Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit je niet meer op Curacao?
Hoe was dat allemaal?
Tof. Stage ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.
Oja, wel goede vooruitzichten voor vanavond?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.
Geen idee. Ik plan nooit mijn avond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, wel goede vooruitzichten voor vanavond?
Wat doe je dan zoal?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee. Ik plan nooit mijn avond.
Oow wel lekker dan, ga je wel eens met collega's weg?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vaak chillen aan de bar, studeren of computeren.
Ook, een collega van me zit in een bandje en die heb ik wel eens live gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow wel lekker dan, ga je wel eens met collega's weg?
Wait, staat m'n KEL icoon nog aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi op mobiel lijkt het net alsof je een anal bead als ui hebt.
Oh als je dat al KEL-waardig vind.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wait, staat m'n KEL icoon nog aan
Vast nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh als je dat al KEL-waardig vind.....
Ik ook niet (meer)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet
Helaas heb ik geeneens toegang
Ik vind rookworst niet zo heel erg lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonde! Het is zo lekker
Met spekjes en rookworst
Saucijsje is ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind rookworst niet zo heel erg lekker![]()
Maar spekjes of een saucijs of een gehaktbal
Dan ben ik pas 21:00 bij je manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee helaas. Hullie kunnen wel eens langskomen
Dan is het al opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben ik pas 21:00 bij je man
Waar is het? Half uurtje dan ben ik er, nouja, rond deze tijd 45min waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee helaas. Hullie kunnen wel eens langskomen
In Apeldoorn, maar de hond parkiet zit al in de potquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is het? Half uurtje dan ben ik er, nouja, rond deze tijd 45min waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn, maar de hond parkiet zit al in de pot
Hoe is het trouwens afgelopen met dat huisje? Vond je niks zeker?quote:
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met dat huisje? Vond je niks zeker?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.
Echter ben ik vandaag als 1e uitgeloot voor een redelijk ruime 2-kamer appartement
En dan niet meer onder mama's vleugelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet 'm nog wel bezichtigen en accepteren
owquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ben er vanmiddag al even langs gereden om in de straat te kijken. Wist wel waar het ongeveer was maar niet helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow
naja veel kan er toch niet mis mee zijn als het 2 kamers heeft?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet meer onder mama's vleugels
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moederquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moeder
Hoe doe je dat? Ik ben steeds 68e, 40e, of 83e.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.
Echter ben ik vandaag als 1e uitgeloot voor een redelijk ruime 2-kamer appartement
Voor sloopwerk mag je me altijd een pm sturenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kan ik je nu al vertellen, m'n moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moeder
Die wil een sleutel van je huis zodat ze lekker vaak onverwachts op visite kan komenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kan ik je nu al vertellen, m'n moeder
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik ben steeds 68e, 40e, of 83e.
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sloopwerk mag je me altijd een pm sturen
Terwijl Apeldoorn geen kleine stad is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.
Er is altijd wel iets te slopen, als je maar wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?
Oh boy, zeker je eerste woning.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?
Ja mooi niet dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil een sleutel van je huis zodat ze lekker vaak onverwachts op visite kan komen
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.
Dat valt best mee inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl Apeldoorn geen kleine stad is.
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets te slopen, als je maar wil.
Maar ik wil niet in Arnhem wonen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.
Klopt. Kan mij niet bedenken wat er gesloopt zou kunnen worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh boy, zeker je eerste woning.
Dus mag je best slopen, als je het later maar weer in oude staat herstelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik een kastje heb gesloopt van de nieuwe keuken hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.
Ja of de huur gaat omhoogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan is slopen dus totaal niet praktisch. En als je huurwoning niet heel groot is, waar moet je dan al die keukenonderdelen bewaren? En muren en dat soort dingen moet je sowieso laten staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus mag je best slopen, als je het later maar weer in oude staat herstelt.
Ik heb ooit een flat gehad waarbij de muur tussen de woonkamer en de slaapkamer was weggehaald zodat er 1 grote woonkamer was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem had ik ook prima gevonden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.
Ja, of je betaalt ''verwijderingskosten". Onzinnig hoge bedragen, terwijl de keuken die je plaatst de woning alleen maar beter zal maken.quote:
Je denkt in problemen, denk nu eens in kansen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan is slopen dus totaal niet praktisch. En als je huurwoning niet heel groot is, waar moet je dan al die keukenonderdelen bewaren? En muren en dat soort dingen moet je sowieso laten staan.
Ik doe het via loting, dus dat is een kwestie van gokken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je nog een jaar of 10 geduld hebben voor een woning in Nimma
Ik ben hier om de sfeer om zeep te helpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef twi het volgende:
Is het nog wel eens leuk hier of is Vinniee er altijd?
Boh ninja editquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben hier om de sfeer om zeep te helpen.
Dat is echt absurd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een flat gehad waarbij de muur tussen de woonkamer en de slaapkamer was weggehaald zodat er 1 grote woonkamer was.
Dat was gedaan door ongeveer 5 huurders voor mij.
Het is dus zelfs zo dat als de huurder na mij had gezegd dat hij/zij die muur terug zou willen dat ik voor die kosten had kunnen opdraaien.
Zo oneerlijk!
Als je wil slopen, moet je kopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, denk nu eens in kansen.
Zo heb ik mijn laatste ook gehad, was 3e op lijst en er waren 32 woningen over van de 54. (nieuwbouw)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe het via loting, dus dat is een kwestie van gokken.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, of je betaalt ''verwijderingskosten". Onzinnig hoge bedragen, terwijl de keuken die je plaatst de woning alleen maar beter zal maken.
Ik heb één keer zelfs de eerste plek gehad, dus het moet mogelijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn laatste ook gehad, was 3e op lijst en er waren 32 woningen over van de 54. (nieuwbouw)
En kun je niet kopen en zit je met een verhuurder.quote:
Klopt.quote:
Ken je niet iemand bij de gemeente/woningbouw?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer zelfs de eerste plek gehad, dus het moet mogelijk zijn.
Wtf. Ook kwam er een huis voorbij, waarbij de badkamer en keuken gerenoveerd moesten worden (vorige huurder heeft het zeker mishandeld?). Maar er zou wel een huurverhoging komen daarna.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ook zo bij m'n ma haar huis. Badkamer en keuken zouden vernieuwd worden maar toilet beneden niet. Als ze dat wel had laten doen dan had ze extra huur moeten gaan betalen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En kun je niet kopen en zit je met een verhuurder.
Lekker slopen ook al is dat dan later wat duurder
Als het echt iets is wat me dwarszit, dan zou ik dat wel doen. Maar het lijkt me lullig dat te eisen van mensen die er eigenlijk niks aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik was allang blij dat degene na mij die muur niet terug wilde. En stiekem kan je beter zelf eisen dat iets in oude staat wordt hersteld ook al is die ouder staat slechter.
Als ik zoiets lees trek ik een 'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wtf. Ook kwam er een huis voorbij, waarbij de badkamer en keuken gerenoveerd moesten worden (vorige huurder heeft het zeker mishandeld?). Maar er zou wel een huurverhoging komen daarna.
Tjah, ik vind het ook te belachelijk voor woorden. Ik hoop dat er inmiddels al een wetswijziging ofzo is geweest hierover.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het echt iets is wat me dwarszit, dan zou ik dat wel doen. Maar het lijkt me lullig dat te eisen van mensen die er eigenlijk niks aan kunnen doen.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken je niet iemand bij de gemeente/woningbouw?
Dat wil ook wel eens helpen.
Er staat niet eens bij wat de nieuwe prijs dan zou worden. Dan ga ik sowieso al niet reageren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees trek ik een ''-gezicht.
Zou eigenlijk wel moeten. Het is toch belachelijk als je moet opdraaien voor iets wat een huurder lang, lang geleden een keer heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het ook te belachelijk voor woorden. Ik hoop dat er inmiddels al een wetswijziging ofzo is geweest hierover.
Ik schrok ook behoorlijk toen ik dat hoorde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten. Het is toch belachelijk als je moet opdraaien voor iets wat een huurder lang, lang geleden een keer heeft gedaan.
Precies, voor hetzelfde geld betaal je ineens veel meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Er staat niet eens bij wat de nieuwe prijs dan zou worden. Dan ga ik sowieso al niet reageren.
Vertelden ze het pas na het tekenen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok ook behoorlijk toen ik dat hoorde.
Hij was leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, voor hetzelfde geld betaal je ineens veel meer.
Hihaho woordgrap
Nog erger!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertelden ze het pas na het tekenen?
[..]
Hij was leuk.
Kopen kan niet, particulier kan niet ... Ik wil wel in een stad wonen, niet weer in een stom dorp. Of ik moet mijn trots inpakken en naar Arnhem verkassen. Maar eigenlijk is Nijmegen veel gunstiger gelegen voor m'n vriend z'n baan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja dan blijft er maar een optie over...
...2 eigenlijk maargoed
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertelden ze het pas na het tekenen?
[..]
Hij was leuk.
Holy shit. Mag dat überhaupt wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger!!
Pas toen ik eruit ging!
Dat waren even heel moeilijke dagen!
Blijkbaar wel!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Holy shit. Mag dat überhaupt wel?Damn.
Zijn toch wel meer steden daar in de buurt? En anders inschrijven zonder loting, duurt langer maar heb je wel zekerheid naar iets.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Kopen kan niet, particulier kan niet ... Ik wil wel in een stad wonen, niet weer in een stom dorp. Of ik moet mijn trots inpakken en naar Arnhem verkassen. Maar eigenlijk is Nijmegen veel gunstiger gelegen voor m'n vriend z'n baan.
Ik heb me niet puur op loting ingeschreven, ik kan kiezen uit opties. Maar met meettijd heb ik nul kans, terwijl ik al drie jaar ingeschreven sta. En meer steden zijn er niet in deze regio.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn toch wel meer steden daar in de buurt? En anders inschrijven zonder loting, duurt langer maar heb je wel zekerheid naar iets.
Herkenbaar, 6jr wachttijd in Utrecht en de komende 3jr kom ik nog steeds nergensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb me niet puur op loting ingeschreven, ik kan kiezen uit opties. Maar met meettijd heb ik nul kans, terwijl ik al drie jaar ingeschreven sta. En meer steden zijn er niet in deze regio.
ik heb wachttijd genoeg.. alleen niet genoeg centenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, 6jr wachttijd in Utrecht en de komende 3jr kom ik nog steeds nergensWilde vorig jaar met iemand samen dan maar wat huren, die had 9jr wachttijd, nog steeds niks
Ja, Utrecht ... Nog zo'n populaire stad. Ik kwam iemand tegen uit Utrecht en die wilde naar Nijmegen verhuizen. Die mocht zijn inschrijfjaren vanuit Utrecht meenemen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, 6jr wachttijd in Utrecht en de komende 3jr kom ik nog steeds nergensWilde vorig jaar met iemand samen dan maar wat huren, die had 9jr wachttijd, nog steeds niks
Nu wel, vorig jaar niet toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
ik heb wachttijd genoeg.. alleen niet genoeg centen
Andersom zou je daar weinig aan hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, Utrecht ... Nog zo'n populaire stad. Ik kwam iemand tegen uit Utrecht en die wilde naar Nijmegen verhuizen. Die mocht zijn inschrijfjaren vanuit Utrecht meenemen!What abous us locals?
Wat zou je haar geven?quote:
Lekkerquote:
quote:
Ik wil niet eens een relatie dus trouwen hoeft voor mij ook echt nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
Trouwen
sorry ik heb een enorme Pavlov reactie als het over trouwen gaat
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja maar ik wil ook een bridezilla worden![]()
Bitchen op iedereen en iedereen vergeeft het me want ik ga trouwen
Ik vind trouwen overrated en onnodig. Maar ja dat ben ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ook zonder relatie zou ik toch nog ooit willen trouwen![]()
Ik voorzie wat praktische problemen dan, maar goed
Jaja, boefje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou d'r ook wel een broodje döner geven kaneel
Hebben ze dat daar in West Nederland ook, of niet?quote:
Dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind trouwen overrated en onnodig. Maar ja dat ben ik.
dat is het vast ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind trouwen overrated en onnodig. Maar ja dat ben ik.
Hoi, zit je al in je nieuwe huis?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, boefje.
[..]
Hebben ze dat daar in West Nederland ook, of niet?
Hoi trouwens.
Jazeker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoi, zit je al in je nieuwe huis?
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Mijn broertje heeft inmiddels ook een huisje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik moet alleen nog een salon tafel kopen.
Het is helemaal fijn en naar mijn smaak.
Hoi jijquote:
Zodra je weer in de regio bent, ben je uiteraard van harte welkom.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Mijn broertje heeft inmiddels ook een huisje.
Ik ging gymschoenen kopen voor S. Eerste winkel en gelijk geslaagdquote:
Oh dat is altijd fijn!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging gymschoenen kopen voor S. Eerste winkel en gelijk geslaagd![]()
En het 5 december gedoe uitgelegd
Wattttt bestaat sinterklaas niet?????quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is altijd fijn!!
Uitgelegd? Hij weet nu dat Sinterklaas niet bestaat?
Maar de paashaas bestaat welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wattttt bestaat sinterklaas niet?????![]()
Pegansquote:
Ja wat. Hij is 9quote:
Of dat, een van de tweequote:
Dan nog, laat ze/hem lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat. Hij is 9
De tering hij is al 9
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat. Hij is 9
De tering hij is al 9
Valt het onder de oosterse keuken want dan kan je beter 2x maken voor een normale portiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Hoe bizar zijn receptenmaak ik de helft van een recept voor 4 personen, met het idee dat ik er twee dagen van kan eten. Is het nu al op en heb ik nog honger
Of ze horen het van een vriendje of van mama. Ik denk dat de voorkeur uit gaat naar mamaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of dat, een van de twee
[..]
Dan nog, laat ze/hem lekker
Ja dat dacht ik 2 jaar geleden ook en vorig jaar ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of dat, een van de twee
[..]
Dan nog, laat ze/hem lekker
Gevulde taco's, midden/zuid Amerikaans dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt het onder de oosterse keuken want dan kan je beter 2x maken voor een normale portie
Het gaat snel he!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat. Hij is 9
De tering hij is al 9
Thaco's? Laat Dqodje je maar niet horen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevulde taco's, midden/zuid Amerikaans dus.
In Woubruggequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra je weer in de regio bent, ben je uiteraard van harte welkom.
Je broertje woonde toch daar achter het Winkelhof?
Waar gaat hij nu wonen?
Alles beter dan het horen van Prem!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of ze horen het van een vriendje of van mama. Ik denk dat de voorkeur uit gaat naar mama
Dan verwacht ik dat het aan je kookkunsten ligtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevulde taco's, midden/zuid Amerikaans dus.
Die was vlak nadat hij 14 was geworden al ontmaagdquote:
Mijn haat voor die man stijgt iedere keer dat hij op tv is, tot grotere hoogten. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles beter dan het horen van Prem!!
Dat is wel aardig uit het centrum. Wel lekker ruim en rustig waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In Woubrugge
En ik kom zeker nog een keer langs.
Heb van alles meer genomen dan voorgeschreven en het was wel erg lekker, alleen te weinig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat het aan je kookkunsten ligt
Ik snap je!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn haat voor die man stijgt iedere keer dat hij op tv is, tot grotere hoogten. Ongelofelijk.
[..]
Dat is wel aardig uit het centrum. Wel lekker ruim en rustig waarschijnlijk.
Je bent er over 2 weken weer, toch?
Klopt, 1 nov weer in NL.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn haat voor die man stijgt iedere keer dat hij op tv is, tot grotere hoogten. Ongelofelijk.
[..]
Dat is wel aardig uit het centrum. Wel lekker ruim en rustig waarschijnlijk.
Je bent er over 2 weken weer, toch?
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was vlak nadat hij 14 was geworden al ontmaagd
Hij had van mij nog wel een jaar of 20 mogen wachtenquote:
Tering, zo vroeg!?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was vlak nadat hij 14 was geworden al ontmaagd
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had van mij nog wel een jaar of 20 mogen wachten
Hij zat toch laatst ook al iemand bij DWDD uit het niks te beschuldigen van pedofilie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!!
Ik zat echt te walgen van hem toen ik dat zag en vooral hoorde. Zo kinderachtig!
Tegen die tijd heb ik wel een tafel, hoop ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, 1 nov weer in NL.
Ze zijn er, we hebben Tijn bijv. maar Huppels zoon, neequote:
Het aantal vrouwen dat ik ken dat niet op of voor haar 14de ontmaagd is, is echt op 1 hand te tellen.quote:
Serieus? Dat is echt ziek vroegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen dat ik ken dat niet op of voor haar 14de ontmaagd is, is echt op 1 hand te tellen.
Is dat inclusief je leerlingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen dat ik ken dat niet op of voor haar 14de ontmaagd is, is echt op 1 hand te tellen.
Open eens een willekeurig topic in KLB/ONZquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt ziek vroegWtf is er mis in dit land
Praat me er niet van!!quote:
Maar maar maar maarquote:
Ik maak geen grap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt ziek vroegWtf is er mis in dit land
Whehehehe. Als je het niet erg vindt, wil ik het daar niet met ze over hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is dat inclusief je leerlingen?
Wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn er, we hebben Tijn bijv. maar Huppels zoon, nee
Wie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles beter dan het horen van Prem!!
Ik was bijna 16!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wordt lastig als het hoofdstuk voortplanting aanbod komt in de lesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Whehehehe. Als je het niet erg vindt, wil ik het daar niet met ze over hebben.
Snap dat je daar ff van schrikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Praat me er niet van!!
Het werd mij ook even tussen neus en lippen door verteld terwijl ik met een stel FOK!kers op tinychat zat, ik had geen cam aan wel mike open!
[..]
Maar maar maar maar
Dat lijkt me een iets normalere leeftijd ja, 16-18 of zo.quote:
Dan ga je niet vragen: Wie van jullie heeft er al seks?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt lastig als het hoofdstuk voortplanting aanbod komt in de les
Gemiddeld is ook iets ouder dan 16. 16.4 ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap dat je daar ff van schrikt.
[..]
Dat lijkt me een iets normalere leeftijd ja, 16-18 of zo.
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
Was 17 oid, maja niet zo'n toffe jeugd gehad dus ook niet echt mee bezig.
Was eerst de hoofdpiet maar had cadeaus gejat dus hij mocht niet terug mee naar spanje. Daarom hebben ze hem maar hier achtergelaten en zitten wij al jaren met hem opgescheept.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is dat mooie spreekwoord met die schoen.
+1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik was zelf ook 'pas' 18, maar had niet het idee (te) laat te zijn of zo. En daarna lekker ingehaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet vragen: Wie van jullie heeft er al seks?
Daar praat je niet over met je docent.
[..]
Gemiddeld is ook iets ouder dan 16. 16.4 ofzo.
Meiden iets jonger, jongens iets ouder.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hugs!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was eerst de hoofdpiet maar had cadeaus gejat dus hij mocht niet terug mee naar spanje. Daarom hebben ze hem maar hier achtergelaten en zitten wij al jaren met hem opgescheept.
Want me to change that?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik win van jullie allemaal, want ik heb helemaal geen seks.
I call Bull-Shit, je zit op een vakantie eiland!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Gedeelde eerste plaats danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind het best overbodig dat jij gaat vertellen dat je iets niet hebt meegekregen.quote:
Kaneel had hem net al kunnen inkoppen maar die schoot 3 verdiepingen overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Huh, wat?quote:
Daar ging mn theequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Seks jakkes.
Ik ben ontmaagd door een aubergine
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Seks jakkes.
Auw!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best overbodig dat jij gaat vertellen dat je iets niet hebt meegekregen.
Roep het maar als je wel iets hebt meegekregen, die momenten zijn zeldzamer!
Jammer, ik vind je best lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je, maar nee.
Jij had zeker seks voor de buch gekekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Seks jakkes.
Ik vind het wel opvallend, die scheiding tussen jongens en meiden.quote:
Dat ben je ook helemaal niet. Voldoende mensen die veel later zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 'pas' 18, maar had niet het idee (te) laat te zijn of zo. En daarna lekker ingehaald.
Hij kreeg de Zwarte Piet toegespeeld.quote:
Haha, ik ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb een doos tissues naast me staanquote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij had zeker seks voor de buch gekeken
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kaneel had hem net al kunnen inkoppen maar die schoot 3 verdiepingen over
10/10quote:
Ik zag net nog een meisje die op jou leek. Maar dan iets langer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een doos tissues naast me staan
Meiden krijgen gewoon veel makkelijker seks. Dat is het voordeel van het vrouw zijn. Meer voordelen kan ik eigenlijk niet opnoemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend, die scheiding tussen jongens en meiden.
Zeker 3 van mijn mannelijke vrienden (mijn leeftijd) zijn nog maagd.
Van 2 anderen vermoed ik het ook, maar ze doen er zelf geen uitspraken over.
Van de vrouwen weet ik er maar 1.
[..]
Dat ben je ook helemaal niet. Voldoende mensen die veel later zijn.
Zolang je het doen als je er klaar voor bent, ben je op tijd.
[..]
Hij kreeg de Zwarte Piet toegespeeld.
[..]
Haha, ik ook niet.
Ik wil ook niet alles, slechts jou.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben.
Mijn dank is groot, ik zie dat hele filmpje gewoon weer voorbij komen inclusief tipi en verentooiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeik wilde namelijk eerst komkommer zeggen maar toen herinnerde ik me dat het een keer over een aubergine ging. En zo geschiedde
Je dacht dat je Vin moest knuffelen? Nee, jullie mochten mij sandwichen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah op die fiets bedoelde je het, lama
Hard, maar waarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best overbodig dat jij gaat vertellen dat je iets niet hebt meegekregen.
Roep het maar als je wel iets hebt meegekregen, die momenten zijn zeldzamer!
Net een onderzoek gelezen, op de FP dacht ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Meiden krijgen gewoon veel makkelijker seks. Dat is het voordeel van het vrouw zijn. Meer voordelen kan ik eigenlijk niet opnoemen.Soms was ik liever een vent geweest. Dan was ik wel een homo geweest, maar ook daar geen nadelen.
Piemelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil ook liever een vent zijn.
Weet je wat nog meer hard is?quote:
een aubergine verkleed als indiaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, ik zie dat hele filmpje gewoon weer voorbij komen inclusief tipi en verentooi
Damn, stel je voor dat je als hetero jongen op die opleiding zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een onderzoek gelezen, op de FP dacht ik.
De gemiddelde theaterstudente in Engeland heeft tijdens haar studie 28 bedparters.
All of my what?
Hoelang duurt die studie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De gemiddelde theaterstudente in Engeland heeft tijdens haar studie 28 bedparters.
All of my what?
Deze had je mooi kunnen inkoppenquote:
-----quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Mijn broertje heeft inmiddels ook een huisje.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je dacht dat je Vin moest knuffelen? Nee, jullie mochten mij sandwichen.
Overal makkelijk pissen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil ook liever een vent zijn.
Hosselen bij de vleet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, stel je voor dat je als hetero jongen op die opleiding zitwat een leven
Ik meen 4 jaar.quote:
Ik ken C_M al iets langer dan vandaag en ken haar voorkeuren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze had je mooi kunnen inkoppen
Nice.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All of my what?
Niet alleen de piemels. Ik was dan gewoon superbaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels
[..]
Weet je wat nog meer hard is?
Tof, wat gevonden zo te horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi vanaf mijn nieuwe laptop
Tepels?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels
[..]
Weet je wat nog meer hard is?
Wat voor een laptop?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat kan als vrouw ook.quote:
Daar ging het niet omquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken C_M al iets langer dan vandaag en ken haar voorkeuren.
Dude. Dat zal ik in m'n leven nog niet eens halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All of my what?
Heyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude. Dat zal ik in m'n leven nog niet eens halen.
Zijn dat die ook van die indianendans?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Voor wie niet weet waar Huppels fixatie van Aubergines vandaan komt: http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn dat die ook van die indianendans?![]()
Is meer of je het wilt of kunt. Ik denk dat bijna alle vrouwen dat wel kunnen halen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen ook welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is meer of je het wilt of kunt. Ik denk dat bijna alle vrouwen dat wel kunnen halen.
Nah, als man gaat het toch wat beter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan als vrouw ook.
[..]
Daar ging het niet om
Maar vooruit
Maar naar Engeland deze zomer, Fas?quote:
Nog baziger dan nu?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet alleen de piemels. Ik was dan gewoon superbaas.
Ik wilde gaan voor Fax zijn leven.quote:
Nee, want jij blijft gewoon bij Gitaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
They don't give a shit.quote:
Helaas wel. Dit weekend komt windows 7 erop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan heb je zeker Windows 8.
Hmmm. Maar dan moet ik iemand anders zijn en niet mezelf. Als je snapt wat ik bedoel. Het is niet mij om zoiets te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is meer of je het wilt of kunt. Ik denk dat bijna alle vrouwen dat wel kunnen halen.
Ik hoop het wel. Hij maakt het me niet altijd makkelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar naar Engeland deze zomer, Fas?
[..]
Nog baziger dan nu?
[..]
Ik wilde gaan voor Fax zijn leven.
[..]
Nee, want jij blijft gewoon bij Gitaar.
Ik ga voor de 1.
Dat weet je nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, als man gaat het toch wat beter.
Mocht je die startknop/normale menu terug willen is daar wel een patch voor als je die nog niet had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas wel. Dit weekend komt windows 7 erop.
Zelfs met mijn standaarden ga ik die 28 nooit halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van je standaard af, natuurlijk.
Als je geen standaard hebt, gewoon een gaybar inlopen en er is altijd wel iemand die je wilt doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van je standaard af, natuurlijk.
quote:
Ik las Fax zn penerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar naar Engeland deze zomer, Fas?
[..]
Nog baziger dan nu?
[..]
Ik wilde gaan voor Fax zijn leven.
[..]
Nee, want jij blijft gewoon bij Gitaar.
Ik ga voor de 1.
Bovendien hebben vrouwen meer kans op blaasontsteking. Mannen worden niet ongesteld. Ik nu ook niet, maar daarvoor moet er eerst een hormoonstaaf in m'n arm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
Mocht je die startknop/normale menu terug willen is daar wel een patch voor als je die nog niet had.
Moet je daar een speciale patch voor downloaden? Wat een faal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
Mocht je die startknop/normale menu terug willen is daar wel een patch voor als je die nog niet had.
Die wil ik inderdaad, maar er zijn meer dingen die ik verschrikkelijk vind aan windows 8. Dus dit weekend komt windows 7 erop, waarbij ik de style van vista weer terug krijgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
Vergeet vaginale schimmelinfectie niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bovendien hebben vrouwen meer kans op blaasontsteking. Mannen worden niet ongesteld. Ik nu ook niet, maar daarvoor moet er eerst een hormoonstaaf in m'n arm.
I know all about it.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergeet vaginale schimmelinfectie niet.
Nee dat stel wilde seks hebben verkleed als indianen. Gingen ze al oehoehoend rond het kampvuur rennen en toen neuken. Blijkbaar gebruikten ze altijd een aubergine tijdens de seks. Die werd uitgehold, ging dan over de lul van de man en hoppa alles bij die vrouw naar binnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een aubergine verkleed als indiaan?
It's getting weirder and weirder
Ik heb nog Vista Ultimate met de klassieke interface.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die wil ik inderdaad, maar er zijn meer dingen die ik verschrikkelijk vind aan windows 8. Dus dit weekend komt windows 7 erop, waarbij ik de style van vista weer terug krijg
Jawel joh, straks een huisje samen met de dieren en dan kinderen en alles.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Hij maakt het me niet altijd makkelijk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs met mijn standaarden ga ik die 28 nooit halen
Ik heb alleen aanspraak van mannen in niet gay-barren. Raar wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je geen standaard hebt, gewoon een gaybar inlopen en er is altijd wel iemand die je wilt doen.
Jeetje Vin. Te veel in KPD rondgehangen?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Voor wie niet weet waar Huppels fixatie van Aubergines vandaan komt: http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
WTF am I reading.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat stel wilde seks hebben verkleed als indianen. Gingen ze al oehoehoend rond het kampvuur rennen en toen neuken. Blijkbaar gebruikten ze altijd een aubergine tijdens de seks. Die werd uitgehold, ging dan over de lul van de man en hoppa alles bij die vrouw naar binnen
Ik moet er nog 28quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel joh, straks een huisje samen met de dieren en dan kinderen en alles.
En dan kom ik langs om de gekke oom uit te hangen. Zo rol ik.
[..]
Ik ook niet.
Wil je peetoom van mijn blagen worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ik heb alleen aanspraak van mannen in niet gay-barren. Raar wel.
Maar ik heb natuurlijk extreem hoge standaarden.
[..]
Jeetje Vin. Te veel in KPD rondgehangen?
Mooie aflevering was dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat stel wilde seks hebben verkleed als indianen. Gingen ze al oehoehoend rond het kampvuur rennen en toen neuken. Blijkbaar gebruikten ze altijd een aubergine tijdens de seks. Die werd uitgehold, ging dan over de lul van de man en hoppa alles bij die vrouw naar binnen
Filmpje ervan is ook al gepostquote:
En die witte bonen in tomatensaus gast dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie aflevering was dat.
Ik was non-stop zo O_O O_o o_O
Die kerel die geil werd van vla, die was nog raarder.
O damn, even teruglezen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Filmpje ervan is ook al gepost
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of ik die verantwoordelijk wel aankan, naast mijn peetoomschap van Twi en Myr hun kinders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je peetoom van mijn blagen worden?Die eerste heb ik gemist, denk ik. Gelukkig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die witte bonen in tomatensaus gast dan?
Of die kerel die Turks Fruit na wilde spelen..... met een opblaaspop!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kom niet in het mannen topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ik heb alleen aanspraak van mannen in niet gay-barren. Raar wel.
Maar ik heb natuurlijk extreem hoge standaarden.
[..]
Jeetje Vin. Te veel in KPD rondgehangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |