Toe maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, maar gisteravond was het echt raak
I disagree!! Heb nog elke winter pijn in mn hand van de breukquote:
Nu zag ik het aankomen, tijd om na te denken en ik had net mijn tweede bakkie op.quote:
Die heeft pauze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Wat is er gebeurd met de OP-babe eigenlijk?
teveel gezeik, laat het los.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik wilde geen OP-babequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
je kan zelf ook googlen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck gezeik. Laat dat lekker langs je heen gaan
Nofi maar ik kreeg het idee dat je dat niet echt probeerde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
@LoLa: Zelfs dat werkt niet. Geprobeerd met voetbal () en dat ging niet goed.
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschoolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
Zo sprak onze voetbalexpertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschool
ja maar komop voetbalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
Dat dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je ik kan 100 dingen bedenken en roepen maar je zweert bij voorbaat al alles af
Blijft een leuk spel dat FiFaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vannacht beker gewonnen en landskampioen geworden.
Dit seizoen ga ik voor de CLquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijft een leuk spel dat FiFa
+1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschool
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nofi maar ik kreeg het idee dat je dat niet echt probeerde.
Al vrij snel was je daar weer mee gestopt want het team was niet leuk ofzo
Is paaldansen niks voor je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..].
Eerst werd ik van de motor afgereden, vervolgens schopte zo'n idioot met enkelbanden naar de klote en vervolgens had ik last van mijn heup waar dat ook vandaan mag komen.
Dan ga ik niet contributie blijven betalen als ik nauwelijks kan voetballen en er gezeik in het team is.
Sportschool heb ik geen discipline voor.
Wat vind ik allemaal niks dan, behalve voetbal en sportschool?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar komop voetbal
Weet je ik kan 100 dingen bedenken en roepen maar je zweert bij voorbaat al alles af
Goed bezig chickquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik heb godver 6 jaar met een slijmbeursontsteking gelopen in mijn heup, woog fukking 118 kilo, kom niet aan met smoesjes dat je lichaam het niet kan. Je bent nog zo jong
Ik zag mezelf ook niet hardlopen, op een crosstrainer staan voor een half uur etc etc.
ik haal straks zelf die veer wel uit mijn reet hoor
Oh dus je lichaam kan het wel aan maar jij gewoon nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sportschool heb ik geen discipline voor.
Lees de rest ook evenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig chick
[..]
Oh dus je lichaam kan het wel aan maar jij gewoon niet
Heb ik gelezen. Ik zie een hoop smoesjes maar jaquote:
lieve schat discipline moet je aanleren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vind ik allemaal niks dan, behalve voetbal en sportschool?
Lees wat je wil lezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Ik zie een hoop smoesjes maar ja
Voel je eigen aangevallenquote:
Dan mag jij een OP-Hung, what's the big deal?quote:
Waar heb je het dan wel over?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieve schat discipline moet je aanleren.
Ik bedoel het goed
En ik heb het niet over een simpel abo'tje bij basic fit
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je eigen aangevallen![]()
Ik ben weg, mama pesten
Over een aangepast programma waar ze rekening houden met je zwakheden, juist om die sterker te maken.quote:
Ik zie wel plaatjes.. en boeit mij die OP nou.. zei gewoon fuck gezeikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan zelf ook googlen?
Ik herinner mij dat jij alleen text only op je werk kan zien?
Goed, goedemorgen en challenge acceptedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
En anders post je maar plaatjes in spoilers als je zo graag een lekker wijf wil laten zien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Whaha!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:01 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Goed, goedemorgen en challenge acceptedja ehm volgens mij mag dit dan net niet.. kantje boord denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ... waar zijn haar tieten??![]()
Oh oh ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Whaha!
Dat doet men nogal snel hier ja
Ik noem geen namen, kan beter namen noemen die het niet doen ben ik sneller klaar
Oke, duidelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een aangepast programma waar ze rekening houden met je zwakheden, juist om die sterker te maken.
J. Krijgt meer oefeningen om zijn rug sterker te maken, ik meer schouders en buik.
[..]
Goed, goedemorgen en challenge acceptedIets meer tiet mag wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dacht je van een lichaam dat niet protesteert of vast komt te zitten of minder/geen pijn ... maar daar moet je wel wat voor doen....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Ik zal eens rond informeren.
Neemt niet weg dat ik een stok achter de deur moet hebben
[..]
Goed, goedemorgen en challenge acceptedDie heeft geen tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
buk ff danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ff iemand nodig die mij fysiek aan het werk schopt vandaag
*bukt*quote:
lekker kontje.....quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ehm volgens mij mag dit dan net niet.. kantje boord denk ik
Verder ... waar zijn haar tieten??
quote:
......quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker kontje.....
O wacht
*schopt*
Goed puntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat dacht je van een lichaam dat niet protesteert of vast komt te zitten of minder/geen pijn ... maar daar moet je wel wat voor doen....
Bij iemand met fatsoenlijke tieten wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
[..]
[..]
......
Arm omhoog en tegen de muur aangedrukt. Dan zie je niet veel me dunkt?
Wat zij zegt:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
[..]
[..]
......
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij iemand met fatsoenlijke tieten wel.
Datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Altijd wel wat te zeuren over een griet.
Zo'n foto heb ik ook, met genoeg tieten zie je dat wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
[..]
[..]
......
Ze heeft gewoon weinig tiet, simpel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef Ordos20 het volgende:
.....
Want? Goede kont? Of neukbaar alles met hartslag en een kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon weinig tiet, simpel.
Zou me niks uitmaken eigenlijk
Ik heb een perfecte griet gevonden, helaas is ze naakt en kan ik die niet met jullie delen...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Altijd wel wat te zeuren over een griet.
Ik ook en die wil ik niet delen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte griet gevonden, helaas is ze naakt en kan ik die niet met jullie delen...
Post maar in KPD danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook, met genoeg tieten zie je dat wel hoor
Hiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de foto van de perfecte griet want daar slaap ik elke nacht naast, ANYWAYquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook en die wil ik niet delen.
Tieten zijn prachtig hoor, maar niet noodzakelijk. Vind andere dingen belangrijkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want? Goede kont? Of neukbaar alles met hartslag en een kut
Ik ga geen open deur intrappen, ook al maak je het ZOOO verleidelijk om dat wel te doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eens. Vind het vaak mooi, maar maakt geen sexy foto....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef Myraela het volgende:
Kleine borsten zijn overigens wel mooi, maar dan vind ik zo'n foto gewoon oncharmant.
En dan heb je geen eens een foto.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de foto van de perfecte griet want daar slaap ik elke nacht naast, ANYWAY
[..]
Goed, goedemorgen en challenge acceptedMijn vriendin heeft nog meer tiet. En dat zegt veel. Heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Niet zo'n foto dus he!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan heb je geen eens een foto.
irl wil ik ook gewoon een paar stevige borsten in m'n handenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Vind het vaak mooi, maar maakt geen sexy foto....
Geen sexy foto's van je mokkel maken.. Amateurquote:
Ik speel ook graag met een flinke tiet hoor. Maar het moet niet van mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
irl wil ik ook gewoon een paar stevige borsten in m'n handenik heb flinke handen en die moeten gevuld worden
hmm ja, ik geniet meer van een flinke tietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik speel ook graag met een flinke tiet hoor. Maar het moet niet van mij.
Dm!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte griet gevonden, helaas is ze naakt en kan ik die niet met jullie delen...
dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef Dven het volgende:
Sowieso m'n vriendin een borstvergroting cadeau doen voor haar verjaardag
DM is ook primaquote:
Dat gaat dan ook weer een beetje ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef Dven het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef Dven het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tieten zijn prachtig hoor, maar niet noodzakelijk. Vind andere dingen belangrijker
Ik geniet meer van een lekkere poes.. iemand die goed kan zoenen.. een fijne kont.. Iemand die kan rijdenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm ja, ik geniet meer van een flinke tietkijk ze hoeven niet in mn gezicht te slaan als ze op me zit, maar het is leuk als ze lekker bounchen
Goed zoenen is 1), lekker neuken 2) rijden 3), bijna helemaal mee eens, lekkere kont is ook belangrijk ja, maar moet niet gaan vergelijken met mijn eigenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet meer van een lekkere poes.. iemand die goed kan zoenen.. een fijne kont.. Iemand die kan rijden
Gewoon een handjevol cadeau doen. Niets mis mee. Ook beter voor haar stabiliteit aangezien ze wel een huge ass heeftquote:
Heeft ze er nu last van dan? Als dat ze zich niet compleet voelt? Of is het omdat je het zelf wilt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een handjevol cadeau doen. Niets mis mee. Ook beter voor haar stabiliteit aangezien ze wel een huge ass heeft
Ze voelt zich compleet maar niets mis met grotere tieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ze er nu last van dan? Als dat ze zich niet compleet voelt? Of is het omdat je het zelf wilt?
Dus in feite zeg je dat ze nu niet goed zijn want daar komt dat op neer. Zou echt nooit zoiets doen tenzij ze er zelf om vraagt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze voelt zich compleet maar niets mis met grotere tieten.
WTF wil je haar dan een vergroting aansmerenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben best wel op het uiterlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
Al die 3 punten kan je ook leren natuurlijk
Zijn wel belangrijkere dingen.
Inderdaad, vind het best wel lomp eigenlijk.quote:[..]
Dus in feite zeg je dat ze nu niet goed zijn want daar komt dat op neer. Zou echt nooit zoiets doen tenzij ze er zelf om vraagt.
Eens, maar om nu te zeggen dat je wilt dat ze grotere tieten neemt omdat ze anders niet compleet is voor jou is wel ernstig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is best leuk om eens foto's te maken voor elkaar of met elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:57 schreef Ordos20 het volgende:
[..]niet als ik mijn ogen open doe in bed
Leuk als voorspel als de ander nog op werk zit bvquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is best leuk om eens foto's te maken voor elkaar of met elkaar.
hm hm, inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk als voorspel als de ander nog op werk zit bv
Of gewoon als de één boven zit en de ander beneden. Of als je ergens samen bent, bij familie of iets en dan foute smsjes sturen .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk als voorspel als de ander nog op werk zit bv
jij teasequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of gewoon als de één boven zit en de ander beneden. Of als je ergens samen bent, bij familie of iets en dan foute smsjes sturen .
Dat laatste is nog erger ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of gewoon als de één boven zit en de ander beneden. Of als je ergens samen bent, bij familie of iets en dan foute smsjes sturen .
Serious post*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ghehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
is toch logisch als je met elkaar doet dan doe je dat voor elkaar wanneer je dat wilt, dan ga je het niet tegen je zin in doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Serious post*
Wellicht, maar dan moeten beide partijen dat willen
Verdorie weer serieus op FoK bezig zo
Zo'n relatie kan heel frusterend zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef Myraela het volgende:
Ah, je vriendin is preuts. Dan is ze niet perfect. Helaas, volgende.
Dan zou ik juist dat soort dingen doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n relatie kan heel frusterend zijn
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef Ordos20 het volgende:
Ik heb nu al spijt van het serieus posten van spullen
Omdat ze het niet erg zou vinden om een maatje meer te hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
WTF wil je haar dan een vergroting aansmeren
Dat werd niet gewaardeerd, een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik juist dat soort dingen doen
Zelf moet ze er tien jaar voor sparen manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Als ik een borstvergroting zou willen, dan zou ik hem zelf wel betalen. Zou het een verdomd aids cadeau vinden om te krijgen.
onder de categorie laat maar "lange tenen en niks kunnen hebben want kutweek op werk deze week"quote:
Bedoel je dan niet juist korte tenen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
onder de categorie laat maar "lange tenen en niks kunnen hebben want kutweek op werk deze week"
Filmen ook maar is vaak lastig. Moet nog eens een cameraman vindenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat werd niet gewaardeerd, een paar keer geprobeerd
En volgend jaar is het uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf moet ze er tien jaar voor sparen manTegen de tijd dat ze een borstvergroting betalen kan, kan ze beter voor een tittylift gaan
Ach, er waren genoeg andere dingen om wel positief over te zijn, maar het was niet altijd makkelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het sowieso al gedoemd, voor mij dan. Hoort er gewoon af en toe bij.
Zelfs dat trek ik me aan deze weekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet juist korte tenen?
hehe, dat zou wel lullig zijn ja, zit een andere vent aan jouw tietenquote:
Sterktequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zelfs dat trek ik me aan deze weekBurnout staat bijna om het hoekje dus maar rustig aan en m et niks geld verdienen deze week
Kan wel zo zijn maar indirect ga je toch op je tenen lopen, hou ik niet echt van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, er waren genoeg andere dingen om wel positief over te zijn, maar het was niet altijd makkelijk
Heeft ze een fraaier paar borsten waardoor haar kansen op de markt vergroot worden.quote:
Ik zou er niet wakker van kunnen liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dat zou wel lullig zijn ja, zit een andere vent aan jouw tieten
Neuh, zo erg was het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar indirect ga je toch op je tenen lopen, hou ik niet echt van.
Die van jou zijn groot zatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht er worden tieten cadeau gegeven?
ik moest lachen. ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dat zou wel lullig zijn ja, zit een andere vent aan jouw tieten
Dat is hetzelfde als zeggen dat je met auto's niets kan omdat je een bepaald model niets vindt.quote:
Golf, bok op, kan ik niks meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je met auto's niets kan omdat je een bepaald model niets vindt.
Ja maar die van de foto dat is echt enkel een glooiing. Dat kun je geen tiet noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ja huppel
Maar geef mij maar puur natuur, liever wat kleiner en echt dan groot en nep.
Joh, krijg een burnout ofzoquote:
Niks mis met een volle B/C hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Maar goed, schijnbaar begrijpen mensen onder borstvergroting enkel en alleen de opmars naar een F ofzo
Er zijn natuurlijk grenzen hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die van de foto dat is echt enkel een glooiing. Dat kun je geen tiet noemen
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met een volle B/C hoor
Oh nee hoor, ik begrijp het heel goed hoor, maar tenzij zij het echt heel graag wil en nodig vind om gelukkig te worden, zou ik het nooit aan een vrouw geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Maar goed, schijnbaar begrijpen mensen onder borstvergroting enkel en alleen de opmars naar een F ofzo
Ze zijn gekrompenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van jou zijn groot zatde laatste keer dat ik je zag iig
Oh nee hoor, ik vind het gewoon een apart cadeauquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Gelukkig nietquote:
Lekker boeiend wat de prijs van een cadeau is. Zowel om te geven als te krijgen. Chick zou het niet erg vinden om wat grotere borsten te hebben, ikzelf ook niet dus prima allemaal. Ik ben totaal geen borstenman maar je kan niet zeggen dat een gevulde BH er niet beter uitziet dan zo'n plat borstje. Kleding komt bijvoorbeeld ook stukken beter uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef Myraela het volgende:
Los van de borstvergroting, zou ik iemand sowieso geen cadeau geven waarvoor "hij/zij 10 jaar moet sparen". Zou het ook vervelend vinden om te krijgen, dingen moeten een beetje binnen proporties blijven.
Ik ben niet tevreden met mijn buikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik begrijp het heel goed hoor, maar tenzij zij het echt heel graag wil en nodig vind om gelukkig te worden, zou ik het nooit aan een vrouw geven.
quote:
Je vriend harder slaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden met mijn buik
Ik krijg geen liposuctie
Ik vind het wel boeiend wat de prijs van een cadeau is ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat de prijs van een cadeau is. Zowel om te geven als te krijgen. Chick zou het niet erg vinden om wat grotere borsten te hebben, ikzelf ook niet dus prima allemaal. Ik ben totaal geen borstenman maar je kan niet zeggen dat een gevulde BH er niet beter uitziet dan zo'n plat borstje. Kleding komt bijvoorbeeld ook stukken beter uit.
Neuh, in dit geval nietquote:
Ik heb een ex wel eens een auto cadeau gedaan, zij had er een nodig en ik wilde er toch meerdere.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef Myraela het volgende:
Los van de borstvergroting, zou ik iemand sowieso geen cadeau geven waarvoor "hij/zij 10 jaar moet sparen". Zou het ook vervelend vinden om te krijgen, dingen moeten een beetje binnen proporties blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
maar als het erg genoeg is kan je het via de verzekering proberen, tenzij je nog verder wilt afvallen natuurlijk.quote:
Aaaahw koetsie koetsie koetsie *in wang knijpt*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval niet![]()
Godver, word ik gewoon even schattig genoemd, ik ben helemaal niet schattig
Nee hoor zo serieus ben ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar als het erg genoeg is kan je het via de verzekering proberen, tenzij je nog verder wilt afvallen natuurlijk.
Niet doen!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaahw koetsie koetsie koetsie *in wang knijpt*
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een ex wel eens een auto cadeau gedaan, zij had er een nodig en ik wilde er toch meerdere.Teruggehaald? Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik dus echt nooit doen.
![]()
Al die chicks met mini-tietjes proppen niet voor niets de BH'tjes vol met vulling. Ze willen allemaal gewoon een leuke borstmaat hebben. En dat hoeft inderdaad niet direct een dubbele D te zijn, dat is weer een ander uiterste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik begrijp het heel goed hoor, maar tenzij zij het echt heel graag wil en nodig vind om gelukkig te worden, zou ik het nooit aan een vrouw geven.
Beter dan een eikel op je hoofdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen!!
Mn wang doet pijn!!
Ik ben aangevallen door een blaadje van de boom
Flauw. Dan maar vragen om hardloopschoenenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden met mijn buik
Ik krijg geen liposuctie
Dit kwam ook eng hard aan hoor!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan een eikel op je hoofd
Of kastanjes
[..]
Ik heb een ex wel eens een auto cadeau gedaan, zij had er een nodig en ik wilde er toch meerdere.Cadeautjes terugroepen vind ik daarentegen wel not done en vooral heel erg kinderachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik heb hardloopschoenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Flauw. Dan maar vragen om hardloopschoenen
Ik zie even voor me hoe men een borstvergroting terugroeptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Cadeautjes terugroepen vind ik daarentegen wel not done en vooral heel erg kinderachtig
Waarom heb je dan een liposuctie nodigquote:
Auto stond nog op mijn naam, verzekering en belasting betaalde ik ook, plus dat ze verder alle spullen mocht houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teruggehaald? Echt?![]()
Dat zou ik dus echt nooit doen.
Gastquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een liposuctie nodig
[..]
Ik heb een ex wel eens een auto cadeau gedaan, zij had er een nodig en ik wilde er toch meerdere.Dan was het ook niet echt een cadeau he, heb je het meer in bruikleen gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen!!
Mn wang doet pijn!!
Ik ben aangevallen door een blaadje van de boom
Is een bloederig karweiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie even voor me hoe men een borstvergroting terugroept
Waarom moeten vrouwen altijd zo lastig zijn?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie even voor me hoe men een borstvergroting terugroept
Context, zij mocht de gehele inboedel houden, had ik ook betaald.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Cadeautjes terugroepen vind ik daarentegen wel not done en vooral heel erg kinderachtig
het was als voorbeeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd zo lastig zijn?
hmm ja, ze zag het wel echt als haar auto, zo noemden we het beide ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het ook niet echt een cadeau he, heb je het meer in bruikleen gegeven.
Ja, knap he!!quote:
Ja, dan vind ik het ook niet echt een cadeautje terughalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto stond nog op mijn naam, verzekering en belasting betaalde ik ook, plus dat ze verder alle spullen mocht houden.
Ik zou bijzonder tevreden zijn als ik een penisvergroting voor mijn verjaardag zou krijgen. Liposuctie ook wel trouwens. Of een neusjob. Of een blowjob. Mag ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was als voorbeeld
Ik vind het een niet gebruikelijk cadeau.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder tevreden zijn als ik een penisvergroting voor mijn verjaardag zou krijgen. Liposuctie ook wel trouwens. Of een neusjob. Of een blowjob. Mag ook.
Ik ben al blij met een berichtjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder tevreden zijn als ik een penisvergroting voor mijn verjaardag zou krijgen. Liposuctie ook wel trouwens. Of een neusjob. Of een blowjob. Mag ook.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
DM me je geboortedatum en ik zal je verblijden met een PM wanneer je jarig bentquote:
Van het bejaardentehuis?quote:
quote:
Jawel tochquote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Berichtje van je geliefde, daar hebben we het over.
Wtfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, knap he!!
Ik reed op scooter, vallend blaadje viel mij aan.
Dat dacht ik dus ookquote:
Klopt. Eén der weinige minpunten die ik rijk benquote:
dan zou ik de auto niet geven maar uitlenen....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto stond nog op mijn naam, verzekering en belasting betaalde ik ook, plus dat ze verder alle spullen mocht houden.
Kop op.. het gaat erom wat je ermee doetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Eén der weinige minpunten die ik rijk ben
Ja dat zegt iedereen met een klein pikkiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kop op.. het gaat erom wat je ermee doet
Heyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen met een klein pikkie
Beweer je dat rival een klein pikkie heeft?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen met een klein pikkie
Ik zeg alleen dat het een veelgebruikte frase is door mensen die over een miezerig lulletje beschikken. Iedereen weet dat je met een groot stuk kloppende liefde verder komt. Maar schijnbaar wilde hij mij enkel een hart onder de riem steken dus zal hij wel zo'n joekel hebben. Ik ben blij voor hemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beweer je dat rival een klein pikkie heeft?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Eén der weinige minpunten die ik rijk ben
Dat dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kop op.. het gaat erom wat je ermee doet
Het is wel een cliche uitspraak ja. Er zijn ook wel kerels met een grote roede die denken dat ze niks meer hoeven te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef Dven het volgende:
Ik zeg alleen dat het een veelgebruikte frase is door mensen die over een miezerig lulletje beschikken. Iedereen weet dat je met een groot stuk kloppende liefde verder komt. Maar schijnbaar wilde hij mij enkel een hart onder de riem steken dus zal hij wel zo'n joekel hebben. Ik ben blij voor hem
Ik heb geen kinderarm maar nog steeds niks te klagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een veelgebruikte frase is door mensen die over een miezerig lulletje beschikken. Iedereen weet dat je met een groot stuk kloppende liefde verder komt. Maar schijnbaar wilde hij mij enkel een hart onder de riem steken dus zal hij wel zo'n joekel hebben. Ik ben blij voor hem
Er zijn mannen met minder dan 30mm?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is sowieso fok he. Dus 30+ minimaal.
Niets te klagen is ook nog steeds geen bijster positieve uitspraak. Met een volwaardige fallus is het gewoon nog honderd keer beter. Dat kan ieder paard beamen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderarm maar nog steeds niks te klagen
Het zal vast voorkomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Er zijn mannen met minder dan 30mm?![]()
Niet met jouw negatieve blik blijkbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets te klagen is ook nog steeds geen bijster positieve uitspraak.
Wanneer ik het heel koud heb of heel fanatiek gesport heb, wil het wel voorkomen. Laat staan als ik in de koude fanatiek heb gesportquote:
Helaas welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Er zijn mannen met minder dan 30mm?![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef probeer het volgende:
Is er al een 'welke muziek luister je tijdens de seks'-topic?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef probeer het volgende:
Is er al een 'welke muziek luister je tijdens de seks'-topic?
Dat zegt dan dus echt weer niksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Slappe kleine piemols
Het was een homo
Uiteindelijk.....
Een kwartje kan nog wel een euro worden maar een minder dan twee cent!?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zegt dan dus echt weer niks
Nicequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
Whoohoo, als eerste uitgeloot voor een huisje
Netjes gast! wat voor iets?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
nu volg ik je niet meer!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fuck
Zit ik er weer overheen te lezen![]()
Details lola![]()
![]()
![]()
Welke gradquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers.
Straks even bellen voor een bezichtiging.
Feli, hopen dat het ook naar je zin is bij bezichtiging.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Goooo Vinniiee
En nu ga je die woningbouwchick wel pakken he
Andere woningcorporatie ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Goooo Vinniiee
En nu ga je die woningbouwchick wel pakken he
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feli, hopen dat het ook naar je zin is bij bezichtiging.
[..]
Stad, sorry. Ik begin te integreren denk ikquote:
Lekker manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 kamer appartement met woonkamer van 27 m2 en een ruime slaapkamer van 11? m2
Ik heb een huisbaasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen maar zeikwijven
Gewoon in Apeldoornquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Stad, sorry. Ik begin te integreren denk ik
iewquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wellicht ja. Al klinkt de naam als een oud mens... Petra
Appeldoorn is een dorpquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Stad, sorry. Ik begin te integreren denk ik
Mijn ex heet Petraquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voel je niks vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt niet toevallig bij een woningbouw?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voel je niks van
[..]
Werkt niet toevallig bij een woningbouw?
Sinds wanneer? Volgens mij zijn ze in de 19e eeuw gestopt met stadsrechten uit te delen.quote:
Ken ook alleen maar nare petra'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een ouwewijvennaam
Ze is misschien wel de mooiste vriendin welke ik heb gehad. Dus ben het niet met je eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een ouwewijvennaam
Kan de naam nog wel een oudewijvennaam zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is misschien wel de mooiste vriendin welke ik heb gehad. Dus ben het niet met je eens
Weet ik veel. Dat dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]is MP bij een BI consultancy
[..]
Sinds wanneer? Volgens mij zijn ze in de 19e eeuw gestopt met stadsrechten uit te delen.
Wat Myraela zegtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is misschien wel de mooiste vriendin welke ik heb gehad. Dus ben het niet met je eens
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan de naam nog wel een oudewijvennaam zijn.
Ik ken eigenlijk ook niemand onder de 40 die Petra heet.Ik zie dan een soort juffrouw voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is eigenlijk best trendy en ziet er veel jonger uit dan ze is."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Waar je altijd van in de hoek moest staan omdat je weer wat geflikt hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan de naam nog wel een oudewijvennaam zijn.
Ik ken eigenlijk ook niemand onder de 40 die Petra heet.Ik zie dan een soort juffrouw voor me.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
Wel leuk eigenlijk, hoe je zo'n beeld bij een naam kan hebben. Gaat nog lastig worden als ik een naam voor mijn eigen kinderen moet gaan verzinnen.
Dven een optie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Er vallen al een hoop namen af bij mij, gewoon omdat ze een negatieve associatie hebben of niet eens negatief, maar gewoon omdat ik dan meteen aan iemand denk die ik al ken.
Dan denk ik aan toffe vrienden en leuke meiden... heb ik zo een handjevol. Mag schatje er iets van uitzoekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
Wel leuk eigenlijk, hoe je zo'n beeld bij een naam kan hebben. Gaat nog lastig worden als ik een naam voor mijn eigen kinderen moet gaan verzinnen.
Nog een reden voor geen kinderen (al is t een slechte)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
Vriendin van een vriendin heeft mijn naam gekozen als naam voor haar zoontje omdat ze mijn naam op facebook voorbij had zien komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Er vallen al een hoop namen af bij mij, gewoon omdat ze een negatieve associatie hebben of niet eens negatief, maar gewoon omdat ik dan meteen aan iemand denk die ik al ken.
Dat zou ik dan ook weer niet willen, dan heb ik weer het gevoel dat ik hem/haar naar iemand vernoem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dan denk ik aan toffe vrienden en leuke meiden... heb ik zo een handjevol. Mag schatje er iets van uitzoeken
Ik niet. ik zou dan denken ik heb een naam gekozen waarbij ik een goede associatie heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook weer niet willen, dan heb ik weer het gevoel dat ik hem/haar naar iemand vernoem.
ik zou mijn kind nooit muhahaha noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vriendin van een vriendin heeft mijn naam gekozen als naam voor haar zoontje omdat ze mijn naam op facebook voorbij had zien komen.
Rare naam inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou mijn kind nooit muhahaha noemen
ik moest lachenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
woow wooooow zo grappigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
zeiksnorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit niet met deze nick op facebook.
Zit je niet meer op Curacao?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ook. Verveel me dood op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |