Als ik de eerste missie opnieuw doe krijg ik daarna dan missie 2 enzovoorts? Of heb ik dan gewoon missie 1 proberen te verbeteren en that's it?
Geld krijg je volgens mij 1 of 2 missies na de heist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef Buffell het volgende:
Vraagje; hoelang moet je wachten op dat geld voor de Jewelry Store Heist? Die eerste heist dus. Is nu al weer een tijdje geleden dat ik die missie voldaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |