Jawelquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
JawelHeb geen opzegtermijn en contract loopt tot 6 januari.
waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
Ik moet trouwens blijven werken bij de AH
Bullshit, je hebt toch gewoon een opzeg termijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mijn baas. Totdat er een oplossing is. -.-
Ja van 1 werk maand en dan kun je wieberenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit, je hebt toch gewoon een opzeg termijn?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://www.vuilesokken.nl/index.html
[..]
Presentator van PowNews
Nee, dat is je proeftijd. Opzegtermijn is voor jou, zodat je gewoon weg kan gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van 1 werk maand en dan kun je wieberen
Nope. Vast contract.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bullshit, je hebt toch gewoon een opzeg termijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat klopt niet. Ze kunnen je niet dwingen, mag niet. Gewoon wegblijven, ontslaan ze je vast welquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
ik ben 10/10ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nee ik had 1 maand werken nog en toen mocht ik weg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dat is je proeftijd. Opzegtermijn is voor jou, zodat je gewoon weg kan gaan.
Nee dan krijg ik mijn laaste loon nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ze kunnen je niet dwingen, mag niet. Gewoon wegblijven, ontslaan ze je vast wel
Oh okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik had 1 maand werken nog en toen mocht ik weg.
Die moet je krijgen, want je hebt er voor gewerktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik mijn laaste loon niet
bullshitquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
ik ben 10/10Arrogante trutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |