Naja het is maar van ja waarom koop je dat nou dat is toch zonde van je geld wat wil je er mee doen wie zegt dat je het gaat gebruiken het is toch zonde enz beetje overbezorgdheid denkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom? Jouw geld, jouw keuze. Als je vijftien bent moet je toch langzamerhand handelingsbekwaam geacht kunnen worden. Ik ben drie jaartjes ouder en zit in m'n eentje in Portugal. Ik moet hier ook zo veel doen en voor mezelf zorgen dus ja.
Het lijkt mij ook 10x niks om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je ZO jong?
[..]
Snap ik ook wel, niets mis met Enschede, heeft mijn broer ook gestudeerd en gewoond dus.
Vind het een prima stad an sich.
Niet dat Lissabon slecht is hoor, integendeel, toch voelt het alsof ik naar een ander land moet gaan. Ik hoor hier niet thuis. Ik spreek de taal niet echt en dat merken ze. Dus dan kan ik beter naar een Engelstalig land toegaan of zo.
UK isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook 10x niks om eerlijk te zijnmaar ik vind de uk sowieso noice dus ik zou daar heengaan anytime. En dan nog nieteens per sé London maar Ierland of Liverpool, Manchester en zo lijken me ook wel chill. Tussen de Geordies of zo
![]()
Ben ook 2x in Londen geweest ja. In Brighton in de zomerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
UK isben al in Londen geweest dus heb een kleine ervaring ermee.
Wil ook best in Brighton zitten of zo. 45 Minuten treinen naar Londen bijv. kan best.
Doegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
Maar ik ga.
Nog drie kwartier werken en naar huis. Tot vanavond.
VAquote:
Ja en daar?quote:
Vertelquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen opendag TU delft, toevallig nog andere mensen hier zo die daar heen gaan?
Wel vlakbijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen opendag TU delft, toevallig nog andere mensen hier zo die daar heen gaan?
Richiequote:
Hoelaat ben je daar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay als ik je zie dan roep ik heel hard LB of brownie of ehh ik weet het niet.
EL-BEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay als ik je zie dan roep ik heel hard LB of brownie of ehh ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |