Overzichtje topics over lijnen op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer
quote:Links:
Het Fok! Dieetclubje bestaat uit:Atrimar(1m86) is nu 91 kg en wil graag lichter dan Isabeau zijn
Bijou(1m76) was 77 kg, wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen.
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 78 kg en wil graag 72 kg wegen
Danny (1m77), is nu 92,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Esk (1m72), is nu 90 kg en wil graag 80 kg en uiteindelijk 65kg.
Gia (1m72), was 98 kg, is nu 96 kg wil graag 68 kg wegen, maar is tevreden bij 74 kg.
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 101,2 kg en wil graag 65 kg wegen.
Isabeau (1m67), was 93,6 kg, is nu 89,8 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen.
Jessie, was 111 kg, is nu 97 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72.
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 87,7 kg en wil graag 80 kg wegen
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 67,9 kg en wil graag 60 kg wegen
Knorretje (1m74), is nu 67,5 kg en wil graag 62,5 kg wegen.
Lilithu (1m68), is nu 107,6 kg en wil graag minder dan 80 kg wegen
Lurky (1m65), was 78 kg, nu 75 kg, wil graag 65 kg wegen (buikomtrek 88)
m1tch (1m75), weegt nu 85 kg en wil naar 75 kg
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 78 streefgewicht(en): (1) prezwangerschapsgewicht 72 kg; (2) gezond gewicht 67kg, (3) héél graag: 62 kg
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 77,1 kg en wil graag 64 kg wegen
poep(1m69) was ooit 86, is nu 69 kg en wil graag 60-62 kg wegen
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104,5 kg en wil graag onder de 90 kg wegen
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag minder.Natuurlijk zijn er veel meer Fok!kers in het topic die tips geven en ook meedoen. Om op dit lijstje te komen moet je dat in je post expliciet aangeven! Als je het dus niet wilt, kom je ook niet in deze eerste post te staan. Deze post wordt zoveel mogelijk bijgehouden.
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
Download een dieetprog. hier - downloadbaar software programma om lijnen bij te houden
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over de volgende diëten:
Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 02-10-2002 15:54]
Vandaag flink uitgeslapen. 's ochtends fruitontbijt genomen en als lunch brood. Het brood is hier stukken lekkerder dan thuis dus heb ik maar 3 ipv 2 plakjes genomen. Twee met jam en één met zalmsalade (heeeeel dus uitgesmeerd) Het is weekend, dus ik tracteer mezelf een beetje voor de verbazingwekkende discipline van de afgelopen tijd.
Maar ja...wat nou met vanavond? Ik heb geen idee. Zit eraan te denken een potje witte bonen in tomatensaus en wat groente op te halen en straks alleen voor mezelf een maaltije te koken. Ze hebben hier op zaterdag altijd brooddag en er wordt niet gekookt. Zou het raar zijn als ik alleen voor mezelf kook?
Morgen gaan we naar Archeon en dan daar ook eten...help. Ik neem wel twee repen van weight care mee (tot de ontdekking gekomen dat de smaak met nougat best lekker is). Jullie ook allemaal succes dit weekend.
Achteraf mijn schade wel ingehaald met alcoholische lekkernijen
En vandaag weer lekker gezond bezig. Vanmorgen crackers met magere smeerkaas, deze middag brood met heel veel groenten. Maandag ben ik een week bezig, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Er is iig 2 kg af.. over een week ga ik weer wegen!
Als het allemaal goed gaat, zal ik mijn begingewicht een keer posten, OK?
Maar Juup© en ik hebben afgesproken om na de vakantie te beginnen met Montignac. Dat is een van de weinige dieeten die ik nu kan volhouden met al die vreetbuien die ik heb.
Ik heb ooit al gemontignact, is erg goed bevallen en ben er toen zo'n tien kilo mee afgevallen in een maand of 4 tijd.
quote:Dito
Op zaterdag 28 september 2002 16:53 schreef Ole het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje.. Maar durf mijn gewicht niet te posten![]()
![]()
Er is iig 2 kg af.. over een week ga ik weer wegen!
Als het allemaal goed gaat, zal ik mijn begingewicht een keer posten, OK?
Toen ik nog thuiswoonde (1996) woog ik 71,5 kg bij een lengte van 1.80m. Toen ik ziek werd in '2000 woog ik 80 kg en nu...
quote:bij mij is het ook mede veroorzaakt door 'ziekte' (angst/paniekaanvallen) daardoor kwam ik weinig buiten.
Op zaterdag 28 september 2002 16:59 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dito
Toen ik nog thuiswoonde (1996) woog ik 71,5 kg bij een lengte van 1.80m. Toen ik ziek werd in '2000 woog ik 80 kg en nu...
![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik ga ervoor! Stoppen met AD werd mij vooralsnog afgeraden. het gaat nu verder zo lekker met me, dat ik het overgewicht evt maar voor lief neem..
Neemt niet weg dat ik nu goed op mijn eten let, en meer ben gaan sporten. Dat zou toch iets van resultaat om moeten leveren!
quote:Vooral buik/borsten..
Op zaterdag 28 september 2002 17:00 schreef DuchessX het volgende:
Wat is er bij jullie allemaal te dik/flink?Bij mij mijn heupen/dijen, bovenbenen en borsten
Kon laatst bijna niet eens een riem vinden! Dat was toch wel heel naar moet ik zeggen!
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:03 schreef Ole het volgende:[..]
Vooral buik/borsten..
Kon laatst bijna niet eens een riem vinden! Dat was toch wel heel naar moet ik zeggen!
quote:Ik ben tijdens de verbouwing van ons huis zo'n 30 kilo afgevallen maar daar zit er nu al weer zo'n 6 kilo van aan. Wie weet lukt het ons om straks een leuk gewicht te bereiken waar wij ons lekker bij voelen.
Op zaterdag 28 september 2002 16:56 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben ook behoorlijk aangekomen sinds ik ziekgeworden ben (vreetbuien & AntiDepressiva)Afschuwelijk *zucht*
Maar Juup© en ik hebben afgesproken om na de vakantie te beginnen met Montignac. Dat is een van de weinige dieeten die ik nu kan volhouden met al die vreetbuien die ik heb.
Ik heb ooit al gemontignact, is erg goed bevallen en ben er toen zo'n tien kilo mee afgevallen in een maand of 4 tijd.
quote:Veel te hoog.
Op zaterdag 28 september 2002 16:51 schreef stinkie het volgende:
Stinkie: was 94, nu 83, maar gewicht alleen zegt niet zoveel. Kijken jullie ook naar het vetpercentage?
quote:Dank je wel!!! Ik heb er ovgs nog wel eentje gevonden, maar dat was dan wel op de herenafdeling!
Op zaterdag 28 september 2002 17:06 schreef DuchessX het volgende:[..]
Geeft om te troosten
Geeft wel een goede reden om af te vallen!
quote:Ik heb nog steeds een redelijk goed verdeeld figuur, ondaks m'n gewicht, dus alles is te dik
Op zaterdag 28 september 2002 17:00 schreef DuchessX het volgende:
Wat is er bij jullie allemaal te dik/flink?Bij mij mijn heupen/dijen, bovenbenen en borsten
* Jojogirl is een grote pan soep aan het koken, lekker, gezond en slank.
quote:Ik heb het wel laten meten toen ik lid werd van de sportschool (was toen 32% ofzo, begin juli) en ik wil het ook zo af en toe opnieuw laten meten. Maar het krijgen van een laag vetpercentage is geen doel op zich, al wil ik het wel naar normale waarden hebben (maar dat zal vanzelf ook wel gebeuren als ik 10 kilo afval en ondertussen flink blijf sporten).
Op zaterdag 28 september 2002 16:51 schreef stinkie het volgende:
Stinkie: was 94, nu 83, maar gewicht alleen zegt niet zoveel. Kijken jullie ook naar het vetpercentage?
quote:Bij mij is het ook verdeeld gelukkig, ben wel in proportie
Op zaterdag 28 september 2002 17:23 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Ik heb nog steeds een redelijk goed verdeeld figuur, ondaks m'n gewicht, dus alles is te dik
Geniet van je soepie!
Denk dat het bij jou ook nog wel helpt dat je lekker lang bent DuchessX, dat oogt ook vaak een stuk slanker.
quote:Koolsoep
Op zaterdag 28 september 2002 17:23 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Ik heb nog steeds een redelijk goed verdeeld figuur, ondaks m'n gewicht, dus alles is te dik
Het valt nog niet echt mee om dingen te bedenken waar het echt allemaal niet in zit. Vooral witmeel zit in meer dingen dan ik dacht. Ik ben nu bij mijn ouders en ze gaan iets heel lekkers voor me koken wat ik wel mag hebben en ze gaan een volkoren cake maken. Mijn vriend heeft gisteren ook al heel lekker voor me gekookt.
Ik begin een heel klein beetje resultaat te merken, de afgelopen dagen had ik dat juist niet en was het zelfs een beetje slechter. Nu voel ik me nog niet bepaald geweldig, maar ik merk dat het begint te komen.
Iedereen weer veel succes!!
quote:dank je, en jij ook!!
Op zaterdag 28 september 2002 17:54 schreef Angeles het volgende:
* Angeles wil toch af en toe ook eventjes haar verhaal kwijt over haar witmeel/witte suiker-vrije dieet...Iedereen weer veel succes!!
![]()
Het valt idd tegen, zeker als je nooit over suiker, en zeker dat witmeel hebt hoeven nadenken! Ik denk dat je lichaam nu ook eerst eventjes moet wennen aan het feit dat het andere voeding binnenkrijgt! Ik hoop dat je je over een tijdje heel wat beter gaat voelen. Bovendien zul je er ook vast handiger in worden als je een tijdje hebt opgelet waar deze dingen niet inzitten!
quote:
[quote]
Op zaterdag 28 september 2002 14:18 schreef Lurky het volgende:
Op woensdag 25 september 2002 21:39 schreef Lurky het volgende:
Lieve Isabeau wil je mij erbij zetten:
Lurky 165 cm 78 kg buikomtrek 88 wil graag 65 kg wegen hoe dat zal het zwembad uitwijzen
quote:Je staat er bij Lurky.
Op zaterdag 28 september 2002 19:32 schreef Lurky het volgende:
EXPLICIET
quote:* Nausicaa staat er nog steeds niet bij, en dat moet wel anders haakt Nausicaa misschien wel af en dat moet niet want Nausicaa heeft nog steeds kapitalen aan te kleine kleding op zolder en dat moet ook weer eens een keertje gaan passen.
Op zaterdag 28 september 2002 19:45 schreef Lois het volgende:[..]
Je staat er bij Lurky.
(l.) 1,75 m., startgewicht 79 kg, streefgewicht(en): (1) prezwangerschapsgewicht 72 kg; (2) gezond gewicht 75 min 10% = 67kg, (3) niet-haalbaar-maar-leuk-om-over-te-dromen-gewicht: 62 kg.
Methode: niet meer snoepen, 3 keer per dag redelijk normale maaltijden. Methode verricht geen wonderen, maar is lang vol te houden en werkt ook bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |