Toe maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, maar gisteravond was het echt raak
I disagree!! Heb nog elke winter pijn in mn hand van de breukquote:
Nu zag ik het aankomen, tijd om na te denken en ik had net mijn tweede bakkie op.quote:
Die heeft pauze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Wat is er gebeurd met de OP-babe eigenlijk?
teveel gezeik, laat het los.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik wilde geen OP-babequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
je kan zelf ook googlen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck gezeik. Laat dat lekker langs je heen gaan
Nofi maar ik kreeg het idee dat je dat niet echt probeerde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
@LoLa: Zelfs dat werkt niet. Geprobeerd met voetbal () en dat ging niet goed.
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschoolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
Zo sprak onze voetbalexpertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschool
ja maar komop voetbalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
TT
Dat dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je ik kan 100 dingen bedenken en roepen maar je zweert bij voorbaat al alles af
Blijft een leuk spel dat FiFaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vannacht beker gewonnen en landskampioen geworden.
Dit seizoen ga ik voor de CLquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijft een leuk spel dat FiFa
+1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal is wel wat anders dan een programma op maat in de sportschool
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nofi maar ik kreeg het idee dat je dat niet echt probeerde.
Al vrij snel was je daar weer mee gestopt want het team was niet leuk ofzo
Is paaldansen niks voor je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..].
Eerst werd ik van de motor afgereden, vervolgens schopte zo'n idioot met enkelbanden naar de klote en vervolgens had ik last van mijn heup waar dat ook vandaan mag komen.
Dan ga ik niet contributie blijven betalen als ik nauwelijks kan voetballen en er gezeik in het team is.
Sportschool heb ik geen discipline voor.
Wat vind ik allemaal niks dan, behalve voetbal en sportschool?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar komop voetbal
Weet je ik kan 100 dingen bedenken en roepen maar je zweert bij voorbaat al alles af
Goed bezig chickquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik heb godver 6 jaar met een slijmbeursontsteking gelopen in mijn heup, woog fukking 118 kilo, kom niet aan met smoesjes dat je lichaam het niet kan. Je bent nog zo jong
Ik zag mezelf ook niet hardlopen, op een crosstrainer staan voor een half uur etc etc.
ik haal straks zelf die veer wel uit mijn reet hoor
Oh dus je lichaam kan het wel aan maar jij gewoon nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sportschool heb ik geen discipline voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |