Jep, hier is het een (nog steeds niet doorgekomen) tandje!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haal het ook vast wel in en met deze vermoeidheid en net ziek geweest vind ik eigenlijk stiekem dat het ook wel even magHet is zo stom, ik werk zo dagen van 12 uur zonder overuren uitbetaald te krijgen, maar als ik dan 6 uur draai voel ik me schuldig
![]()
En mijn kuchende man is dan ook zo mooi. Dan ligt ie te kuchen, zeg ik dat hij even een slokje water moet nemen en dan krijg ik dit "NOU ZEG JE HOEFT NIET ZO TE SNAUWEN!". Echt, soms is het net een wijf![]()
![]()
Herkennen de 5 a 6 maanden moeders dat trouwens, dat slapen ineens zo slecht gaat en baby VEEL drinkt? Een maand geleden dronk ze nog als een dweil.
Oh en het kdv hier doet maar aan 1 hapje per dagSlackers.
Hier is ie ook!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, ik zie dat we weer in een sprong zitten! Vanaf 22,5 week. Laat ze nou vandaag 23 weken zijn en al een paar dagen lopen te klooien. Najaaa, weten we dat ook weerGelukkig duurt deze maar 4 weken ipv 5
![]()
Bedankt voor je peptalk. Ik merk dat ik het echt best lastig vind, dat ik mijn tijd niet meer zelf kan indelen. Had ik kunnen weten natuurlijk, maar toch..zodra je een baby hebt bestaat er niet meer zoiets als een tijd en een ego. Althans, van jou niet..van baby daarentegen... Ik moet er echt aan wennen dat ik overal omheen moet plannen en dat zelfs zoiets als even naar AH voor een pak melk een halfuur duurt, want als ik dan zelf eindelijk zover ben (ik wil niet onopgemaakt en met slonshaar en in joggingbroek naar buiten) moet ik E. nog helemaal inpakken enzo en dat vind ik gewoon nogal een gehungst. Vaak combineer ik het boodschappen doen dan maar met een wandelingetje, anders vind ik het gewoon echt teveel gedoequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik was toen heel erg zoekende naar een ritme en een gevoel dat alles vanzelf gaat. Maar dat groeit vanzelf. Je hebt er zelf ook niet 100 % invloed op, je baby zal zelf ook een ritme gaan zoeken en dan groei jij daar vanzelf omheen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Juud, ik lees jouw post, en moet aan dit stukje denken van Brigitte Kaandorp.
Dat is een mooie jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:39 schreef Gulara het volgende:
En ik ga je de tip geven die ik maanden geleden ook kreeg toen ik m'n eigen leven een beetje miste:
Geniet!Niet 24/7, maar gewoon zo vaak als je kan!
Én je mag ook gewoon twee uur geen reet doen en naar je baby kijken. Dat is namelijk heel normaal! Dus niet denken "waarom heb ik nog geen make-up op en ik heb ook nog steeds geen boodschappen gedaan". Je hebt namelijk wél je baby eten gegeven en gekeken of je baby vrolijk wordt van liedjes zingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat is een mooie jaNet als het roze wolken verhaal.
Oh, deze moet ik onthoudenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Én je mag ook gewoon twee uur geen reet doen en naar je baby kijken. Dat is namelijk heel normaal! Dus niet denken "waarom heb ik nog geen make-up op en ik heb ook nog steeds geen boodschappen gedaan". Je hebt namelijk wél je baby eten gegeven en gekeken of je baby vrolijk wordt van liedjes zingen
Ik heb het dus juist niét bovenop mijn hoofd (gelukkig, niemand ziet het dus), maarre.. welke vitaminen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef L-E het volgende:
Suiker, ik heb dat de eerste paar maanden bovenop mijn hoofd gehad! Geen roos, maar idd een soort berg. En als ik dan even moest krabben, vielen er schilfertjes omlaagInmiddels is het weg, dus ik zeg: hormonen en wellicht wat vitaminetekort?
Ik vond dit echt lastig hoorquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
Fieder, mijn man niest net zoals jouwesWe hebben wel eens gehad dat een oude dame in de supermarkt zo schrok van zijn nies dat ze haar evenwicht verloor en bijna met rollator en al in de bananen belandde
Geen ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb het dus juist niét bovenop mijn hoofd (gelukkig, niemand ziet het dus), maarre.. welke vitaminen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |