Knap dat ie dat wist te raden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
een ouderwetse fietspomp waarbij de ventielklem om de stang wordt teruggehangen.
Waarschijnlijk was het zen 450e pogingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Knap dat ie dat wist te raden.
Fantastisch toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het zen 450e poging
Jovatov wist het ook... Die zit nu te huilen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Knap dat ie dat wist te raden.
"Bedacht" ? Kom nou, dit is gewoon het oer-oude "Raden Maar" van Kees Schilperoort, van 1967 tot 1976 een vast onderdeel van het radio-programma "Van Twaalf tot Twee".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
Q-music bedacht enkele jaren geleden het radiospel 'Het Geluid' waarbij luisteraars kunnen bellen of sms'en als zij denken het geluid dat de dj's laten horen geraden te hebben.
Vertel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Jovatov wist het ook... Die zit nu te huilen.
Gert Jan Kroesmoesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef mvdejong het volgende:
[..]
"Bedacht" ? Kom nou, dit is gewoon het oer-oude "Raden Maar" van Kees Schilperoort, van 1967 tot 1976 'seen vast onderdeel van het radio-programma "Van Twaalf tot Twee".
En je komt er niet doorheen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef Peter het volgende:
Dit is toch gewoon een belspel? Meedoen kost X per deelname en levert meer op dan de prijs..
Wat zou ik me kut voelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / Q-Music - Het Geluid
Vanaf post 106.
Auch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf post 106.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf post 106.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Er zal serieus op dag 1 al iemand geweest zijn die het geraden had, maar er "toevallig" niet doorkwam. Men wacht nu eenmaal tot een mooi dramatisch moment zodat men meer luisteraars kan trekken.quote:
Oma-fiets waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Sorry, maar ik geloof er echt geen ene fuck van! Dat kán gewoon niet dat geluid zijn.
Heb hier zelf zo'n fietspomp, no way dat die dat geluid maakt.
De opname van dat geluid is toch gewoon gefilmd..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Sorry, maar ik geloof er echt geen ene fuck van! Dat kán gewoon niet dat geluid zijn.
Heb hier zelf zo'n fietspomp, no way dat die dat geluid maakt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
De opname van dat geluid is toch gewoon gefilmd..?
Het lijkt of mensen pas zeggen wat ze denken dat het geluid is op het moment dat ze in de uitzending komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Grouch het volgende:
Er zal serieus op dag 1 al iemand geweest zijn die het geraden had, maar er "toevallig" niet doorkwam. Men wacht nu eenmaal tot een mooi dramatisch moment zodat men meer luisteraars kan trekken.
Dus Jovatov had toch niet gewonnen
Kan altijd erger. Hier in Roermond is een man ooit dik 11miljoen misgelopen omdat de bank het geld van de Lotto niet had overgemaakt omdat ie rood stond...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef Ruif het volgende:
Ik zie nu ook helemaal voor me dat Jovatov elke keer in de kroeg mag gaan vertellen over zijn bijna gewonnen prijs.
Goede reden om met een alcoholverslaving te beginnen. De bank was niets te verwijten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Hier in Roermond is een man ooit dik 11miljoen misgelopen omdat de bank het geld van de Lotto niet had overgemaakt omdat ie rood stond...
Viel de hoofdprijs toch nét die maand op zijn getallen....
Nee, uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Ruif het volgende:
[..]
Goede reden om met een alcoholverslaving te beginnen. De bank was niets te verwijten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |