Tja van zulke wedstrijden word je erg snel cynisch, ik al helemaal.quote:
Ik kan je The Flaming Lips aanradenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja van zulke wedstrijden word je erg snel cynisch, ik al helemaal.
Nu maar weer het geweldige tricot-album opzetten om me wat op te vrolijken.
Flaming Lips nu niet echt in de stemming voor, was sowieso een beetje een deceptie omdat deze week bleek dat Yoshimi Battles the Pink Robots helemaal niet zo vet was als ik dacht. Terwijl ik hem de eerste 3 keren luisteren enorm vet vond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan je The Flaming Lips aanraden
Wat? Was je ongesteld?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flaming Lips nu niet echt in de stemming voor, was sowieso een beetje een deceptie omdat deze week bleek dat Yoshimi Battles the Pink Robots helemaal niet zo vet was als ik dacht. Terwijl ik hem de eerste 3 keren luisteren enorm vet vond.
Ja geen idee, vind Fight Test, Yoshimi Battles the Pink Robots 1 en 2 en Ego Tripping nog steeds vet, maar bij de rest had ik toch behoorlijk veel moeite mijn aandacht erbij te houden.quote:
Dolores Delirio toevallig?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:04 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd voor wat Peruviaanse post-punk á la The Cure.
Goed gespiekt op mijn Last.fm.quote:
Nee, eerste googlehitquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Goed gespiekt op mijn Last.fm.
Ja ben verliefdquote:
Die zijn leuk jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind 'Looking At Her' tot nu toe het leukst2e plaats I Can Bet.
Ah. Thnxquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik zag dat je van Elbow houdt, Moody, getuige je jaarlijstenWist je dat ze een nieuw live albumpje hebben?
Haha die plaat kwam vandeweek nog in me op, wat is het een beetje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:48 schreef brooklyndodger het volgende:
Ben gigantisch laat met deze band maar dit plaatje bevalt me erg goed.
Ik weet niet maar het valt een beetje tussen indierock en poppy screamo in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Kerftminister het volgende:
Ben gigantisch laat met deze band maar dit plaatje bevalt me erg goed.
Haha die plaat kwam vandeweek nog in me op, wat is het een beetje?
Hmm, eens proberen dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ik weet niet maar het valt een beetje tussen indierock en poppy screamo in.
Wat heb je allemaal wel geluisterd. Dan heb ik wat aanvullingen. Zeker en vast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm, eens proberen dan.
Ik zit zelf allerlei albums af te gaan die ik al maanden heb maar nog nooit geluisterd heb, meestal zijn die platen ook niet echt de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |