Kakkersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Elaborate please.
Nederlanders zijn er in verschillende kleurtjes, dus ik snap je niet.
Nou lekker hoor, zit je maanden met zo'n dikke potvis opgescheept.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je sport met een schema en het rustig aan doet, dan kun je dat voorkomen.
deze vind ik ook een beetje raar ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus met Nederlanders bedoel je kakkers?
Jij bent best heel raar.
Rome is ook niet in een dag gebouwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nou lekker hoor, zit je maanden met zo'n dikke potvis opgescheept.
Waarom moeite erin steken als er ook gewoon leuke meisjes rondlopen die geen bmi van 85 hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rome is ook niet in een dag gebouwd.
Negers net zo!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Piye het volgende:
Blanke jongens worden altijd zo leuk gedomineerd door negerinnen.
zou bijna denken dat er iemand buiten stereotypes kan denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus met Nederlanders bedoel je kakkers?
Jij bent best heel raar.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zou bijna denken dat er iemand buiten stereotypes kan denken
precies, jij snapt hetquote:
Val jij eigenlijk op blanke jongens? En beantwoorden deze jouw liefde?quote:
zie antwoord boven,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Val jij eigenlijk op blanke jongens? En beantwoorden deze jouw liefde?
Ik zeg altijd maar: Ik ben bereid om bijna iedereen te accepteren, maar als je paars bent moet je gewoon dood.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Poepje-miauw het volgende:
maar ontopic: natuurlijk heb je witte jongens die op zwarte meisjes vallen en andersom
ik ben donker en het maakt mij niet uit, ook al ben je paars van onder
racistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Ik ben bereid om bijna iedereen te accepteren, maar als je paars bent moet je gewoon dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |