abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132238988
SHJN SC Databank

Ons Topic Emoticon:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :') *)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_132238996
:7
pi_132239006
HEHEHEHEHE
Aids.
pi_132239017
UGH, die naaldenscene in Breaking Bad :r
Aids.
pi_132239164
Waarom heeft Brum altijd meer slaagkans bij de H&M als ik iets online bestel en stuur ik voor mezelf de helft terug :')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:02:21 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132239573
Dames:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_132240040
Puckzie, ik denk dat je het allemaal iets te persoonlijk opneemt meissie :*
Ik heb in velen berichten gezien dat iedereen heel blij voor je is.
Je opent alleen een discussie, omdat het onderwerp blijkbaar wat los maakt.
Ik heb ook genoemd zien worden dat een maagband niet vergoed zou moeten worden.
Ik heb het zelf hier wel eens sterker geuit: ik vind dat maagoperaties tegen overgewicht helemaal niet uitgevoerd zouden mogen worden. Dat betekent niet dat ik iets tegen degenen heb die een maandoperatie hebben gehad hier, als zij er blij van worden ben ik blij voor hen, want ik vind ze aardig. Ik ga alleen niet doen alsof ik achter die operatie sta, want dat is niet zo.
Het niet met elkaar eens zijn betekent toch niet dat je gelijk lijnrecht tegenover elkaar staat?

Het verbaast mij best wel dat het vergoed wordt en ik ben er niet over uit hoe terecht ik dat vind. Maar ik ben wel heel blij voor jou dat het voor jou vergoed wordt, want jij wordt er blij van en dan ben ik ook blij :). Dat kan toch naast elkaar bestaan?
pi_132240207
quote:
3s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het zelf hier wel eens sterker geuit: ik vind dat maagoperaties tegen overgewicht helemaal niet uitgevoerd zouden mogen worden. Dat betekent niet dat ik iets tegen degenen heb die een maandoperatie hebben gehad hier, als zij er blij van worden ben ik blij voor hen, want ik vind ze aardig. Ik ga alleen niet doen alsof ik achter die operatie sta, want dat is niet zo.
Het niet met elkaar eens zijn betekent toch niet dat je gelijk lijnrecht tegenover elkaar staat?

Het verbaast mij best wel dat het vergoed wordt en ik ben er niet over uit hoe terecht ik dat vind. Maar ik ben wel heel blij voor jou dat het voor jou vergoed wordt, want jij wordt er blij van en dan ben ik ook blij :). Dat kan toch naast elkaar bestaan?
Kan ik dit liken? :D
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:19:34 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132240281
Ik denk dat ik en beetje van schaartje hou O+

en puckzzz kom op vrouwke :*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132240284
quote:

Ik wil me hier helemaal bij aansluiten, ik vind dat je het goed verwoord hebt Schaar. En ook een goede vergelijking met de overgewicht operaties. Daar is ook niet iedereen heen in de SC voorstander van, en ook niet iedereen is het er mee eens dat het vergoed wordt, maar we zijn wel allemaal blij voor diegene die er resultaat bij hebben.
We zijn allemaal heel blij voor je, maar hebben wel onze meningen over dit onderwerp.
Aids.
pi_132240430
Ik heb dat vorige bericht dus vijf keer gelezen voordat ik het durfde te posten en nu durf ik niks meer te typen omdat ik bang ben alles te ontkrachten _O-

Social awkward, I haz it :')
pi_132240482
quote:
3s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb dat vorige bericht dus vijf keer gelezen voordat ik het durfde te posten en nu durf ik niks meer te typen omdat ik bang ben alles te ontkrachten _O-

Social awkward, I haz it :')
Stiekem moet ik soms een beetje om je lolleren O+
Aids.
pi_132240485
Eensch met schaar... WAT IS DEZE

Ik vind ook niet dat je een gevalletje bent "ik vind het niet mooi huillie huilie" het ging erom dat er bij plastische chirurgie een risico aan hangt. Ik vind het terecht dat je je kut voelt omdat je niet het resultaat hebt gekregen wat je wou, daar zo ik mij ook klote over voelen, en mocht ik tranen hebben zou ik zeker huilie over doen! Het is dus absoluut niet zo dat ik je aan vind stellen, en ik denk de rest ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 21:24:25 ]
pi_132240508
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Mss het volgende:

[..]

Stiekem moet ik soms een beetje om je lolleren O+
Ik ook om mezelf O+
pi_132240556
Mooie spam:

Want to find local sluts for free?
pi_132240571
Zoveel mooie posts. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132240577
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooie spam:

Op deze na dan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132240638
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooie spam:

answer: check your own bedroom
einz
pi_132240707
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

einz
Hehehehehehe
Aids.
pi_132240727
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

einz
_O- zal ik dat terugmailen einz
pi_132240731
pi_132240756
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132240760
quote:
_O-
pi_132240776
quote:
Briljant _O_
pi_132241008
Ennnnn daar gingen mijn laatste nuttige dingen voor vandaag.

* IJsdraakje leest stripjes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132244132
Wat een rust hier!
pi_132245004
Moet jij niet batsen?
Aids.
pi_132245097
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Mss het volgende:
Moet jij niet batsen?
_O- :N
pi_132247017
Crap, zit ik weer puistfilmpjes te kijken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132247310
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132250367
quote:
HIV HIV HOORAY
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:06:47 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_132251167
Zo, instant grafhumeur op kantoor. Fijn :')
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:10:10 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_132251219
We hebben dus als team een blok van 4 bureau's. Dat komt goed uit want we zijn met vier personen. Maar uiteraard is er weer iemand anders van buiten ons team die altijd op "mijn" plek zit omdat ik om 9 uur begin. (Het is overigens niet zo dat er geen andere werkplekken zijn, die zijn er wel, dus ik zit nu een blok verder bij de secretaresses)
Dus ik probeer m'n frustratie nog weg te grappen met een "tsja, dat komt omdat ik later begin". Komt die kutcollega meteen met een "NOU INDERDAAD" aan. Terwijl ze godverdomme niet eens 1 keer de moeite heeft genomen om een "hoe gaat het?" er uit te persen toen ik heel recent door een vreselijke kutperiode ging.
Ik ben nu echt in staat om mensen te trappen. :r
disclaimer
pi_132251543
Hmmz, dat mailtje van Bondi. Is de beauty gift deze keer zo groot dat hij apart geshipped moet worden? _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_132251546
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
We hebben dus als team een blok van 4 bureau's. Dat komt goed uit want we zijn met vier personen. Maar uiteraard is er weer iemand anders van buiten ons team die altijd op "mijn" plek zit omdat ik om 9 uur begin. (Het is overigens niet zo dat er geen andere werkplekken zijn, die zijn er wel, dus ik zit nu een blok verder bij de secretaresses)
Dus ik probeer m'n frustratie nog weg te grappen met een "tsja, dat komt omdat ik later begin". Komt die kutcollega meteen met een "NOU INDERDAAD" aan. Terwijl ze godverdomme niet eens 1 keer de moeite heeft genomen om een "hoe gaat het?" er uit te persen toen ik heel recent door een vreselijke kutperiode ging.
Pffff, daar zou mijn humeur ook meteen van naar de klote gaan zeg :r

Ik snap sowieso eigenlijk niet zo goed waarom iemand van een ander team aan 'jullie' blok van 4 gaat zitten als men weet dat jullie met vieren in een team zitten :')
pi_132251552
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:29:44 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_132251589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Pffff, daar zou mijn humeur ook meteen van naar de klote gaan zeg :r

Ik snap sowieso eigenlijk niet zo goed waarom iemand van een ander team aan 'jullie' blok van 4 gaat zitten als men weet dat jullie met vieren in een team zitten :')
Omdat hij anders alleen moet zitten. En zo is het gezelliger.
En ik heb gewoon weinig zin om daarom om 8 uur te beginnen, ik vind mijn werktijden prima zoals ze nu zijn, maar ik voel me een beetje in een hoek geduwd. Of om acht uur beginnen, of in een hoekje alleen zitten. En niemand van mijn collega's steunt me daar openlijk in dus dan krijg je al helemaal het gevoel dat ze blij toe zijn dat je er niet bij zit.
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:31:03 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_132251616
En die kerel die nu altijd op "mijn plek" zit is een hartstikke prima gast, maar hij snapt de hints niet en ik geef toe dat ik zelf ook niet zo goed durf om het ter sprake te brengen :@ Maar misschien moet ik dat toch maar een keer doen, ik weet het anders ook niet ;(
disclaimer
pi_132251677
quote:

Ik heb nog even teruggelezen en ik kan me hier eigenlijk ook wel goed in vinden. Het feit dat een aantal mensen van mening zijn dat een bepaalde operatie wel/niet vergoed zou moeten worden doet natuurlijk niks af aan het feit dat ze het jou wel heel erg gunnen Puckzzz. Ik hoop ook echt dat je het binnenkort allemaal kan laten uitvoeren en dat het voor jou beter wordt :*
pi_132251747
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
En die kerel die nu altijd op "mijn plek" zit is een hartstikke prima gast, maar hij snapt de hints niet en ik geef toe dat ik zelf ook niet zo goed durf om het ter sprake te brengen :@ Maar misschien moet ik dat toch maar een keer doen, ik weet het anders ook niet ;(
Als je zegt dat je hem heel aardig vindt maar dat je het jammer vindt dat jij nu niet bij je eigen team kan zitten, dan beledig je hem niet toch? En dan maak je wel duidelijk hoe of wat. Het is sowieso irritant dat iemand dat zelf niet doorheeft!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_132251756
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat hij anders alleen moet zitten. En zo is het gezelliger.
En ik heb gewoon weinig zin om daarom om 8 uur te beginnen, ik vind mijn werktijden prima zoals ze nu zijn, maar ik voel me een beetje in een hoek geduwd. Of om acht uur beginnen, of in een hoekje alleen zitten. En niemand van mijn collega's steunt me daar openlijk in dus dan krijg je al helemaal het gevoel dat ze blij toe zijn dat je er niet bij zit.
Dat is wel een lastige afweging ja. En wellicht als jij eerder zou beginnen, dat hij ook weer wat eerder begint om toch die plek te hebben of zo :')

Heb je al wel eerder aan je collega's aangegeven dat je dit niet fijn vindt? Anders weten zij ook niet dat jij graag zou hebben dat ze je openlijk steunen..

quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je zegt dat je hem heel aardig vindt maar dat je het jammer vindt dat jij nu niet bij je eigen team kan zitten, dan beledig je hem niet toch? En dan maak je wel duidelijk hoe of wat. Het is sowieso irritant dat iemand dat zelf niet doorheeft!
En dit.. :Y
pi_132251759
Maar wil je bij je collega's zitten omdat je dingen met hun moet overleggen of gewoon omdat het gezelliger is?

Imho als het werkgerelateerd is moet je gewoon aan die persoon vragen of hij op een andere plek kan zitten omdat jullie vandaag dingen samen moeten doen vanwege het werk. Zoniet dan snap ik het niet helemaal, flexplekken zijn juist zodat iedereen kan zitten waar ze willen en je hebt dus geen eigen plek meer, ik zie bij ons op het werk dat mensen alsnog elke keer steenvast achter hun eigen bureau willen zitten en chaggie worden als ze hun plekje niet krijgen

Tevens voel ik mij wel weer een kutwijf omdat ik dit zeg maar ik snap het gewoon echt niet :@ :') :'(

Wel een rotstreek dat die collega nooit ff naar je toegekomen is in je verrotte periode btw, al is het alleen maar om ff te zeggen dat ie t rot vind en sterkte wensen :N
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:41:08 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_132251819
Het gaat er om dat ik als enige niet bij mijn team zit Shar. Daardoor raak je de binding met je collega's kwijt. Je mist de small talk en even snel wat vragen / overleggen zonder dat je daarvoor naar iemand toe moet lopen. Daarbij zijn die vier bureau's wel degelijk dedicated voor ons team. Iemand mag er best gaan zitten als er weinig plekken zijn en die plekken vrij zijn. Maar ik vind het een beetje flauw om maar meteen weer in de eigen schuld dikke bult te springen eigenlijk.
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:42:10 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_132251845
en het is niet incidenteel he. Het is elke fucking dag. Ik weet heus wel dat ik niet moet mauwen omdat ik geen aanspraak maak op die werkplek, maar ondertussen doen anderen het wel maar die zijn er slimmer in dus komen er mee weg?>
disclaimer
pi_132251861
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat er om dat ik als enige niet bij mijn team zit Shar. Daardoor raak je de binding met je collega's kwijt. Je mist de small talk en even snel wat vragen / overleggen zonder dat je daarvoor naar iemand toe moet lopen. Daarbij zijn die vier bureau's wel degelijk dedicated voor ons team. Iemand mag er best gaan zitten als er weinig plekken zijn en die plekken vrij zijn. Maar ik vind het een beetje flauw om maar meteen weer in de eigen schuld dikke bult te springen eigenlijk.
Als die vier bureau's dedicated voor jouw team zijn moet die collega ophoeren, gewoon tegen hem zeggen dat deze vier bureau's voor jullie bedoeld zijn omdat het anders lastiger werken is en dat als iemand een dag afwezig is hij er best mag zitten maar nu dus niet
pi_132251904
En SQ laat ook in een afdelingsoverleg aankaarten dat die vier bureau's voor jullie zijn, niet dat die ene collega straks elke ochtend netjes ergens naders gaat zitten en dan andere collega's die die plek innemen :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:46:20 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_132251945
ja, ik hobbel zo wel even achter mijn collega aan als die gaat roken, even vragen wat hij denkt en hoe hij het aan zou pakken :@
disclaimer
pi_132251956
Vervelende situatie Skjoe, ook omdat je collega's er verder niks van zeggen, dan voel je je idd terecht al niet gesteund. Kan je het er ook niet met de andere collega's over hebben zodat zij ook aangeven dat jij zo komt als die collega aanstalten doet om daar te gaan zitten?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_132252048
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik hobbel zo wel even achter mijn collega aan als die gaat roken, even vragen wat hij denkt en hoe hij het aan zou pakken :@
Ik denk dat dat wel slim is ja.

quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Als dit zo is, vind ik het wel heel vreemd dat er standaard iemand anders gaat zitten eigenlijk..
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:51:36 #50
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_132252056
Hebben jullie geen vlekkenplan? Waarop afdelingen ongeveer een plek toegewezen hebben? Dan kan je gewoon tegen die man zeggen dattie een andere werkplek moet zoeken. Ik zou overigens in staat zijn om expres een week lang zo vroeg op kantoor te komen dat ik A voor was om aan haar bureau te zitten, alle instellingen te verkloten en de hele dag Ye zeggen "ja, moet je maar eerder komen!". Is alleen wellicht niet zo bevorderlijk voor de werkrelatie :P .
pi_132252101
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon zeggen, andere aanpak is er niet :D Het is voor jullie gereserveerd, dus dan is het normaal toch dat je er wat van zegt? Je kunt het moeilijk per email of op een kaart of zingend brengen, gewoon naar toe gaan en tegen die persoon zeggen, ben je er maar vanaf en hoef je niet elke ochtend meer aan te irriteren :Y
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:54:33 #52
36431 bleiblei
pi_132252133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel slim is ja.

[..]

Als dit zo is, vind ik het wel heel vreemd dat er standaard iemand anders gaat zitten eigenlijk..
nadeel van flexplekken is dat het niet heel duidelijk is welke werkplekken waarbij horen. Je hebt dan ook veel "zwervers" rondlopen die gewoon gaan zitten waar er plek is. Doe ik ook op andere locaties, maar ik zoek dan wel een blok waar meer dan 1 bureau vrij is.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:55:02 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_132252143
ja, maar daar zit het hele eieren eten, ik kan heel goed fijne positieve dingen tegen mensen zeggen maar negatieve dingen heb ik echt heel veel moeite mee tenzij ik iemand heel goed ken en dan nog niet. Ik ga trillen, zweten en huilen. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken maar ik raak gewoon compleet in paniek. Zelfs als het tegen een goede vriendin is bijvoorbeeld. :@ ;(
disclaimer
pi_132252180
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

nadeel van flexplekken is dat het niet heel duidelijk is welke werkplekken waarbij horen. Je hebt dan ook veel "zwervers" rondlopen die gewoon gaan zitten waar er plek is. Doe ik ook op andere locaties, maar ik zoek dan wel een blok waar meer dan 1 bureau vrij is.
Het flexwerken is juist ingesteld zodat iedereen kan werken waar je maar wilt, er is dus eigenlijk geen sprake van welke werkplek hoort waarbij want dat is dus niet meer zo. In de praktijk zie je dat het niet altijd kan, bij ons hebben straks alleen burgerzaken en projecten een vaste plek want de eerste kunnen we natuurlijk lastig verspreid in het pand doen als mensen hun paspoort of rijbewijs ophalen en de tweede werken met bouwtekeningen dus die hebben daar een speciale pc voor.
pi_132252199
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar daar zit het hele eieren eten, ik kan heel goed fijne positieve dingen tegen mensen zeggen maar negatieve dingen heb ik echt heel veel moeite mee tenzij ik iemand heel goed ken en dan nog niet. Ik ga trillen, zweten en huilen. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken maar ik raak gewoon compleet in paniek. Zelfs als het tegen een goede vriendin is bijvoorbeeld. :@ ;(
Zie het niet iets als iets negatiefs SQ, het is toch niet dat je hem gaat zeggen dat hij een irritante kutcollega is? :D (zo ja -> NIET DOEN .. IK HERHAAL ... NIET DOEN!) Het enige wat je zegt is dat het zo afsproken is en of hij daar volgende keer rekening mee wilt houden? Dat komt wel goed joh! :*
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:58:30 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_132252203
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Het flexwerken is juist ingesteld zodat iedereen kan werken waar je maar wilt, er is dus eigenlijk geen sprake van welke werkplek hoort waarbij want dat is dus niet meer zo. In de praktijk zie je dat het niet altijd kan, bij ons hebben straks alleen burgerzaken en projecten een vaste plek want de eerste kunnen we natuurlijk lastig verspreid in het pand doen als mensen hun paspoort of rijbewijs ophalen en de tweede werken met bouwtekeningen dus die hebben daar een speciale pc voor.
Bij jullie wellicht niet, maar er zijn hier wel degelijk dedicated area's :P
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:59:29 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_132252220
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Zie het niet iets als iets negatiefs SQ, het is toch niet dat je hem gaat zeggen dat hij een irritante kutcollega is? :D (zo ja -> NIET DOEN .. IK HERHAAL ... NIET DOEN!) Het enige wat je zegt is dat het zo afsproken is en of hij daar volgende keer rekening mee wilt houden? Dat komt wel goed joh! :*
Ja, nee, zo werkt mijn hoofd dus niet. Het is heel makkelijk gezegd "doe het zus en zo" maar da's echt heel, heel erg moeilijk voor me. Een beetje alsof ik jou vraag "even naar Utrecht te fietsen"
disclaimer
pi_132252224
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij jullie wellicht niet, maar er zijn hier wel degelijk dedicated area's :P
Oh nee ik bedoelde het in het algemeen, flexwerken is werken waar je maar bent. Dat jullie bedrijf area's aangeeft prima toch? Dan mag je er zeker wat van zeggen! Elk bedrijf heeft weer zijn eigen vorm :Y
pi_132252255
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, nee, zo werkt mijn hoofd dus niet. Het is heel makkelijk gezegd "doe het zus en zo" maar da's echt heel, heel erg moeilijk voor me. Een beetje alsof ik jou vraag "even naar Utrecht te fietsen"
Dan per mail? Alhoewel ik het nog steeds gewoon zou doen, als je het zo moeilijk vind is het juist goed om het wel te doen omdat het nooit beter gaat als je dit soort dingen blijft ontwijken
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:01:38 #60
36431 bleiblei
pi_132252258
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hmmm... En dat werkt? Hier zou dat echt niet te doen zijn. En we flexxen al 23 jaar. Als in, niemand eigen bureau maar wel vlekkenplannen waar per afdeling aangegeven is waar voor 60% van de afdeling werkplekken zijn.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:02:06 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_132252270
Ja maar dat zeg ik dus net.... Het is geen "gewoon doen".... :')
disclaimer
pi_132252419
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hmmm... En dat werkt? Hier zou dat echt niet te doen zijn. En we flexxen al 23 jaar. Als in, niemand eigen bureau maar wel vlekkenplannen waar per afdeling aangegeven is waar voor 60% van de afdeling werkplekken zijn.
Flexen werkt goed als
1. De situatie het toelaat, net als bijvoorbeeld een burgerzaken daar kan het natuurlijk nooit, die afdeling blijft op de begane grond bij binnenkomst voor paspoort en rijbewijs etc
2. De ICT alles goed op orde heeft, dus dat waar je ook maar zit je toegang hebt tot de applicaties en documentatie die je nodig hebt
3. De instelling van de mensen. Mensen zijn gewend aan hun eigen bureau en eigen stekkie. Ik vind persoonlijk een eigen bureau ook veel fijner hoor, twee schermen en lekker mijn rommel laten liggen etc etc, maar in deze tijd moet het gewoon anders, bedrijven moeten bezuinigen en minder werkplekken hebben scheelt vaak een hoop. Als je overleg met je collega's hebt ga je gewoon met zijn allen een vergaderruimte in en als je gewoon gezellig ff wilt beppen kun je anders alsnog afspreken om 3 uur ff een kwartiertje koffie te leuten met zijn allen ofzo

En ja dit is natuurlijk allemaal lekker theoretisch geleuter, maar het is uiteindelijk wel zo. Er wordt zo vaak gezegd dat dingen niet kunnen, maar neem het mensen maar eens af en dan zie je opeens dat ze wel moeten en dan kan het allemaal wel. Net als een papierloos kantoor, mensen zeggen zo vaak DAT KAN ECHT NIET HOOR, haal alle printers maar eens weg en dan kunnen ze wel opeens zuinig met papier omgaan want ze moeten wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 10:10:06 ]
pi_132252518
mika is echt de hele bende bij elkaar aan t schreeuwen :{
pi_132252599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dat zeg ik dus net.... Het is geen "gewoon doen".... :')
Dan eerst ff met die andere 3 collega's van je team over hebben, misschien als zij ook zeggen dat het raar is dat je iets zekerder voelt :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:22:34 #65
36431 bleiblei
pi_132252753
Diep adem halen, vragen of de beste man tijd heeft om een kop koffie te drinken, in een rustig hoekje gaan zitten en ja sorry toch gewoon doen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:26:12 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_132252842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:22 schreef bleiblei het volgende:
Diep adem halen, vragen of de beste man tijd heeft om een kop koffie te drinken, in een rustig hoekje gaan zitten en ja sorry toch gewoon doen.
STFU :')
Goed, rookpauze gedaan met collega, hij is het met me eens, gaat me steunen, en goede argumenten doorgenomen waarom ik daar moet zitten. Dit gaat lukken zo denk ik ;)
disclaimer
pi_132252911
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed, rookpauze gedaan met collega, hij is het met me eens, gaat me steunen, en goede argumenten doorgenomen waarom ik daar moet zitten. Dit gaat lukken zo denk ik ;)
Mooi :) En altijd fijn om even met iemand te kunnen overleggen die dan ook daadwerkelijk achter je staat :Y
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:29:15 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_132252927
tnx voor allen tips ook hier! :*
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:32:05 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_132253001
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Flexen werkt goed als
1. De situatie het toelaat, net als bijvoorbeeld een burgerzaken daar kan het natuurlijk nooit, die afdeling blijft op de begane grond bij binnenkomst voor paspoort en rijbewijs etc
2. De ICT alles goed op orde heeft, dus dat waar je ook maar zit je toegang hebt tot de applicaties en documentatie die je nodig hebt
3. De instelling van de mensen. Mensen zijn gewend aan hun eigen bureau en eigen stekkie. Ik vind persoonlijk een eigen bureau ook veel fijner hoor, twee schermen en lekker mijn rommel laten liggen etc etc, maar in deze tijd moet het gewoon anders, bedrijven moeten bezuinigen en minder werkplekken hebben scheelt vaak een hoop. Als je overleg met je collega's hebt ga je gewoon met zijn allen een vergaderruimte in en als je gewoon gezellig ff wilt beppen kun je anders alsnog afspreken om 3 uur ff een kwartiertje koffie te leuten met zijn allen ofzo

En ja dit is natuurlijk allemaal lekker theoretisch geleuter, maar het is uiteindelijk wel zo. Er wordt zo vaak gezegd dat dingen niet kunnen, maar neem het mensen maar eens af en dan zie je opeens dat ze wel moeten en dan kan het allemaal wel. Net als een papierloos kantoor, mensen zeggen zo vaak DAT KAN ECHT NIET HOOR, haal alle printers maar eens weg en dan kunnen ze wel opeens zuinig met papier omgaan want ze moeten wel.

SPOILER
Je hebt gelijk hoor :Y
Ik ben overigens ècht helemaal niet zo van het persé een eigen plekje moeten. Ik ben ook erg pro clean desk. Ik werk ook rustig thuis op drukke dagen, en hop van kamer naar kamer als 't moet. Maar twee dagen in de week bij mijn eigen team zitten vind ik toch wel prettig. (Aan welk bureau ik bij mijn team zit zal me aan mijn gat roesten) En dan vooral op maandag en donderdag als ze er allemaal zijn.
Dan krijg ik ook alles gewoon mee in plaats van altijd op het laatste moment verrast te worden ;)

Alle voorzieningen zijn er, alles werkt zoals het hoort. Alleen is persoonlijk contact nog steeds zeer fijn af en toe :Y
disclaimer
pi_132253094
quote:

[..]

You can do it *O*

quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor :Y
Ik ben overigens ècht helemaal niet zo van het persé een eigen plekje moeten. Ik ben ook erg pro clean desk. Ik werk ook rustig thuis op drukke dagen, en hop van kamer naar kamer als 't moet. Maar twee dagen in de week bij mijn eigen team zitten vind ik toch wel prettig. (Aan welk bureau ik bij mijn team zit zal me aan mijn gat roesten) En dan vooral op maandag en donderdag als ze er allemaal zijn.
Dan krijg ik ook alles gewoon mee in plaats van altijd op het laatste moment verrast te worden ;)

Alle voorzieningen zijn er, alles werkt zoals het hoort. Alleen is persoonlijk contact nog steeds zeer fijn af en toe :Y
Nee daarom zei ik ook dat dit stukje meer uitleg is over flexwerken en het niet over jou gaat :)
pi_132253120
quote:

[..]

Fijn :) Succes.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:36:50 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_132253131
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

You can do it *O*

[..]

Nee daarom zei ik ook dat dit stukje meer uitleg is over flexwerken en het niet over jou gaat :)
I know :* :Y

/crosspostje

Hahaha, kennelijk is er een hele rel ontstaan om deze foto omdat het dikkemensen haatzaaierij zou zijn :')
Ik ben fel tegen dikke mensen bashen, maar je kan het best overdrijven _O-
disclaimer
pi_132253165
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

I know :* :Y

/crosspostje
[ afbeelding ]

Hahaha, kennelijk is er een hele rel ontstaan om deze foto omdat het dikkemensen haatzaaierij zou zijn :')
Ik ben fel tegen dikke mensen bashen, maar je kan het best overdrijven _O-
Pfff, je kan ook overal wat achter zoeken inderdaad :')
pi_132253206
Ik zou echt zo hard moeten wennen aan flexplekken... Ik vind het heel fijn om echt een eigen plek te hebben, ik heb ook echt ontzettend veel spullen waarvan ik niet weet waar ik ze anders zou moeten laten :')
pi_132253207
mika gaat af en toe naar de gang en maakt dan zo'n rare miauw geluid, net alsof hij dood gaat ofzo, dus ik denk ik google even wat het betekend als een kat echt heel raar gaat miauwen, want ik denk dus steeds dat er wat aan de hand is als hij dit doet. Hij doet het dus niet elke dag. Maar ik lees dus dit en moest er om lachen _O-

quote:
Mieuw: verzoek om voeding of aandacht
mieuw (zonder geluid): beleefd verzoek
miauw: een wat eisend verzoek
MIAUW: dwingend bevel tot voeding of aandacht
mie-au-auw (dalend in toonhoogte): jengelend protest omdat de kat niet kreeg wat hij wilde
MIE-auw (jankend maar schel): krachtiger protest
MYUP! (scherpe, korte toon): edele verontwaardiging
MIAUW! MIAUW! MIAUW kreet om hulp bij paniek
mie-rr-auw (brommend geluid met omhooggaande melodie): begroeting van geliefd persoon
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:41:48 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_132253269
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
mika gaat af en toe naar de gang en maakt dan zo'n rare miauw geluid, net alsof hij dood gaat ofzo, dus ik denk ik google even wat het betekend als een kat echt heel raar gaat miauwen, want ik denk dus steeds dat er wat aan de hand is als hij dit doet. Hij doet het dus niet elke dag. Maar ik lees dus dit en moest er om lachen _O-

[..]

Godverdomme man :')
Dan is Eny de godganse dag bezig met dringende verzoeken bevelen om eten of aandacht want iets anders dan MAUW! komt er haast niet uit.
disclaimer
pi_132253307
quote:

[..]

_O-

Mythos doet dat ook wel eens, zo'n extreem klaaglijk gejammer alsof ie keiveel pijn heeft. In zijn geval doet ie dat alleen als wij net naar bed zijn gegaan. Dan heeft ie zijn Ikea rat in z'n bek, dat dempt de mauw een beetje waardoor die heel raar klinkt. En eigenlijk wil hij dan nog extra aandacht. Als we niet reageren, dan gaat ie nog een hele tijd zo door. Als B uit bed komt en hem even een paar minuten aanhaalt, dan horen we hem daarna niet meer :')
Maar toen we dat de eerste paar keer horen, dachten we echt dat er ik weet niet wat aan de hand was en dan zat ie voor de deur met die knuffel in z'n bek _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:43:43 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_132253330
katten O+
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:44:12 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_132253345
MYUP betekent hier trouwens: je staat godverdomme op mijn poot, AUW
disclaimer
pi_132253357
quote:

[..]

_O-
pi_132253372
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
MYUP betekent hier trouwens: je staat godverdomme op mijn poot, AUW
Ik stond gister nog op de kat z'n poot, daar kwam geen Mi of My of aan te pas, dat was alleen maar IIIIIAAAUUU!!!!!
En dan voel ik me zo schuldig :@
pi_132253380
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Godverdomme man :')
Dan is Eny de godganse dag bezig met dringende verzoeken bevelen om eten of aandacht want iets anders dan MAUW! komt er haast niet uit.
Ja ik moest zo lachen ook om hoe het er staat _O-

Maargoed ik denk dat mika dus deze doet:

waarom weet ik niet want ik roep hem dan altijd en dan komt hij hard aangerend. Het is ook niet elke avond en altijd in de gang dus raar beest :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:45:45 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_132253384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik stond gister nog op de kat z'n poot, daar kwam geen Mi of My of aan te pas, dat was alleen maar IIIIIAAAUUU!!!!!
En dan voel ik me zo schuldig :@
Ja en nee. Echt, ze zouden na tien jaar beter moeten weten dan recht voor je schoen te gaan zitten :')
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:46:08 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_132253396
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja ik moest zo lachen ook om hoe het er staat _O-

Maargoed ik denk dat mika dus deze doet:

waarom weet ik niet want ik roep hem dan altijd en dan komt hij hard aangerend. Het is ook niet elke avond en altijd in de gang dus raar beest :')
I think he's plotting to kill you.
disclaimer
pi_132253405
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja en nee. Echt, ze zouden na tien jaar beter moeten weten dan recht voor je schoen te gaan zitten :')
Ja dat wel. En het gebeurt ook altijd precies als je druk bent of bijna weg moet en nog even snel ergens heen loopt :')
pi_132253410
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

I think he's plotting to kill you.
Dan kan hij beter milo inhuren om bovenop mij te gaan zitten

DONE!

Maar ik denk het ook idd :Y
pi_132253427
deze is zo leuk _O-

pi_132253456
quote:

[..]

Das fijn O+ Weet je in ieder geval dat er steun is en je er niet alleen zo over denkt ^O^

Morgeuhhhh aidshoofd is nog steeds aids :')

Overigens gisteren offerte gekregen van aanbouw en we moesten heel erg slikken :X Binnenkort even nieuwe afspraak _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_132253469
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
deze is zo leuk _O-

[ afbeelding ]
_O- _O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:49:39 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_132253509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja dat wel. En het gebeurt ook altijd precies als je druk bent of bijna weg moet en nog even snel ergens heen loopt :')
Jup :')
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:49:42 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132253510
En wat als je kat niet eens een fatsoenlijke miauw uit kan brengen?
Baco krijgt er hooguit een piepje met licht miauwend geluid uit en Moes een schor onduidelijk geluid :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:49:53 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_132253516
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
deze is zo leuk _O-

[ afbeelding ]
Ja dat hooft van die kat is echt bril-jant _O-
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:02 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_132253519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Baco krijgt er hooguit een piepje met licht miauwend geluid uit en Moes een schor onduidelijk geluid :')
Downsyndroom :Y
disclaimer
pi_132253531
quote:
Faalkadders :Y
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:21 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_132253535
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Das fijn O+ Weet je in ieder geval dat er steun is en je er niet alleen zo over denkt ^O^

Overigens gisteren offerte gekregen van aanbouw en we moesten heel erg slikken :X Binnenkort even nieuwe afspraak _O-
Ja dat valt tegen he? :')
PM eens?
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:50:29 #96
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132253539
En Skjoe: zet hem op! Is niet eng :*
pi_132253588
quote:
Kat van zwager is ook zo'n pieperd, dat klinkt echt heel stom _O-

Mijn eerste kat kon niet hoorbaar spinnen, dat was ook wel apart. Je kon het wel voelen als ie aan het spinnen was, maar er kwam gewoon geen geluid uit :D
pi_132253641
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Meh voor je aidshoofd -O-

En valt de offerte zo tegen ja? Nu een no-buy? :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:54:29 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_132253668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:

no-buy
_O- :')
disclaimer
pi_132253682
EMYGEWRD MIJN NO-BUY VOOR MAKEUP GAAT AL ZO LANG GOED

volgens mij heb k nu 4 of 5 maanden geen makeup meer gekocht en tot nu toe heb k nog steeds niets gehad wat op is :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:55:46 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_132253716
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:

volgens mij heb k nu 4 of 5 maanden geen makeup meer gekocht en tot nu toe heb k nog steeds niets gehad wat op is
je hebt ook een alex vol _O-
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:56:29 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_132253740
Dag 36 van het Dance Legend gedoe trouwens :D
Mss al iets gehoord?
disclaimer
pi_132253786
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je hebt ook een alex vol _O-
het scheelt ook echt wel een hoop geld als je gewoon niets meer koopt :@ want ik heb het dus ook met nagellak, daarvan mag ik alleen echt kopen wat ik nog niet heb, dus van die laatste opi collectie toen die 2 lakjes gekocht en verder ook al 4/5 maanden verder geen nagellak gekocht O+ scheelt natuurlijk wel dat er zooi opgestuurd wordt waardoor de drang voor nieuwe lakjes wel minder is, maar als je ziet hoeveel geld je overhoud als je goed nadenkt over wat je koopt is echt om te janken :'( :@ :')
pi_132253799
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dag 36 van het Dance Legend gedoe trouwens :D
Mss al iets gehoord?
Hier is ook nog niets binnen van DL :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:59:03 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_132253825
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

het scheelt ook echt wel een hoop geld als je gewoon niets meer koopt :@ want ik heb het dus ook met nagellak, daarvan mag ik alleen echt kopen wat ik nog niet heb, dus van die laatste opi collectie toen die 2 lakjes gekocht en verder ook al 4/5 maanden verder geen nagellak gekocht O+ scheelt natuurlijk wel dat er zooi opgestuurd wordt waardoor de drang voor nieuwe lakjes wel minder is, maar als je ziet hoeveel geld je overhoud als je goed nadenkt over wat je koopt is echt om te janken :'( :@ :')
Elke nieuwe collectie dus? :D

en ik spendeer soberso geen honderden euro's aan make-up eigenlijk, jij wel? :o
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:59:19 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_132253837
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hier is ook nog niets binnen van DL :')
wanneer besteld? Heb je een T&T code gehad?
disclaimer
pi_132253887
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wanneer besteld? Heb je een T&T code gehad?
Niets besteld, samples. Maar laatste week september ergens een mail gehad dat er een doos verzonden is, geen T&T gehad ik zal eens mailen of ze die hebben.

Ik gok dat ik nog wel ff kan wachten tot het er is aangezien een gemiddelde bestelling een half jaar duurt ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 11:01:07 ]
pi_132253947
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik merk wel dat als ik nieuwe nagellak collecties zie nu, of dat nou OPI is of Essence, ik heel vaak het gevoel heb dat iets dergelijks al wel in mijn stash heb zitten, dus de drang om nieuwe lakjes te kopen is er niet echt meer. Ik vind zandlakjes nog steeds heel gaaf, maar daar heb ik er inmiddels ook een aantal van dus dat is ook goed voor nu.

Qua make up vind ik sommige oogschaduw paletten heel mooi, maar sinds Sephora weg is koop ik eigenlijk ook niet veel make up meer :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:03:29 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_132253958
quote:
Need sale-style inspo? Check out how we're working the season's hero pieces and give your sale haul serious swagger.
Thanks asos, ik voel me acuut 73.
disclaimer
pi_132253987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik merk wel dat als ik nieuwe nagellak collecties zie nu, of dat nou OPI is of Essence, ik heel vaak het gevoel heb dat iets dergelijks al wel in mijn stash heb zitten, dus de drang om nieuwe lakjes te kopen is er niet echt meer. Ik vind zandlakjes nog steeds heel gaaf, maar daar heb ik er inmiddels ook een aantal van dus dat is ook goed voor nu.

Qua make up vind ik sommige oogschaduw paletten heel mooi, maar sinds Sephora weg is koop ik eigenlijk ook niet veel make up meer :')
OHJA ik heb wel paar zandlakjes gekocht, maar alleen die goedkope van P2 :@ Alles van kiko was voor no-buy want dat was in feb, en die laatste zoya collectie heb k geskipped alhoewel ik daar eigenlijk wel paar van wil :'(
pi_132253994
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Thanks asos, ik voel me acuut 73.
_O- !
pi_132254030
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

OHJA ik heb wel paar zandlakjes gekocht, maar alleen die goedkope van P2 :@ Alles van kiko was voor no-buy want dat was in feb, en die laatste zoya collectie heb k geskipped alhoewel ik daar eigenlijk wel paar van wil :'(
Ik krijg vandaag mijn 2 P2 zandlakjes :9
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:06:46 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132254065
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik krijg vandaag mijn 2 P2 zandlakjes :9
:9 welke?
pi_132254075
Volgens mij heb k na mijn semi-no-buy nog 5 lakjes gekocht, das best netjes toch :9
pi_132254117
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:9 welke?
Die blauwe (die lijkt op die nieuwe van OPI uit de San Fransisco collectie) en de paarse. Weet de namen even niet uit mijn hoofd :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:08:40 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_132254120
Ik heb bijna alle Pzwei zandlakjes. Behalve die babyroze geloof ik.
Ik wil nog een wit zandlakje :9
disclaimer
pi_132254129
Meeten met Mandy O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:13:39 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132254330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die blauwe (die lijkt op die nieuwe van OPI uit de San Fransisco collectie) en de paarse. Weet de namen even niet uit mijn hoofd :P
Confidential en Seductive :9?
pi_132254338
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Confidential en Seductive :9?
Ja die!
pi_132255255
Hoe krijg ik het toch elke keer voor elkaar dat ik precies naar buiten moet wanneer de buienradar een piek aangeeft in de hoeveelheid regen die gaat vallen :')
pi_132255299
Fucking Bondi :') alweer een mail
pi_132255380
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd naar die beauty gift als die een eigen doos nodig heeft. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:07:23 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132256071
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Temporary Downtime

Our system is currently down for maintenance. During this time www.bondinewyork.com will be inaccessible. We expect to be back up 5 minutes.

Unfortunately, our system is overwhelmed with more traffic than usual. Please try your request again in a few minutes.
pi_132256175
IK WIL GEWOON LAKJES, is dat teveel gevraagd :')
pi_132256361
LAKJES :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_132256516
Mensen omgeving rotterdam die zondag zin hebben om naar ons Roller derby team te komen kijken? O-) A-team moet spelen tegen rotterdam; ik ga supporteren en velen schreeuwen etc etc :Y *)
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:22:33 #127
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132256607
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GEWOON LAKJES, is dat teveel gevraagd :')
Ik zag net op Facebook en leuke discussie van Bondi voorbijkomen :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:23:14 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_132256627
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik zag net op Facebook en leuke discussie van Bondi voorbijkomen :P
oh ja, die kansloze actie van ze. :')
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:23:44 #129
36431 bleiblei
pi_132256640
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Flexen werkt goed als

SPOILER
Ja mooi theoretisch verhaal idd., en nu de praktijk :P .
Als teammanager vind ik het verrekte handig om de club enigszins bij elkaar te hebben.
Bureau-kolonisatie is uit den boze, dus niemand heeft een eigen bureau. Wat je wel merkt is dat de communicatie stroef verloopt als je geen teamgevoel hebt en teamgevoel krijg je niet als iedereen verspreid zit in een kantoor met 54000m2 vloeroppervlak :') . Daarnaast helpt het mij enigszins om een beeld te vormen hoe iedereen zijn/haar werk doet. Niet in de controlerende zin, wel in de motiverende/coachende zin (okee, ik lieg, in een aantal gevallen ook controlerende zin :P ).

Kantoor waar ik nu zit is overigens deze:
http://www.bonnema.com/projecten/hoofdkantoor_interpolis.html#
Wat ik begrepen heb de eerste in NL gebouwd volgens flexwerk concept.
Dacht trouwens dat ie van begin jaren 90 is, maar schijnbaar opgeleverd in 1996.
Er worden trouwens nog steeds dagelijks rondleidingen gegeven vanwege het innovatieve concept :') . Heb zo een keer gehad dat we aan het vergaderen waren en er een groep japanners binnen kwamen om foto's te maken :{ :') .
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:27:56 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_132256784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Als teammanager vind ik het verrekte handig om de club enigszins bij elkaar te hebben.
Bureau-kolonisatie is uit den boze, dus niemand heeft een eigen bureau. Wat je wel merkt is dat de communicatie stroef verloopt als je geen teamgevoel hebt en teamgevoel krijg je niet als iedereen verspreid zit in een kantoor met 54000m2 vloeroppervlak :') . Daarnaast helpt het mij enigszins om een beeld te vormen hoe iedereen zijn/haar werk doet. Niet in de controlerende zin, wel in de motiverende/coachende zin (okee, ik lieg, in een aantal gevallen ook controlerende zin :P ).

Dacht trouwens dat ie van begin jaren 90 is, maar schijnbaar opgeleverd in 1996.
Er worden trouwens nog steeds dagelijks rondleidingen gegeven vanwege het innovatieve concept :') . Heb zo een keer gehad dat we aan het vergaderen waren en er een groep japanners binnen kwamen om foto's te maken :{ :') .
DIE GROTTEN _O_
disclaimer
pi_132256885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Andere bedrijven kunnen het ook, het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Als je wat verder weg zit en je collega's niet op de hoogte houd dan ligt dat aan de medewerkers zelf niet aan het concept. En zoals ik al zei, mijn stukje was ook theoretisch. Maar er zijn genoeg grote bedrijven waar het prima werkt, het is een kwestie van medewerkers opvoeden en geen falend IT systeem hebben, als medewerkers niet lekker kunnen werken is het terecht dat het in de soep loopt, maar als alles technisch in orde is dan moeten ze niet zo zeuren.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:31:49 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_132256911
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Andere bedrijven kunnen het ook, het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Als je wat verder weg zit en je collega's niet op de hoogte houd dan ligt dat aan de medewerkers zelf niet aan het concept. En zoals ik al zei, mijn stukje was ook theoretisch. Maar er zijn genoeg grote bedrijven waar het prima werkt, het is een kwestie van medewerkers opvoeden en geen falend IT systeem hebben, als medewerkers niet lekker kunnen werken is het terecht dat het in de soep loopt, maar als alles technisch in orde is dan moeten ze niet zo zeuren.
Maareh, zit jij meestal met je team redelijk bij elkaar?
disclaimer
pi_132256974
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maareh, zit jij meestal met je team redelijk bij elkaar?
Nu wel, straks niet meer. We hebben 1x in de week afdelingsoverleg waarbij je iedereen op de hoogte kan houden, verder heb je mail en wat dan ook, en als je echt samen ergens aan moet werken kun je naar zo'n kamer voor overleg, wat je bij BB dus als die grotten ziet, dat soort ruimtes hebben wij dan ook maar weet niet echt hoe je ze moet noemen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:34:07 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_132256995
Maar echt veel ervaring heb je er dus persoonlijk nog niet echt mee?
Het is namelijk op papier ècht fraaier dan in de realiteit. ;)
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:35:51 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132257059
Wat een gaaf kantoor!!
pi_132257106
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar echt veel ervaring heb je er dus persoonlijk nog niet echt mee?
Het is namelijk op papier ècht fraaier dan in de realiteit. ;)
Officieel niet, maar theoretisch wel want ik zit al maanden niet meer bij mijn collega omdat die voor ander werk nu 3 verdiepingen lager zit. Meestal ga ik rond 3 uur even kwartiertje naar beneden als er dingen zijn die we moeten overleggen, verder gaat alles per mail. De rest zit niet bij mij in de kamer (ik zit nu alleen) en als ik iemand nodig heb loop ik er gewoon heen.

Het systeem werkt prima, het is alleen zo dat als mensen ergens anders zitten niet zo snel naar iemand toe lopen of dat ze altijd wel een excuus hebben om waarom het niet zou werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 12:37:22 ]
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:40:06 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_132257192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een gaaf kantoor!!
ja, het is echt een bazenkantoor :D Met dubieuze kunst. Me gusta :9
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:49:39 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_132257491
Die grotten zijn idd gaaf. Ik ben ook eens op een kantoor geweestin Den Bosch (ben de naam kwijt :@ ) en die hadden ook zo'n flexibele werkplekken enzo. Compleet met bankjes, relaxstoelen en vogelhuisjes als vergaderruimte :D
Zag er erg gezellig en leuk uit, maar of het in de praktijk ook echt zo werkt weet ik niet.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_132257528
het microsoft gebouw is echt baas _O_

ben ook benieuwd hoe het er bij ons uit komt te zien, ze zijn nu bezig met de verbouwing
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:54:38 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_132257651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die grotten zijn idd gaaf. Ik ben ook eens op een kantoor geweestin Den Bosch (ben de naam kwijt :@ ) en die hadden ook zo'n flexibele werkplekken enzo. Compleet met bankjes, relaxstoelen en vogelhuisjes als vergaderruimte :D
Zag er erg gezellig en leuk uit, maar of het in de praktijk ook echt zo werkt weet ik niet.
zeker wel, bewezen ook. Prestaties schieten omhoog door een inspirerende omgeving!
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:55:46 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_132257685
Wij moeten het doen met eikeltjesbehang -O- al is dit al de meest creatieve werkplek die ik ooit gehad heb :D
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:00:20 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_132257814
De gebouwen hebben wel kleurenthema's. Ik dank de heer op mijn blote knietjes dat ik in groen zit :')
Ik heb wel eens een meeting gehad in oranje-rood maar daar werd ik heel opgefokt van :')
disclaimer
pi_132257856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:22 schreef bleiblei het volgende:
Ermagerd ik begon met lezen "diep adem halen, vragen of de beste man tijd heeft om een kop koffie te drinken"...
En het eerste wat in mij op kwam was "en als hij dan weg is snel op zijn plaats gaan zitten" :D :D
pi_132257873
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
De gebouwen hebben wel kleurenthema's. Ik dank de heer op mijn blote knietjes dat ik in groen zit :')
Ik heb wel eens een meeting gehad in oranje-rood maar daar werd ik heel opgefokt van :')
Iemand van mijn werk woont in een gebouw met kleuren thema's en hij woont op de verdieping waar alles roze is, en niet ook een klein beetje roze maar echt een aanwezige kleur. Ik zou er niet blij van worden :')
pi_132257919
Dat kantoor :D
Die ene plek waar een man boven alle andere mensen zit _O-
En die touwen, zou daar nou niemand stiekem inklimmen? :@
pi_132257929
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mensen omgeving rotterdam die zondag zin hebben om naar ons Roller derby team te komen kijken? O-) A-team moet spelen tegen rotterdam; ik ga supporteren en velen schreeuwen etc etc :Y *)
Oeh hoelaat en waar? Wij gaan sowieso naar Rotterdam zondag dus als het op de route ligt kunnen we denk ik wel even komen kijken :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_132258172
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oeh hoelaat en waar? Wij gaan sowieso naar Rotterdam zondag dus als het op de route ligt kunnen we denk ik wel even komen kijken :Y
Vlg mij is het wel met entree he ;) Niet zeker... staat nergens bij zie ik nu :')

quote:
Place: Margriethal, Nieuwe Damlaan 5, 3119 KA, Schiedam

12:45 Doors open
13:40 Skateout & Demo
14:00 First Whistle
16:00 Closing
pi_132258294
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Vlg mij is het wel met entree he ;) Niet zeker... staat nergens bij zie ik nu :')

[..]

Loller das 5 min fietsen vanaf ons huis :')

Maar zal straks ff ff kijken, kan je een linkje sturen met meer info?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_132258426
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Loller das 5 min fietsen vanaf ons huis :')

Maar zal straks ff ff kijken, kan je een linkje sturen met meer info?
:D
Ik zal je uitnodiging sturen op fb ;)
pi_132258505
In Eindhoven is het entree 5 euro... maar ik zie echt niks staan van entree; dus nu weet ik het niet of zij dat ook doen :') Kan me niet voorstellen dat ze zonder doen; want daar komt een deel van de inkomsten ook vanaf van de clubs...
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:38:53 #151
36431 bleiblei
pi_132259119
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat kantoor :D
Die ene plek waar een man boven alle andere mensen zit _O-
En die touwen, zou daar nou niemand stiekem inklimmen? :@
schijnt een keer gebeurt te zijn waarna de hele zooi naar beneden kwam :')
pi_132259296
Ik zou wel bij google willen werken O+ Met een glijbaan naar beneden whiiiii :D O+

pi_132259375
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou wel bij google willen werken O+ Met een glijbaan naar beneden whiiiii :D O+

[ afbeelding ]
Is the Internship bij google zelf gefilm? Zo ja dan is het daar super vet :')
pi_132259532
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Is the Internship bij google zelf gefilm? Zo ja dan is het daar super vet :')
neinz, paar dingetjes maar
pi_132259548
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

neinz, paar dingetjes maar
Oh, jammer :v
pi_132259561
wat een kutfilm was dat trouwens zeg :<

afgelopen weekend ook jobs gekeken, ook al zo'n baggerfilm :r
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:52:44 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_132259574
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan moeten ze de verleiding maar niet zo groot maken :')
disclaimer
pi_132259748
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een kutfilm was dat trouwens zeg :<

afgelopen weekend ook jobs gekeken, ook al zo'n baggerfilm :r
Echt? *schrapt van lijstje :') *

En fuuuuuu... kom er via via achter dat Halloween scrimmage pas om 15.30 begint en niet om 13.30... Aangezien ik maar tot 17u kon blijven; lijkt me het niet echt de moeite meer...
Had ik eindelijk een reden om mijn onesie in het openbaar aan te doen................ :') :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:59:08 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_132259792
ik zag de tas van RenRen op facebook en nu wil ik er ook 1 :')
disclaimer
pi_132259797
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Echt? *schrapt van lijstje :') *

En fuuuuuu... kom er via via achter dat Halloween scrimmage pas om 15.30 begint en niet om 13.30... Aangezien ik maar tot 17u kon blijven; lijkt me het niet echt de moeite meer...
Had ik eindelijk een reden om mijn onesie in het openbaar aan te doen................ :') :')
Neh, zelfs voor een comedy die je gewoon niet serieus neemt maar lekker wegkijkt zonder veel na te denken is hij echt zwaar matig. Er zijn films die veel grappiger zijn en veel meer de moeite waard om te kijken :Y
pi_132259826
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is nou 1 van de weinige keren dat ik dit kan zeggen:
Mensen O+
pi_132259843
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Die die 3d is maar toch stiekem niet? :D
pi_132259861
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Die 2d tas is _O_ O+
pi_132259874
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Neh, zelfs voor een comedy die je gewoon niet serieus neemt maar lekker wegkijkt zonder veel na te denken is hij echt zwaar matig. Er zijn films die veel grappiger zijn en veel meer de moeite waard om te kijken :Y
Hmm jammer ;( Had potentie... -O-
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:03:14 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_132259940
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Die die 3d is maar toch stiekem niet? :D
Jup _O_
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:03:49 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_132259969
disclaimer
pi_132260042
Ik vond die film wel leuk trouwens. Geen geweldige film maar om m nou kut te noemen :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:07:31 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_132260108
Zit Airmiles mij te google-tracen? :o

quote:
Je eigen design werkplek creeren? Wissel je Air Miles in voor hippe kantoor must-haves‏
disclaimer
pi_132260124
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_132260626
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
pi_132260643
quote:
Is het nou echt een tas of gewoon een plakkaat? :@
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:21:55 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_132260660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

nee, het is ècht een tas :D
disclaimer
pi_132260663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is een tas :Y

In thailand hadden ze die ook overal, ik vind ze zo grappig _O- maar ga t niet kopen want ik ga er toch nooit mee lopen
pi_132260853
Ik zat op ebay te kijken en op 1 of andere manier kwam ik hierop uit :') _O-

http://www.ebay.nl/itm/FA(...)&hash=item4d13876460
pi_132260886
quote:

[..]

Grappig :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:28:22 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_132260890
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat op ebay te kijken en op 1 of andere manier kwam ik hierop uit :') _O-

http://www.ebay.nl/itm/FA(...)&hash=item4d13876460
HAHAHAHA _O-
disclaimer
pi_132260969
http://www.ebay.nl/itm/Sh(...)&hash=item53fe33e235

Ik vind het zeer moeilijk om die niet te gaan kopen :') O+ O+ _O_
pi_132261004
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Sh(...)&hash=item53fe33e235

Ik vind het zeer moeilijk om die niet te gaan kopen :') O+ O+ _O_
voor die prijs is t natuurlijk een koopje :9
pi_132261033
pi_132261038
oh t verschilt wle qua prijs welke je wilt _O-
pi_132261215
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
oh t verschilt wle qua prijs welke je wilt _O-
SJAAAANNNNN http://www.ebay.nl/itm/Wo(...)&hash=item53fe552d7d

E :Y :D
pi_132261235
quote:
EHMYGEWRD DOMO!
pi_132262264
Mijn aidsbakkes is veranderd in een schilferbakkes O+ Muuuuuch better :') }:|
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:12:38 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_132262361
Ohai
3!
pi_132262755
quote:
Ermagerd die eerste twee vind ik briljant O+
pi_132262801
Priem heb jij eigenlijk dat horloge al binnen? :')
pi_132262907
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem heb jij eigenlijk dat horloge al binnen? :')
Nope :') :') :')

En d'aaaawwwwwwww O+ O+ O+
http://www.pawbonito.com/compilation-of-cats-stealing-dogs-bed/
pi_132263054
quote:
Laten we gaan dreigen met negatieve feedback :D :D :')

Zo gaat het hier ook _O- _O-
Alleen ik trek Miep dus van die mand af, want die hont is al zo rusteloos en ik wil dat hij z'n eigen plekje heeft :').

Ik heb van mijn vorige hont nog pics van dat de hont op het kattenkussen ligt en de kat op het hontenkussen
pi_132263247

O+
pi_132263255
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Laten we gaan dreigen met negatieve feedback :D :D :')

Zo gaat het hier ook _O- _O-
Alleen ik trek Miep dus van die mand af, want die hont is al zo rusteloos en ik wil dat hij z'n eigen plekje heeft :').

Ik heb van mijn vorige hont nog pics van dat de hont op het kattenkussen ligt en de kat op het hontenkussen
Ik moest zelfs terug zoeken wanneer we die besteld hadden :') Staat op verzonden 20-9.. Kan tot 23 werkdagen duren -O-
pi_132263268
pi_132263377
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik moest zelfs terug zoeken wanneer we die besteld hadden :') Staat op verzonden 20-9.. Kan tot 23 werkdagen duren -O-
Straks gewoon dreigen dat we ze kapot feedbacken EINZ!
:')
Ben wel benieuwd wat ze doen als je zegt "IK WIL HET BINNEN NU EN DRIE DAGEN HEBBEN ANDERS KRIJGEN JULLIE 1 STER!" :D :D
pi_132263386
Paniek zaaien bij de Aziaten O+
pi_132263464
Ik heb ook nog iets open staan van 26/9. ;(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_132263531
quote:
DIE IS LEUK O+
pi_132263711
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Paniek zaaien bij de Aziaten O+
honderdmiljoenmiljard excuses ontvangen O+ O+ O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:54:09 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_132263878
quote:
Dat doen ze O+
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:58:25 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_132264037
disclaimer
pi_132264233
De poedel durft niet naar z'n eten toe te lopen als de pousse te dichtbij zit O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:30:58 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_132265258
ik hou er zo van, poussen _O-
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 17:25:39 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132267314
quote:
Ermahgerd so sweet!! O+
pi_132269321
Ermahgerd ik ben ka-pot :')
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:51:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_132269719
Godsamme, ik krijg klapneigingen van die kut knorr reclame met meneer sperzieboon en meneer kerrie :( :(
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:52:01 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_132269726
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben ka-pot :')
heb je gerend?
disclaimer
pi_132269864
Cif is verse pompoensoep aan het maken O+ :9
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:56:47 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_132269877
Lekkah!
disclaimer
pi_132270316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, ik krijg klapneigingen van die kut knorr reclame met meneer sperzieboon en meneer kerrie :( :(
Ik googelen om te zien waar het over gaat, krijg ik alleen maar twitterberichten van mensen die hem ook kut vinden :')
pi_132270476
Ermagerd gevonden wat een aids :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:18:27 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_132270578
:Y
disclaimer
pi_132270934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je gerend?
Zie je mij al rennen :'( :')

Neinz, heftige therapiesessie vanmorgen, daarna werken, velen wind tegen op de fiets en velen boodschappen gesjouwd.
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:49:31 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132271709
Net bijna een corgi plat gereden met de auto :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132272193
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
Komt er nu ook een corgi nailart wedstrijd?
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:03:29 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132272304
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Mss het volgende:

[..]

Komt er nu ook een corgi nailart wedstrijd?
zou wel tof zijn O+

mijn auto haat dieren nog erger dan ik geloof ik :')
pi_132272476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Molo het volgende:

[..]

zou wel tof zijn O+

mijn auto haat dieren nog erger dan ik geloof ik :')
Gerda moet oppassen ;(
Aids.
pi_132272853
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
Hoax corgi's zijn al plat einz
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:21:10 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132273218
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:23:48 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132273331
ermahgerd, da ist auch einem Deutschen version jahwohl!

pi_132273560
Ermahgerd wat een vuige Duitser :')
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:30:20 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132273606
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd wat een vuige Duitser :')
shit, ik heb hem net je nummer gestuurd -O-
pi_132273705
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Molo het volgende:

[..]

shit, ik heb hem net je nummer gestuurd -O-
Stel je voor dat hij dat tijdens het batsen doet :').
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:33:05 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132273733
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:32 schreef Mss het volgende:

[..]

Stel je voor dat hij dat tijdens het batsen doet :').
tijdens het beffen :')
pi_132273947
HUUUUUUUUUUUUUUUUUU :')
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:40:20 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274085
Wat een rust hier trouwens :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:43:25 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274246

Bazen onesie voor Halloween _O-
pi_132274247
Kennen jullie de grap van Megamandy die met de fyra wilde?

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 20:43:37 ]
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:43:45 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274268
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kennen jullie de grap van Megamandy die met de fyra wilde?

SPOILER
er werd verklapt dat je spoiler leeg was :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Molo op 17-10-2013 20:44:07 (garp weer verstopt) ]
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:44:32 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274312
Maaaaaaatig wel.... en zeker wel extra voor gedokt? :')
pi_132274368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
Maaaaaaatig wel.... en zeker wel extra voor gedokt? :')
Nee we waren gewoon nog thuis de reis aan het plannen gelukkig :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:46:28 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274416
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee we waren gewoon nog thuis de reis aan het plannen gelukkig :')
ah dat scheelt weer :D

Moet ze terug naar Vanloeeeehoeeee? ;(
pi_132274447
HOE komt Molo er toch steeds bij dat MM uit Venlo komt? _O-
Aids.
pi_132274457
OH WACHT HADDEN JULLIE EEN GEHEIMON MEET?
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:48:36 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274521
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef Mss het volgende:
HOE komt Molo er toch steeds bij dat MM uit Venlo komt? _O-
het klinkt leuker dan Maastricht. Bovendien kan ik Maastricht niet op zijn Limbolands uitspreken en heb ik de illusie dat ik dat van Vanloeeeehoeeeee wel kan :P
pi_132274546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]

Bazen onesie voor Halloween _O-
_O_ _O_
pi_132274553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:

[..]

ah dat scheelt weer :D

Moet ze terug naar Vanloeeeehoeeee? ;(
Die Fyra gaat toch niet naar Limboland dombo O+
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:47 schreef Mss het volgende:
OH WACHT HADDEN JULLIE EEN GEHEIMON MEET?
[
:6
pi_132274602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

het klinkt leuker dan Maastricht. Bovendien kan ik Maastricht niet op zijn Limbolands uitspreken en heb ik de illusie dat ik dat van Vanloeeeehoeeeee wel kan :P
Mestreeeeeeeeeeeeeeeeeech!
Aids.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:19 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274606
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die Fyra gaat toch niet naar Limboland dombo O+
Nee dat weet ik toch, maar het klinkt veel leuker O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:50:29 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274619
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Mestreeeeeeeeeeeeeeeeeech!
kanniknie ;(
pi_132274651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee dat weet ik toch, maar het klinkt veel leuker O+
:v
pi_132274676
Ik ga voortaan alleen nog maar met Maaaaandy winkelen, ik had 3 vestjes voor weinig in 20 minuten ofzo :')
pi_132274681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:

[..]

kanniknie ;(
Oefenen, doe net zoals in dit liedje:

Aids.
pi_132274695
ZOMG IK WIL OOK EEN GEHEIMEN MEET WIE KOMT BIJ MIJ OP BEZOEK?
Aids.
pi_132274717
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef Mss het volgende:
BAMI
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:52:53 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274729
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voortaan alleen nog maar met Maaaaandy winkelen, ik had 3 vestjes voor weinig in 20 minuten ofzo :')
Personal Shopper? O+

Ook voor fatties?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:53:46 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274766
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef Mss het volgende:

[..]

Oefenen, doe net zoals in dit liedje:

wat een ooraids :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:54:04 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274779
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

BAMI
O+
En Dwyn, tenzij je haar hoer noemt O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:54:59 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132274825
Krijg net een berichtje:

quote:
*insert gebeurtenis* gebeurde, ik was direct van mijn apres pos
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:57:51 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132274999
Apres pos watdefak :D

Ik heb gewerkt vandaag :o
Kleine bug is wel dat ik een megatrap opmoet elke keer :X en er weer af jajaja
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:00:08 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132275125
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:

O+

Wat goed O+

En valt daar nog een mouw aan te passen? Via UWV ofzo, op termijn?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:00:32 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132275141
Onesie voor 214,30 euro :') :') :')

pi_132275148
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:

Nice :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:01:55 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132275209
Mooi staaltje Haags voor Mss O+

Probeer jij volgende aidsmeet eens Haags te lullen? Ben wel benieuwd :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:16:48 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132276041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]

O+

Wat goed O+

En valt daar nog een mouw aan te passen? Via UWV ofzo, op termijn?
Geen idee. Ik denk dat marktplaats sneller is :) moet wel mogelijk zijn iig :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:17:09 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276061
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Geen idee. Ik denk dat marktplaats sneller is :) moet wel mogelijk zijn iig :)
marktplaats? :D huh? :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:17:54 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132276093
Zelf een traplift kopen :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:18:07 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276109
Pompoen check
Messen check

Nu nog een goed plaatje van wat ik eruit wil snijden :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:18:27 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276128
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zelf een traplift kopen :P
oh zo, dan is marktplaats wel sneller ja, maar wel stukkie duurder
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:19:30 #257
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132276186
Nja misschien wel. Nog niet echt naar gekeken iig :) ga ik komende week eens in duiken :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:22:05 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276316
Okidokie :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:24:50 #259
95408 Incantrix
pi_132276479
Poging 2: ohai :P
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:25:40 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef Incantrix het volgende:
Poging 2: ohai :P
Ola Trixje *O*
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:25:42 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132276523
Trixie O+ ben je al wat beter?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:26:39 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276574
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trixie O+ ben je al wat beter?
aids is niet te genezen ja ;(
pi_132276583
Ik ben weer verlost einz :7
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:30:04 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276749
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer verlost einz :7
u hebt gepoept?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:30:41 #265
95408 Incantrix
pi_132276780
Griep-achtige shizzle gaat de goede kant op :) nu wel buikpijn, maar dat is van de ingreep van vanmiddag 8-)
3!
pi_132276797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

u hebt gepoept?
Nee meeeegaaaamaaandyy uit maaastreeechh op de bus gezet :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:31:04 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_132276802
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef Mss het volgende:
ik wil wel maar jij zit al in de geheime whatsapp waar ik niet in mag ;(
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:31:54 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Griep-achtige shizzle gaat de goede kant op :) nu wel buikpijn, maar dat is van de ingreep van vanmiddag 8-)
hrrrrrr, hoe was dat? (ik weet niet of ik het echt wil weten, maar vertel toch maar :P )
pi_132276850
Wij hadden de hipster united meet vandaag, duh ;(
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:32:08 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276858
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee meeeegaaaamaaandyy uit maaastreeechh op de bus gezet :P
happertje O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:32:29 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276884
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

trust me, je mist er niks aan :D
pi_132276887
Nu ben ik dit aan het luisteren :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:32:42 #273
95408 Incantrix
pi_132276897
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij hébt tenminste nog een geheimen whatsapp :6

:+
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:32:50 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_132276909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

trust me, je mist er niks aan :D
ik kan wel wat dingen noemen :P
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:33:06 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_132276920
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:

[..]

ja, met jou toch?
disclaimer
pi_132276932
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan wel wat dingen noemen :P
Foto's van velen eten, aids en gekochte shit? en pakketjes? :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:33:15 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276933
Zie het als feestboek, een plaatje van een drol, een kat en een bord eten en een scheldpartij over OV, weer of werk

That about covers it all :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:33:43 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276971
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Foto's van velen eten, aids en gekochte shit? en pakketjes? :P
oh ja, en pakketjes idd
pi_132276993
Ik heb al sinds vanochtend pijn aan mn buikspieren en nu krijg ik steken die van boven naar onder richting mn liezen gaan, fml :')
Zou ik ongesteld worden omdat ik de pil weer lang heb doorgeslikt? O+

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 21:34:15 ]
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:34:02 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132276995
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:

[..]

die van jou is zo geheim dat zelf jij 'm niet kent O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:34:16 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277010
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al sinds vanochtend pijn aan mn buikspieren en nu krijg ik steken die van boven naar onder richting mn liezen gaan, fml :')
gefeliciteerd! *O*
pi_132277073
Brum vond dat ik hipstervestjes had gekocht :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:35:21 #283
95408 Incantrix
pi_132277092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Molo het volgende:

[..]

hrrrrrr, hoe was dat? (ik weet niet of ik het echt wil weten, maar vertel toch maar :P )
Oh, dikke prima hoor, ik kreeg 'een roesje', dus dat is slaapmiddel gelijk een mokerslag, ben er bijna de hele dag KO van geweest :D

Buikpijn nu, een soort vegige menstruatiekramp. Maar nauwelijks bloed en de pijnstillers zijn goed, dus ik vind het wel prima. Als het werkt is dit echt een eitje!
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:36:05 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_132277127
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik ongesteld worden omdat ik de pil weer lang heb doorgeslikt? O+
heb je veel gelopen vandaag?
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:36:19 #285
95408 Incantrix
pi_132277136
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, met jou toch?
O+

Ik geheim wat af jonge :Y)
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:36:33 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_132277146
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, dikke prima hoor, ik kreeg 'een roesje', dus dat is slaapmiddel gelijk een mokerslag, ben er bijna de hele dag KO van geweest :D

Buikpijn nu, een soort vegige menstruatiekramp. Maar nauwelijks bloed en de pijnstillers zijn goed, dus ik vind het wel prima. Als het werkt is dit echt een eitje!
oh, was vandaag die anti bloederbehandeling?
Ik hoop ook dat 't werkt!
disclaimer
pi_132277172
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je veel gelopen vandaag?
Gelopen? Als in hardlopen? Nee want mijn rug deed velen pijn toen ik wakker werd :')
Lopen als in gewoon lopen mwa, niet echt noemenswaardig veel :') en ik werd wakker met pijn aan buikspieren lolque.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:37:29 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Elke maand een oud gereformeerd gezin kunnen bevoorraden van bloed (har har) is ook niet echt geweldig natuurlijk.
zou fijn zijn als het werkt O+
pi_132277195
Oja laseren toch trix? ik ben benieuwd! :)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:37:36 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_132277199
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gelopen? Als in hardlopen? Nee want mijn rug deed velen pijn toen ik wakker werd :')
Lopen als in gewoon lopen mwa, niet echt noemenswaardig veel :') en ik werd wakker met pijn aan buikspieren lolque.
nee, als in wandelen, dat kan ook liespijn geven. (slenteren). Maar nee dus ;)
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:01 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277224
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

oplossing: meer lopen :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:07 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_132277227
ook rugpijn? Dan zal je wel ongesteld worden ja.
disclaimer
pi_132277229
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, als in wandelen, dat kan ook liespijn geven. (slenteren). Maar nee dus ;)
Naja ik heb wat door de stad gelopen en het was redelijk druk dus dat kun je zien als slenteren, en naar de jumbo foodmarkt. :') maar niet velen dus.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:16 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132277234
Hoop voor je dat het werkt trix!
pi_132277258
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
ook rugpijn? Dan zal je wel ongesteld worden ja.
Rugpijn heb ik al sinds vorige week in mijn onderrug met vlagen, niet echt super pijn maar gewoon zo dat het lijkt alsof er iets vastzit dat ik me geen goede houding kan geven :')
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:51 #296
95408 Incantrix
pi_132277263
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, was vandaag die anti bloederbehandeling?
Ik hoop ook dat 't werkt!
Yup! Ik hoop het ook, de anesthesist zei dat deze behandeling een extreem hoge success-rate heeft dus ik ga er wel van uit..

(Tering, onze wifi is belachelijk traag. PAAAAAAUUUUUUL!)
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:38:56 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277271
En anders kan Trix de hele dag "BLOODY HELL" roepen harhar :') :'( :'( :'(
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:40:16 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277338
Telegraaf.nl O+

quote:
do 17 okt 2013, 18:56| lees voor
Inktvisringen vaak gemaakt van varkensanus

AMSTERDAM -
Wie denkt dat inktvisringen daadwerkelijk van veelpotige zeedieren gemaakt worden komt bedrogen uit. De delicatesse blijkt geregeld uit varkensanus te bestaan.

Dit blijkt uit onderzoek van het Europees Parlement inzake voedselfraude dat donderdag in Brussel is gepresenteerd door CDA-Europarlementariër Esther de Lange. "Calamares eet ik alleen nog maar aan zee", onthulde De Lange naar aanleiding van de resultaten. "De gefrituurde inktvisringen blijken geregeld gemaakt van varkensanus."
Uit het onderzoek blijkt tevens dat criminele organisaties zich steeds vaker bezighouden met voedselfraude. Met olijfolie wordt het meest gefraudeerd, gevolgd door vis en biologische producten. Ook honing, kruiden en wijn staan hoog op de fraudelijst. Volgens Europol worden de inkomsten vervolgens gebruikt om illegale activiteiten als drugshandel en mensensmokkel te financieren. "Dat maakt het probleem van voedselfraude nog zorgelijker, naast de risico's die het vormt voor de consument", aldus De Lange.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:40:18 #299
95408 Incantrix
pi_132277339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Elke maand een oud gereformeerd gezin kunnen bevoorraden van bloed (har har) is ook niet echt geweldig natuurlijk.
zou fijn zijn als het werkt O+
Dat idd. En denk aan al die tampons die ik niet meer door de plee hoef te spoelen *O*

Spees, laser idd :Y

I'll keep you posted!
3!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:40:57 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132277361
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat idd. En denk aan al die tampons die ik niet meer door de plee hoef te spoelen *O*

Spees, laser idd :Y

I'll keep you posted!
Door je wc??? Daar kan je wc van verstopt raken he :o
pi_132277362
Tampons door de plee spoelen? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')