Ben geen student meer he, en meeste hier in Amsterdam werkt via campus contract. Heb wel gereageerd op een woning waar een tijdelijk contract aangeboden werd. Hopelijk kan ik mezelf daar binnen lullen voor een half jaartje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er geen studentenkamers ergens nog ofzo. Waar je al is het maar eventjes in kunt?
Oke ja ik heb geen idee hoe dat in A'dam gaat joh haha. Hier in Eindhoven gaat dat meestal toch wat makkelijker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben geen student meer he, en meeste hier in Amsterdam werkt via campus contract. Heb wel gereageerd op een woning waar een tijdelijk contract aangeboden werd. Hopelijk kan ik mezelf daar binnen lullen voor een half jaartje.
Tsjah, in tijden van nood of als er iets moet gebeuren ken je je echt vrienden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, maar 50 RT's verder en ik heb nog steeds geen woning. Wat is m'n netwerk dan waard
Niets gehad vanochtend van jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Puala het volgende:
En wat ik via twitter zei vanmorgen? Bij ons in t complex is iets?
Sowieso, maar goed ik verwacht wel dat het goed moet komen hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke ja ik heb geen idee hoe dat in A'dam gaat joh haha. Hier in Eindhoven gaat dat meestal toch wat makkelijker.
Ach ik verwacht niet in 1 ochtend een woning te hebben en ik heb drie weken gecoverd dus de eerste stap is gezet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, in tijden van nood of als er iets moet gebeuren ken je je echt vrienden.
Raar, maar ik zag net bij de makelaar dat ie al verhuurd was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niets gehad vanochtend van je
Vast wel. Anti kraak niks te krijgen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niets gehad vanochtend van je
[..]
Sowieso, maar goed ik verwacht wel dat het goed moet komen hoor.
[..]
Ach ik verwacht niet in 1 ochtend een woning te hebben en ik heb drie weken gecoverd dus de eerste stap is gezet.
Funda nog niet gekeken maar kan tzt wel. Mocht ik daar gaan kijken ben ik denk wel afhankelijk van een ander die makkelijker aan de inkomenseis kan komen. Ik verdien genoeg maar kan het als ZZP'er nog niet direct aantonen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Raar, maar ik zag net bij de makelaar dat ie al verhuurd was.
Maar funda al afgestruind? Is ook genoeg te vinden. Wat is je budget?
Zal m'n laatste optie zijn, is de laatste keer niet bevallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vast wel. Anti kraak niks te krijgen?
Nope, is allemaal na aanmelding en is niet tussen te komen. Allemaal al geprobeerd begin dit jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vast wel. Anti kraak niks te krijgen?
Funda is wel echt ideaal om wat te vinden. Wij hadden met 10 dagen wat. Hoezo kan je het niet aantonen? Je hebt toch ook wel cijfers enz?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Funda nog niet gekeken maar kan tzt wel. Mocht ik daar gaan kijken ben ik denk wel afhankelijk van een ander die makkelijker aan de inkomenseis kan komen. Ik verdien genoeg maar kan het als ZZP'er nog niet direct aantonen.
Tuurlijk, maar werkt met minimaal drie jaar dat je stabiel inkomen hebt wat aantoonbaar moet zijn bij de belastingdienst etc. Anders had ik ook wel in de vrije sector kunnen kijken, maar daar kom ik dus nog niet aanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Funda is wel echt ideaal om wat te vinden. Wij hadden met 10 dagen wat. Hoezo kan je het niet aantonen? Je hebt toch ook wel cijfers enz?
Hm lastig allemaal. Als ik wat bedenk roep ik wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar werkt met minimaal drie jaar dat je stabiel inkomen hebt wat aantoonbaar moet zijn bij de belastingdienst etc. Anders had ik ook wel in de vrije sector kunnen kijken, maar daar kom ik dus nog niet aan
Roepen mag altijd natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm lastig allemaal. Als ik wat bedenk roep ik wel.
Haha, ja. Je staat ook niet ergens bij een woningstichting ingeschreven ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roepen mag altijd natuurlijk
Social media <> echte vrienden, zeker twitter nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, in tijden van nood of als er iets moet gebeuren ken je je echt vrienden.
Studentenwoningstichting wel, maar goed geen student meer en daarna hebben we gelijk een huis gekocht dus had nooit problemen qua woning. Nu welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha, ja. Je staat ook niet ergens bij een woningstichting ingeschreven ofzo?
Ik denk dat Puala de huursectie van Funda bedoeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar werkt met minimaal drie jaar dat je stabiel inkomen hebt wat aantoonbaar moet zijn bij de belastingdienst etc. Anders had ik ook wel in de vrije sector kunnen kijken, maar daar kom ik dus nog niet aan
Ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik denk dat Puala de huursectie van Funda bedoeld.
Wist niet dat je in de vrije sector dat ook over die tijd moet aantonen. Naar mijn idee was dat korter. (of in elk geval verhuurder afhankelijk).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |