Neehoor, dat zal ik niet altijd ontkennen en ik heb nooit ontkend dat dat soms best lastig zal worden. Je hebt dan best kans op Dingzihu. Iets wat ook gewoon kan in een superstaat als China, waar de rechten van woning blijkbaar beter geregeld zijn dan hier in Nederland.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:53 schreef 99.999 het volgende:
@ appeltje, waarom werkt dat idee van oneindig geld in jouw geloof plots wel als in lolbertopia nieuwe infrastructuur aangelegd moet worden en er onwillige buren uitgekocht moeten worden? Want dat de aanleg van wat complexere infra lastiger of zelfs onmogelijk wordt zie ik je altijd ontkennen...
Ok, enige economische ontwikkeling is de slechtste oplossing, ineenstorting van de welvaart is daarmee de beste oplossing. Dat sadomasochisme van je blijft bijzonder.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neehoor, dat zal ik niet altijd ontkennen en ik heb nooit ontkend dat dat soms best lastig zal worden. Je hebt dan best kans op Dingzihu. Iets wat ook gewoon kan in een superstaat als China, waar de rechten van woning blijkbaar beter geregeld zijn dan hier in Nederland.
Je weet dat ik anarchokapitalist ben en niet stem, vooral omdat ik de oplossingen niet heb, maar dat de overheid en dwang mij de slechtste oplossing lijkt gezien wat overheden, of althans de machthebbenden, voor naars kunnen doen zodra ze die macht hebben.
Ik heb dus ook geen vastomlijnde oplossing voor alle dilemma's. Ik kan slechts postuleren hoe een mogelijk scenario zich zou voltrekken.
Uiteraard, het zal altijd de schuld van een ander zijn. Niemand had iets anders verwacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Het grootste probleem blijft de buitenwereld als er een libertarische 'staat' gestart zou worden. Een USA zou het nooit pikken dat er ergens op de wereld een stuk land is waar alle drugs vrij verkrijgbaar en verhandelbaar zijn.
En in een libertarische staat mag je dan dus de toegang tot je land ontzeggen, waardoor het probleem zichzelf oplost.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neehoor, dat zal ik niet altijd ontkennen en ik heb nooit ontkend dat dat soms best lastig zal worden. Je hebt dan best kans op Dingzihu. Iets wat ook gewoon kan in een superstaat als China, waar de rechten van woning blijkbaar beter geregeld zijn dan hier in Nederland.
http://www.theguardian.co(...)way-house-demolishedquote:Luo voluntarily agreed to leave his home for 260,000 yuan (£26,058) in compensation, said Chen Xuecai, the chief of Xiayangzhang village, Wenling city, in the coastal Zhejiang province. "Luo Baogen received dozens of people from the media every day and his house stands in the centre of the road. So he decided to demolish the house," Chen added.
Luo had declined the compensation package last week but changed his mind after meeting local officials on Friday. "Alright, I'm willing to move," the China News Network quoted Luo as saying.
Ik betwijfel sterk of je in China beter af bent als libertariėr dan hier.quote:All land in China is state-owned, and residents are typically offered a fraction of their home's original value in compensation.
Een overheid en meer overheid door de EU is natuurlijk niet de enige weg du_ke. Als al die landen waar 'we' garanties aan hebben toegezegd het ook gaan opeisen dan blijft er weinig economie over.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok, enige economische ontwikkeling is de slechtste oplossing, ineenstorting van de welvaart is daarmee de beste oplossing. Dat sadomasochisme van je blijft bijzonder.
Ik ga er vanuit dat dat niet zo is. Dat heb ik dus ook niet gezegd. Lezen jullie wel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk of je in China beter af bent als libertariėr dan hier.
Nee maar een weg kiezen die gegarandeerd veel meer armoede, dood en verderf tot gevolg heeft lijkt me dan ook niet de slimste oplossingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een overheid en meer overheid door de EU is natuurlijk niet de enige weg du_ke. Als al die landen waar 'we' garanties aan hebben toegezegd het ook gaan opeisen dan blijft er weinig economie over.
Doorgaan omdat het zo is lijkt mij geen reden om dat te doen. Op die manier komen we nooit ergens.
Dat is toch gewoon de realiteit. Zelfs een suf landje als Nederland heeft gezeik omdat ze een suf softdrugje als wiet gedogen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal altijd de schuld van een ander zijn. Niemand had iets anders verwacht.
En ook dat is uiteraard weer een totaal verkeerde veronderstelling. In principe is het hier in alle fases van het proces beter geregeld dan in China hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat niet zo is. Dat heb ik dus ook niet gezegd. Lezen jullie wel?
Ik zei alleen dat de rechten op land en het wonen blijkbaar beter is dan hier. Dat is een staatsgebeuren en heeft met libertarisme geen anus te maken.
Die garantie is er helemaal niet. Jij zal je baan verliezen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee maar een weg kiezen die gegarandeerd veel meer armoede, dood en verderf tot gevolg heeft lijkt me dan ook niet de slimste oplossing. Je geloof is niet beter omdat het 'anders' is appel.
Mijn probleem met je geloof is dat je altijd voor alles de schuld bij anderen zoekt en nooit bij het feit dat je ideologietje gewoon vanuit de basis al totaal rot isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de realiteit. Zelfs een suf landje als Nederland heeft gezeik omdat ze een suf softdrugje als wiet gedogen.
Geef ik bezwaarpunten aan voor lolbertopia is het nog niet goed. Wat wil je nou?
Effectief gezien is het daar niet beter. Heb je het artikel (of zelfs alleen mijn quote maar)wel gelezen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat niet zo is. Dat heb ik dus ook niet gezegd. Lezen jullie wel?
Ik zei alleen dat de rechten op land en het wonen blijkbaar beter is dan hier. Dat is een staatsgebeuren en heeft met libertarisme geen anus te maken.
Mijn werk zal gewoon gedaan moeten wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die garantie is er helemaal niet. Jij zal je baan verliezen, dat dan weer wel.
Kijk, alweer exact de voorspelde reactie, naar anderen wijzen in plaats van te kijken naar de inherente zwaktes van je eigen geloof.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Voor dood en verderf kan je beter naar wereldoorlogen en overheden kijken.
Het is geen geloof. Als je dat in mijn geval nog steeds denkt kan je gewoon niet lezen, ben je echt stupide of gewoon weer aan het trollen. Dat het wel zo is bij de Paulites van deze wereld, ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn probleem met je geloof is dat je altijd voor alles de schuld bij anderen zoekt en nooit bij het feit dat je ideologietje gewoon vanuit de basis al totaal rot is.
Ik heb bevindelijk gereformeerden gesproken die minder als een gelovige over komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is geen geloof. Als je dat in mijn geval nog steeds denkt kan je gewoon niet lezen, ben je echt stupide of gewoon weer aan het trollen. Dat het wel zo is bij de Paulites van deze wereld, ja.
Dan lijkt het zeker heel toevallig keer op keer zo te zijn? Heel bijzonder is datquote:Ik zoek geen schuld bij anderen,
Vandaar je promotie van je ultieme maakbaarheidsgeloof? Wederom erg bijzonder!quote:ik wijs alleen op het feit dat anderen zoals jij weten hoe ik zou moeten leven.
Mooi, wel wat beter je best doen dan overigensquote:Verder zoek ik in mijn eigen leven zoveel mogelijk vrijheid binnen het overheidskader wat mij is opgelegd. En dat probeer ik te doen zonder andere mensen lastig te vallen.
Veel plezier nog met je kansloze getroll. Doe een keer normaal vent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb bevindelijk gereformeerden gesproken die minder als een gelovige over komen.
[..]
Dan lijkt het zeker heel toevallig keer op keer zo te zijn? Heel bijzonder is dat.
[..]
Vandaar je promotie van je ultieme maakbaarheidsgeloof? Wederom erg bijzonder!
[..]
Mooi, wel wat beter je best doen dan overigens.
En wederom de schuld bij een ander zoeken terwijl meneer zelf nooit kan laten er persoonlijke omstandigheden e.d. Bij te betrekken. Erg sterkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel plezier nog met je kansloze getroll. Doe een keer normaal vent.
Kansloos du_ke.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wederom de schuld bij een ander zoeken terwijl meneer zelf nooit kan laten er persoonlijke omstandigheden e.d. Bij te betrekken. Erg sterk.
ja, dat komt omdat de LEA van de USA gewoon meer succes heeft, eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Het grootste probleem blijft de buitenwereld als er een libertarische 'staat' gestart zou worden. Een USA zou het nooit pikken dat er ergens op de wereld een stuk land is waar alle drugs vrij verkrijgbaar en verhandelbaar zijn.
Meer doden. Je zal het maar succes noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:00 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
ja, dat komt omdat de LEA van de USA gewoon meer succes heeft, eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |