Ik doe niet andersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg, wordt er nog een beetje met de mind gemessed of hoe zit dat?
Dat lijkt me leuk! En dat ik dan jou heb! Maar volgens mij heb ik Son al.quote:
En ik heb jou!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Ja! Maar ehm, misschien heb ik jou wel
Dat was geheim jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En ik heb jou!
Oh shit dat mocht ik niet zeggen he
Maar zou wel tof zijn als ik jou had en jij mij
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat was geheim ja!
Jaaa, dan kwam ik het gewoon langsbrengen! en ook dat shirtje van Elise dat hier nog ligt... komt er echt aan
Jouw Santa heeft zich ook al ff niet laten zien toch? Of was ik dat nou?!
Leukquote:
En dat. Maar ik snap die username nu beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb het ook gelezen Mineola en het is niet erg hoor... iedereen heeft wel een vreemde fetisj.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk! Trekken wel gewoon opnieuw lootjes. Ik heb eigenlijk toch een stom lootje hoor
![]()
[..]
En dat. Maar ik snap die username nu beter
Als reactie op dat eerste of dat laatstequote:
Beetje bijblijven he, SonnetjeSon!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh dat klinkt spannend
Heb ik weer gemist
Wat schreef ze ? Wil ze mij als loodjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb het ook gelezen Mineola en het is niet erg hoor... iedereen heeft wel een vreemde fetisj.
Gaat ze behangen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat schreef ze ? Wil ze mij als loodje <3 ???
Ja toch ? De schat <3
Kijk dat is wat aardiger dan over mijn fetisj beginnen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat schreef ze ? Wil ze mij als loodje???
Ja toch ? De schat![]()
Het is oké om een fetisj te hebben hoor, echt, geeft helemaal niks. Geeft juist genoeg voer voor gedichten, toch?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Kijk dat is wat aardiger dan over mijn fetisj beginnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |