SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 17-10-2013 00:27:29 ]
Dat doe ik altijd op MFCquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Drinky het volgende:
Paiq is trouwens veel leuker. Kun je lelijke chicks en walvissen beoordelen. Lekker met vrienden ( of in je eentje) hele avonden lachen.
Sterf hond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Awesome_ het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit welke post ik precies heb, als ik maar bij jullie ben.
Hahah klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen jij hebt een geheim wapen, tetten
mfc??? myfreecamsite?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op MFC
Ooit een keer in een dronken bui met vrienden voor 10 euro tokens gekocht en dan 2.50 tippen als een chick een plant stengel pijpt ofzo
Wat doe ik met mn leven..
ja myfreecams.comquote:
kijk uit straks gaat een mod je DM'enquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja myfreecams.com
Onze username was ook JeffPlant dus we deden alleen maar plant gerelateerde verzoeken.
Of we zeiden dat we een antiek expert waren en dat die ene klok achter hun een heel bijzonder item was. Vervolgens iedereen boos omdat die chick een paar minuten lang bezig was met een klok showen en stopte met sexy doen.
Haha er zijn van die gastjes op tinder die dan van die dubbelzinnige dingen zeggen of heel de tijd vissen naar een geil gesprek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gwn flashen en je hebt seks, easy as that
Hier had ik best bij willen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja myfreecams.com
Onze username was ook JeffPlant dus we deden alleen maar plant gerelateerde verzoeken.
Of we zeiden dat we een antiek expert waren en dat die ene klok achter hun een heel bijzonder item was. Vervolgens iedereen boos omdat die chick een paar minuten lang bezig was met een klok showen en stopte met sexy doen.
lol mooi dat ze dan ook reageren alsof ze iets te verliezen hebben, ik zou gwn ja zeggen niet geschoten altijd misquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha er zijn van die gastjes op tinder die dan van die dubbelzinnige dingen zeggen of heel de tijd vissen naar een geil gesprek.
En dan zeg ik; wil je nou neuken of niet? ''Nee nee, zo bedoelde ik het niet''
Gelijk afkappen die shit.
Het was wel alleen op dat moment grappig denk ik. Tijdje later nog eens gedaan maar toen was de lol er na 5 minuten wel af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
White knights. Ik ga straks iedereen overwelmen met mijn alphaness.Blijf jezelf dat maar wijsmaken inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
White knights. Ik ga straks iedereen overwelmen met mijn alphaness.Ja die app heeft fucking veel bugs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |