Ik heb wel een wand + triumvate maar ik gebruik die cqc spellknife skill oid, en triple explosion skill ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn wizzard liep ook met een 2h zwaard rond, met pure swag die spells eruit slaan
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja, moet je wel een cargobob of zo pakken, die gasten met een rp lvl van 8 vinden dat tof. Die gewone heli's willen ze niet zo graag. Maar is inderdaad tof
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef SevD het volgende:
[..]
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennen
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?
Ah ok, ligt daaraan denk ik dan. Hoe hoger je rp, hoe betere voertuigen er komen volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.
Nu!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
Wanneer gaan we dit doen?
[ afbeelding ]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!
Eerst een paar man auto's omhoog brengen lijkt me, en daarna brengt degene die in de heli blijft de rest naar bovenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Man, dan ben je wel even bezig om al die auto's erop te zetten
Ik zeg doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry. Moest eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens muto, zitten we lekker te vechten tegen die andere boeren ben jij opeens weg?
invity only freeroamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Painore het volgende:
Sevv, ben bezig met een race wat wil je doen?
Ik doe meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef SevD het volgende:
Maar ben er over een minuut of 3, ff Patrick Kluivert op de trein zetten
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Divje het volgende:
0leviathan0
Meest besproken crew-lid heeft maar 1 post
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2
Wanneer accepteer jij godverdomme eens een invite en wanneer reageer je een keer op mijn ZEER belangrijke DM? (of het nou Pascal de Nijs, Pascal Den IJs of toch Pas Caldenijs is)...quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef 0leviathan0 het volgende:
Ik zit er ook net bij, hebben we er een beetje zin in?
0leviathan0 zowel hier, als op social club.. pascaldenijs op psn
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer accepteer jij godverdomme eens een invite en wanneer reageer je een keer op mijn ZEER belangrijke DM? (of het nou Pascal de Nijs, Pascal Den IJs of toch Pas Caldenijs is)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |