Zodra ik een snelle auto heb, zoals jij, dan wil ik mij daar wel aan wagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie komt tegen mij potje racen 10,000 inleg
Ben je al in inferno mode?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben lvl 20 ^^
Mischien vanavond weer ff spelen als ik die 500k es krijg, en anders tot die tijd btje diablo 3en en met mn nieuwe album bezig mischien.
Goed verhaal. Lekker kortquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben lvl 20 ^^
Mischien vanavond weer ff spelen als ik die 500k es krijg, en anders tot die tijd btje diablo 3en en met mn nieuwe album bezig mischien.
lvl 20 #SWAG #NIETKWAATquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben lvl 20 ^^
allang, met al mn 9 chars.quote:
Is inferno makkelijker geworden dan? Voor de PC was deel 3 en 4 van inferno gewoon onmogelijk zonder een jaar te grindenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
allang, met al mn 9 chars.
Heb nu een CQC demonhunter met allemaal knife auras en skills gemaakt, dikke homo dieren kapot steken in het sprookjesbos vriend.
Op de ps3 is het makkelijker ja, maar ik zou het niet op master 5 doen iig, dan ga je wel ge1hit worden. Vooral met een char die ranged bedoeld is en dus niet bijster hoge hp heeftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Is inferno makkelijker geworden dan? Voor de PC was deel 3 en 4 van inferno gewoon onmogelijk zonder een jaar te grinden
Mijn wizzard liep ook met een 2h zwaard rond, met pure swag die spells eruit slaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op de ps3 is het makkelijker ja, maar ik zou het niet op master 5 doen iig, dan ga je wel ge1hit worden. Vooral met een char die ranged bedoeld is en dus niet bijster hoge hp heeft
Maar watever ik heb het altijd al leuk gevonden om het anders te doen, zo heb ik ook een melee wizard (welk trouwens beter is dan de meeste lui die ik tegen kom)
mijn tegenbod was beter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Hij moet al zijn geld afstaan aan mij heb ik tegen hem gezegd.
Probeer je auto te resprayen misschien helpt datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Droathoah het volgende:
Steeds als ik uit mijn garage kom met een auto heb ik ineens 2 sterren politie, hoe kan dat?
Draadloze dingen zijn kut, alles met draad is goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een goedkope PS3 headset aan te bevelen?
http://www.beslist.nl/pro(...)uetooth+headset+ps3/quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Droathoah het volgende:
ook vooral niet je psn erbij vermeldenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Laat77 het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met een race of iets dergelijks...
Ik heb laatst deze gekocht:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Droathoah het volgende:
ey ga weg met je lord of the rings merlijn Harry Potter shit G dit is gtaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn wizzard liep ook met een 2h zwaard rond, met pure swag die spells eruit slaan
geef iets meer uit, serieus. Alles onder de ¤30 is afvalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef Droathoah het volgende:
Deze post negeren ^. Wat een tyfusding is datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef Jerro het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze gekocht:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Draadloos, enorm makkelijk aan te sluiten en volgens andere (hoor me zelf niet) klinkt het goed en duidelijk.
RT!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef SevD het volgende:
[..]
ey ga weg met je lord of the rings merlijn Harry Potter shit G dit is gta![]()
Ja
#KWAAT ja
Sorryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef SevD het volgende:
[..]
ey ga weg met je lord of the rings merlijn Harry Potter shit G dit is gta![]()
Ja
#KWAAT ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |