quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meestal zijn het de nerdjes helaas, of generaliseer ik nu te erg
In Nigeria moet je dan ook wel weer onderscheid maken tussen de staten, maar meestal is het zou dat er in het Zuiden de gezichten wat ronder en zachter zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Jellereppe het volgende:
Ethiopische en Somalische meiden hebben zachte gelaatstrekken. Nigeriaanse dames weer veelal robuuste trekken. De vraag of blanke jongens op blanke donkere meisjes vallen is met dit in je achterhoofd een vraag die niet goed te beantwoorden is! Je zult concreter moeten zijn als je wat betere antwoorden wilt op je vraag.
Elaborate please.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Genevieve1995 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ken ik alleen maar Nederlanders.. Maar ik val er wel op ja
Dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef padlarf het volgende:
Sommige wel, sommige niet. En dat is direct het antwoord op alle 'Vallen X Y op A B?'-vragen.
Niks grappigs aan. Gewoon mee daten en samen naar de sportschool. Is op zich best een mooi meisje, maar alleen veel te zwaar.quote:
Die mag mij wel trainen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel knap. Een van haar werkzaamheden is die van personal coach, dus ze is op zijn minst 5 keer per week bezig met trainen. Heel netjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die mag mij wel trainen.
Ja en dan is ze die overtollige 200 kilo kwijt en heb je van die hangende flappen huid waar je een walvis in kan oprollen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niks grappigs aan. Gewoon mee daten en samen naar de sportschool. Is op zich best een mooi meisje, maar alleen veel te zwaar.
Surinamer, maar genaturaliseerd naar een Amerikaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo amerikaans-surinaams ?? Dat bestaat niet man
Als je sport met een schema en het rustig aan doet, dan kun je dat voorkomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja en dan is ze die overtollige 200 kilo kwijt en heb je van die hangende flappen huid waar je een walvis in kan oprollen...
het klopt trouwens niet.. het moet een blanke met een donkere vrouw zijn, niet andersomquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Surinamer, maar genaturaliseerd naar een Amerikaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het klopt trouwens niet.. het moet een blanke met een donkere vrouw zijn, niet andersom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |