je moet wat als er niks te doen is op je 6e werkdag op rijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
12 rondenEen hartaanval komt je immers niet aanwaaien.
Is dat zo raar dan? Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef .Neovo. het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)van_Waldwei_n31.html
wat zouden jullie doen als je met auto uit de bocht vliegt en op z'n zij in de berm terecht kwam?
Juist, die duw je gewoon weer overeind.
ja idd. toen de Niva in de sloot lag probeerde ik eerst ook zelf er uit te komen voor ik de berger beldequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Heb ik ook wel eens gedaan.
Vreemder vind ik het dat hij zo motorisch gehandicapt is dat ie er onder terecht komt
Weer? Vertel!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
Even een disclaimer voordat er weer raar gedacht wordt:
Ik heb geen voorbeelden, maar sommige mensen denken raar.quote:
een Mercedes van dik 1400 kg duw ik echt niet zomaar weer overeind.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Heb ik ook wel eens gedaan.
Vreemder vind ik het dat hij zo motorisch gehandicapt is dat ie er onder terecht komt
Het was om 18:00 op het landelijke nieuws. Radio that is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef Paladijn het volgende:
Enhalf uurtje terug NL alert dat ramen en deuren dicht moeten... ga je eens op the interwebs rondkijken.
Oh, er staat al vanaf half zes een winkel in de binnenstad in de hens - lekker op tijd.
Blijkt dat er ondertussen zeven panden in brand staan, waaronder het geboortehuis van Mata Hari
Zelfs het leger ondersteund al:
[ afbeelding ]
Alex rijdt zo ongetwijfeld de stad in om foto's te maken van deze wagen
Elke keer als mijn auto op z'n kant ligt komt de beer in mij naar boven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
een Mercedes van dik 1400 kg duw ik echt niet zomaar weer overeind.
Tenminste, niet in mijn eentje.
hoevaak is "elke keer"?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elke keer als mijn auto op z'n kant ligt komt de beer in mij naar boven.
Die wagen heeft me zojuist 200 mensen tegelijk op mn blog opgeleverd, en dat vanachter mn laptop, zonder hulpverleners in de weg te zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef Paladijn het volgende:
Enhalf uurtje terug NL alert dat ramen en deuren dicht moeten... ga je eens op the interwebs rondkijken.
Oh, er staat al vanaf half zes een winkel in de binnenstad in de hens - lekker op tijd.
Blijkt dat er ondertussen zeven panden in brand staan, waaronder het geboortehuis van Mata Hari
Zelfs het leger ondersteund al:
[ afbeelding ]
Alex rijdt zo ongetwijfeld de stad in om foto's te maken van deze wagen
Top Gear gekeken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is mijn ride:
[ afbeelding ]
Moment = kracht * arm.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
een Mercedes van dik 1400 kg duw ik echt niet zomaar weer overeind.
Tenminste, niet in mijn eentje.
Ik heb kippenkracht & een dikke bankrekening. Geen moment voor mij.quote:
Ik heb beste kracht en ik wil jouw dikke bankrekening. Bel me als je op je kant ligt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb kippenkracht & een dikke bankrekening. Geen moment voor mij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |