Wie ben ik dan? Heb ik uberhaupt een kloon aangemaakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zag ik ook! Mijn lijstje wordt steeds langer. Ik weet al bijna iedere kloon
Dit gaat helemaal mis!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie ben ik dan? Heb ik uberhaupt een kloon aangemaakt?
Wie heb ik dan denk je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zo'n eerste verjaardag is zo'n heuglijk feitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef Skoap het volgende:
Secret schaap bedankt voor je verjaardagskaart van Luc! Wat super lief
Daar moet je geen grapjes over maken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jij bent Spees_Santa toch? Zo werkt dat toch? Ik ben Kerst_Soes. Of doe ik nu iets fout
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over maken!![]()
Dat deed ik laatst ook en dat liep niet goed af. Foei!
Bob heeft ook een tand.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, ik wilde je alleen even aan de tand voelen!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, dat is gelukt hoor! Klotsende oksels hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, ik wilde je alleen even aan de tand voelen!
Geen goede deo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, dat is gelukt hoor! Klotsende oksels hier
Ik snap al dat geheimzinnige gedoe niet zo, al dat gekloon pfff.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, onder je eigen naam posten werkt ook prima toch
Dat ben ik niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wie is Bob?!
Vraag dat maar aan tante Flappie!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wie is Bob?!
Bob!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wie is Bob?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bob!Natuurlijk! BobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik ook Bob als lootje hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |