SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Kan ik dit liken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Puckzie, ik denk dat je het allemaal iets te persoonlijk opneemt meissie![]()
Ik heb in velen berichten gezien dat iedereen heel blij voor je is.
Je opent alleen een discussie, omdat het onderwerp blijkbaar wat los maakt.
Ik heb ook genoemd zien worden dat een maagband niet vergoed zou moeten worden.
Ik heb het zelf hier wel eens sterker geuit: ik vind dat maagoperaties tegen overgewicht helemaal niet uitgevoerd zouden mogen worden. Dat betekent niet dat ik iets tegen degenen heb die een maandoperatie hebben gehad hier, als zij er blij van worden ben ik blij voor hen, want ik vind ze aardig. Ik ga alleen niet doen alsof ik achter die operatie sta, want dat is niet zo.
Het niet met elkaar eens zijn betekent toch niet dat je gelijk lijnrecht tegenover elkaar staat?
Het verbaast mij best wel dat het vergoed wordt en ik ben er niet over uit hoe terecht ik dat vind. Maar ik ben wel heel blij voor jou dat het voor jou vergoed wordt, want jij wordt er blij van en dan ben ik ook blij. Dat kan toch naast elkaar bestaan?
Ik wil me hier helemaal bij aansluiten, ik vind dat je het goed verwoord hebt Schaar. En ook een goede vergelijking met de overgewicht operaties. Daar is ook niet iedereen heen in de SC voorstander van, en ook niet iedereen is het er mee eens dat het vergoed wordt, maar we zijn wel allemaal blij voor diegene die er resultaat bij hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Puckzie, ik denk dat je het allemaal iets te persoonlijk opneemt meissie![]()
Ik heb in velen berichten gezien dat iedereen heel blij voor je is.
Je opent alleen een discussie, omdat het onderwerp blijkbaar wat los maakt.
Ik heb ook genoemd zien worden dat een maagband niet vergoed zou moeten worden.
Ik heb het zelf hier wel eens sterker geuit: ik vind dat maagoperaties tegen overgewicht helemaal niet uitgevoerd zouden mogen worden. Dat betekent niet dat ik iets tegen degenen heb die een maandoperatie hebben gehad hier, als zij er blij van worden ben ik blij voor hen, want ik vind ze aardig. Ik ga alleen niet doen alsof ik achter die operatie sta, want dat is niet zo.
Het niet met elkaar eens zijn betekent toch niet dat je gelijk lijnrecht tegenover elkaar staat?
Het verbaast mij best wel dat het vergoed wordt en ik ben er niet over uit hoe terecht ik dat vind. Maar ik ben wel heel blij voor jou dat het voor jou vergoed wordt, want jij wordt er blij van en dan ben ik ook blij. Dat kan toch naast elkaar bestaan?
Stiekem moet ik soms een beetje om je lollerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb dat vorige bericht dus vijf keer gelezen voordat ik het durfde te posten en nu durf ik niks meer te typen omdat ik bang ben alles te ontkrachten![]()
Social awkward, I haz it
Ik ook om mezelfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Stiekem moet ik soms een beetje om je lolleren
Op deze na dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooie spam:
Want to find local sluts for free?
answer: check your own bedroomquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooie spam:
Want to find local sluts for free?
Hehehehehehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
answer: check your own bedroom
einz
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
answer: check your own bedroom
einz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |