Nope. Meisje was ook gewoon weggebleven en heeft haar loon van de zomer niet gekregen, en dat was HEEL veel haha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die moet je krijgen, want je hebt er voor gewerkt
beetje zelfvertrouwen mag bestquote:
Ga naar de vakbond, je hebt er recht opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope. Meisje was ook gewoon weggebleven en heeft haar loon van de zomer niet gekregen, en dat was HEEL veel haha.
ik deed toch emogif en kijk de PIquote:
ja hoe.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar de vakbond, je hebt er recht op
Ik ben Mexicanobakkerquote:
Helemaal mee eens. Heb jij dat trouwens al?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje zelfvertrouwen mag best
Wat vind je van haar nek?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb jij dat trouwens al?
Ik ben hard aan het werken voor zelfvertrouwen, volgens mij groeit het met de dag, vandaag was een zelfvertrouwende dag.
Maar Sof is fucking arrogant, dat gaat te ver.
Weet ik toch. Dat ik mijn PI niet aanpas is gewoon luiheid, maar ik weet toch dat jij je zelf geen 10/10 wint want jij bent niet realistischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik deed toch emogif en kijk de PI
Daar woon ik al, dikke lul drie bier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO?!
Ga lekker in Portugal wonen ofzo, met je rare beledigingen.
wat vind jij mij danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik toch. Dat ik mijn PI niet aanpas is gewoon luiheid, maar ik weet toch dat jij je zelf geen 10/10 wint want jij bent niet realistisch
Mijn piemel is niet dik!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar woon ik al, dikke lul drie bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |