Zoals ik al zei, ken ik alleen maar Nederlanders.. Maar ik val er wel op jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef mootie het volgende:
Moet ik nu eigenlijk de conclusie trekken dat halfbloedjes op blanke jongens vallen?
Nee hoor. Uiterlijk speelt mee - en afkomst heeft nu eenmaal invloed op je uiterlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef Arriviste het volgende:
Dat mannen om seks interesse tonen, staat los van je afkomst.
Daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik nu eigenlijk de conclusie trekken dat halfbloedjes op blanke jongens vallen?
Muggenzifter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee hoor. Uiterlijk speelt mee - en afkomst heeft nu eenmaal invloed op je uiterlijk.
Beetje racistisch van je om ons blanken over een kam te scheren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef Genevieve1995 het volgende:
Hoi lieve mensen,
Wat ik mij al heel lang afvraag is op blanke jongens op donkere meisjes vallen? Ik ben zelf van Surinaamse afkomst. Ik ken vrijwel alleen maar Nederlanders, omdat ik op een school zat met bijna alleen maar Nederlanders en in een Nederlandse buurt woonde. Altijd heb ik al het gevoel gehad dat blanke jongens niet echt op donkere meisjes vallen en als ze wel interesse toonde, was dat meestal om seks. Ik zit nu op de universiteit en aangezien het studentenleven veel om seks draait (van wat ik tot nu toe heb gehoord/gemerkt), wordt het er niet beter op...
quote:
Het blijft FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef Inverted_World het volgende:
Dat verschilt gewoon per persoon, en wellicht heb je je PM/DM al weer vol.
Dit soort users blijven tenslotte altijd bestaan:
[..]
Moet je maar eens naar de Bijlmerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef Nemeosis het volgende:
Ik denk dat veel mannen ook de aanname hebben dat donkerdere vrouwen automatisch niet op blanke mannen vallen, aangezien je dit veel minder vaak op straat tegenkomt.
Voor mij persoonlijk maakt het op zich niet zo heel veel uit. Ik geef toe dat ik eerder op licht getint val dan pikzwart, maar er zijn ook heel donkere vrouwen die ik ook aantrekkelijk vind. Denk niet dat je keihard kan zeggen dat je alleen op het één of andere valt. Maar idd, verschillende smaken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hangt er toch vanaf uit welk land de meid komt o.a. Er is nogal een verschil tussen meiden uit Kameroen en Ethiopië om maar iets te noemen... En sowieso altijd mensen met verschillende smaken. Maar het ene donker is het andere donker niet in ieder geval om het zo maar te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |