Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit je niet meer op Curacao?
Hoe was dat allemaal?
Tof. Stage ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.
Oja, wel goede vooruitzichten voor vanavond?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op Curacao, maar ook daar kan het saai zijn op kantoor.
Geen idee. Ik plan nooit mijn avond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, wel goede vooruitzichten voor vanavond?
Wat doe je dan zoal?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee. Ik plan nooit mijn avond.
Oow wel lekker dan, ga je wel eens met collega's weg?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vaak chillen aan de bar, studeren of computeren.
Ook, een collega van me zit in een bandje en die heb ik wel eens live gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow wel lekker dan, ga je wel eens met collega's weg?
Wait, staat m'n KEL icoon nog aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi op mobiel lijkt het net alsof je een anal bead als ui hebt.
Oh als je dat al KEL-waardig vind.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wait, staat m'n KEL icoon nog aan
Vast nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh als je dat al KEL-waardig vind.....
Ik ook niet (meer)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet
Helaas heb ik geeneens toegang
Ik vind rookworst niet zo heel erg lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonde! Het is zo lekker
Met spekjes en rookworst
Saucijsje is ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind rookworst niet zo heel erg lekker![]()
Maar spekjes of een saucijs of een gehaktbal
Dan ben ik pas 21:00 bij je manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee helaas. Hullie kunnen wel eens langskomen
Dan is het al opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben ik pas 21:00 bij je man
Waar is het? Half uurtje dan ben ik er, nouja, rond deze tijd 45min waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee helaas. Hullie kunnen wel eens langskomen
In Apeldoorn, maar de hond parkiet zit al in de potquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is het? Half uurtje dan ben ik er, nouja, rond deze tijd 45min waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn, maar de hond parkiet zit al in de pot
Hoe is het trouwens afgelopen met dat huisje? Vond je niks zeker?quote:
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met dat huisje? Vond je niks zeker?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.
Echter ben ik vandaag als 1e uitgeloot voor een redelijk ruime 2-kamer appartement
En dan niet meer onder mama's vleugelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet 'm nog wel bezichtigen en accepteren
owquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet 'm nog wel bezichtigen en accepteren
Nee dat klopt. Ben er vanmiddag al even langs gereden om in de straat te kijken. Wist wel waar het ongeveer was maar niet helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow
naja veel kan er toch niet mis mee zijn als het 2 kamers heeft?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet meer onder mama's vleugels
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moederquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moeder
Hoe doe je dat? Ik ben steeds 68e, 40e, of 83e.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van maandag? Nee dat was niks. Slaapkamer was zo klein dat mijn bed er niet eens in paste en het was gewoon een verkapte studio.
Echter ben ik vandaag als 1e uitgeloot voor een redelijk ruime 2-kamer appartement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |