En omdat de Multipla zo ruim is zal je eerder wegkomen,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je naakt loopt met een piemel van 2 cm sta je ook in het middelpunt.
Dat is toch heel anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook wel bij mijn amateurclubje hoor.
maar dan ben ik wel heel fanatiek eigenlijk, ook omdat ik al die jongens goed kan/ken.
Ze is erg goed neukbaar ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je een interessante match ja?
Tsja.. misschien mag jij het nooit begrijpen maar ik voel me er wel prettig bij. En als je om de week bij een club zit dan weet je inderdaad wel wat er speelt. Verder heb ik niks met Friesland en die hele Friese cultuur en kom ik er openlijk voor uit dat ik eigenlijk Ajacied ben maar daar doet niemand moeilijk over bij ons.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Je hebt er toch altijd zulke grote verhalen over. Doe niet alsof het je niks doet.
Je bent op een leeftijd dat je je eigen centen kan verdienen, dus kan je ook prima naar je club gaan. Toch kies je daar niet voor. Allemaal dikke prima hoor, maar kom er dan gewoon voor uit dat je voor Heerenveen bent.
Komt goed. Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja.. misschien mag jij het nooit begrijpen maar ik voel me er wel prettig bij. En als je om de week bij een club zit dan weet je inderdaad wel wat er speelt. Verder heb ik niks met Friesland en die hele Friese cultuur en kom ik er openlijk voor uit dat ik eigenlijk Ajacied ben maar daar doet niemand moeilijk over bij ons.
Je kunt het ook combineren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En omdat de Multipla zo ruim is zal je eerder wegkomen,
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En omdat de Multipla zo ruim is zal je eerder wegkomen,
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Het is maar een spelletje
Vet toch? Als het niet 300 dagen per jaar zou regenen vroeg ik al naar de prijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren.
[ afbeelding ]
straks vraagt drizzt ineens om een ban voor rens.quote:
Zo'n 2 uur heen en zo'n 2 uur terug totaal met de trein. 2e klas kost ruim 40 euro.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
hoe lang moet je rijden rens naar ajakkes?
Je kan prima een seizoen reizen op goedkope kaartjesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n 2 uur heen en zo'n 2 uur terug totaal met de trein. 2e klas kost ruim 40 euro.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren.
[ afbeelding ]
Met de 40% studentenkorting meegerekend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n 2 uur heen en zo'n 2 uur terug totaal met de trein. 2e klas kost ruim 40 euro.
Gewoon van die Kruidvat dagkaarten inslaan toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nogmaals, dat mag hoor. Maar ga dan niet de Ajacied uithangen. Je hebt er hooguit sympathie voor. Dat hebben wel meer supporters van provincieclubjes voor een Feyenoord of Ajax.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja.. misschien mag jij het nooit begrijpen maar ik voel me er wel prettig bij.
Precies, maar dan wel andere velgen er onder pleuren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet toch? Als het niet 300 dagen per jaar zou regenen vroeg ik al naar de prijs.
Ik heb geen OV kaart. Dus ook geen studentenkorting. Krijg ik pas op mijn 18e als de regering meewerkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de 40% studentenkorting meegerekend?
Maar als je hoopt dat Ajax altijd wint van elke club (dus ook Heerenveen) dan is dat toch geen sympathie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, dat mag hoor. Maar ga dan niet de Ajacied uithangen. Je hebt er hooguit sympathie voor. Dat hebben wel meer supporters van provincieclubjes voor een Feyenoord of Ajax.
Dit ja. Kan je het hele seizoen op reizen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon van die Kruidvat dagkaarten inslaan toch.
Heb je Morrowind er al opstaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, freshe Windowsinstall gedaan, morgen de games. Nu nog ff tv kiekn en dan naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |