Omdat het elke cliché coming of age film van de jaren 80/90 in a nuttshell was. Inclusief het beste montage nummer ooit.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kun je mij in Jip en Janneke taal uitleggen waaróm??
Montage is sowieso 1 van de beste nummers ooit in South Park, die hebben ze niet voor niets hergebruikt in Team America.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het elke cliché coming of age film van de jaren 80/90 in a nuttshell was. Inclusief het beste montage nummer ooit.
Dat zegt me helemaal niets.. maar ik ben dan ook van '91.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het elke cliché coming of age film van de jaren 80/90 in a nuttshell was. Inclusief het beste montage nummer ooit.
Ik heb bijna alles!quote:Op zondag 1 december 2013 12:05 schreef sararaats het volgende:
de allereerste aflevering vind ik nog steeds de beste (Cartman gets an anal probe)
misschien de hele serie kopen, gaat me miljoenen kosten
http://www.southparkstudi(...)n-gets-an-anal-probe
2006-2013quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef heiden6 het volgende:
7 doden 90 gewonden dit jaar
http://blackfridaydeathcount.com/
Oh, dat stond er niet bij waar ik de link van de week zag. Heb t ook niet gezien, terwijl de jaartallen onderaan staan.quote:
Desondanks nog steeds 1-15.quote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, dat stond er niet bij waar ik de link van de week zag. Heb t ook niet gezien, terwijl de jaartallen onderaan staan.
quote:THE WAIT FOR BLACK FRIDAY SALES IS OVER. The doors to the mall will finally open this week and only one gaming device will be the winner. Princess Kenny’s charm has brought more and more support to the PlayStation camp. Cartman and Kyle have not wavered in their loyalty to X-Box. But now, the wait is over. It's time for everyone who has lined up to seize their opportunity for Black Friday sales. it’s going to be a bloodbath and only one side will be left standing.
Dat liedjequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Whahaha de medical marihuana met teelbalkanker was net op tvBlijft briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |